The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Georgia Arrow Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 Georgia Arrow

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Georgia Arrow
Dreuzel
Georgia Arrow


Posts : 11

Wizard ID
Leeftijd: 14
Partner: nee
Bekwaamheid: de vaken die ik doe

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptywo mei 16, 2012 8:25 am

Naam;Georgia Arrow
Leeftijd;14
Familie;Nora Bone & Bruce Arrow, meer familie heeft ze niet -allemaal bij Zwadderig
Bloedstatus;volbloed
Partner;~
Huisdier;Grijze Cyperse kat met smaragdgroene ogen, ze heet Emerald
Bekwaamheid;kruidenkunde, toverdranken, spreuken en bezweringen, vervloekingen en zwerkbal

Twee Afdelingsmogelijkheden; Zwadderig!
Reden voor keuze; Haar hele familie zat in Zwadderig. Het is voor haar belangrijk dat ze er ook komt, ze zou zich schamen als ze haar familie teleurstelde. En door niet geschikt te zijn voor deze afdeling zou ze haar familie teleurstellen. Echter is dat niet de enige rede, ook is Georgia goed in rotopmerkingen maken tegen mensen die ze niet mag, ze is slim en maakt daar meestal negatief gebruik van.
Vakkenpakket;- Astronomie
- Toverdranken
- Verzorging van Fabeldieren
- Spreuken en Bezweringen
- Kruidenkunde
- Verweer tegen de Zwarte Kunsten
- Geschiedenis van de Toverkunst
- Gedaanteverwisselingen
- Zwerkbal

uiterlijk:goudbruin haar met wat slag erin, donkerbruine ogen en een lenig, lang, slank lichaam. En Georgia heeft een zilveren ketting in de vorm van een slang, de ogen zijn smaragden.
innerlijk: Georgia is goed in rotopmerkingen maken, dat doet ze dan ook graag, ze vertrouwd alleen sommige Zwadderaars en verder haat ze bijna iedereen.
Geschiedenis: Georgia heeft altijd een afgrijselijke hekel gehad aan dreuzels. De kinderen in hun straat heeft ze bang gemaakt en gepest met een groepje van meelopers die ook bang voor haar waren maar gewoon stoer deden. Het gerucht ging dat Georgia een heks was, waarschijnlijk omdat ze onwaarschijlijk gemene trucjes kon uithalen. Ze joeg een keer iemand achterna om te versieren met kauwgompropjes. Het meisje keek achterom en toen weer voor zich, maar toen stond Georgia ook voor haar (of leek daar te staan). Toen ze de brief kreeg van zweinstein, leek ze een gedaante bij het raam te zien wegschieten. Toen ze dat haar ouders vertelde gingen ze onmiddellijk verhuizen. Ze kochten een winkeltje op de Wegisweg en gingen er boven wonen. Op zwijnstein vond ze het geweldig. Vooral zwerkbal en toverdranken, maar verder had ze een hekel aan lessen. Elk keuzevak zei ze op, hoe minder vakken, hoe beter. Ze haakte ondertussen een vriendengroepje in elkaar en bleef elke vakantie op school. (behalve de zomervakantie natuurlijk)


Laatst aangepast door Georgia Arrow op ma maa 18, 2013 6:17 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Lupin
Moderator & Klassenoudste
Lyra Lupin


Posts : 530

Wizard ID
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: I'll be your teddywolf forever
Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptydo mei 17, 2012 9:25 am

Ik heb in overleg met Quinty deze karakterkaart afgekeurd, we zijn van mening dat hij veel te kort is in alle drie de stukken. Gelieve het uit te breiden, als de aanpassingen gedaan zijn ontvang ik graag bericht zodat je daarna indien hij goed gekeurd is je kan indelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Georgia Arrow
Dreuzel
Georgia Arrow


Posts : 11

Wizard ID
Leeftijd: 14
Partner: nee
Bekwaamheid: de vaken die ik doe

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptydo mei 17, 2012 10:40 pm

Beter? Ik vond het eigenlijk ook nogal vaagjes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
David Smith
Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
David Smith


Posts : 425

Wizard ID
Leeftijd: 34 Jaar
Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you
Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptyvr mei 18, 2012 4:16 am

Nog steeds vind ik de geschiedenis erg vaag.
Misschien kan je wat meer uitleggen wat ze vroeger vaak deed, of ze veel vrienden had, hoe ze erop reageerde toen ze de brief kreeg om naar Zweinstein te gaan.
Allemaal van dat soort dingen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Unknown-Diva.deviantart.com
Georgia Arrow
Dreuzel
Georgia Arrow


Posts : 11

Wizard ID
Leeftijd: 14
Partner: nee
Bekwaamheid: de vaken die ik doe

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptyma jul 30, 2012 3:13 am

beter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Lupin
Moderator & Klassenoudste
Lyra Lupin


Posts : 530

Wizard ID
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: I'll be your teddywolf forever
Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptyma jul 30, 2012 6:48 am

Je geschiedenis is niets uitgebreid, je hebt gezegd dat dreuzels wisten dat ze een heks was, dan zouden zij en haar ouders problemen hebben gekregen omdat ze ontdekt waren Wink Ga eens karakterkaarten lezen die geaccepteerd zijn misschien dat je daar wijzer van word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Georgia Arrow
Dreuzel
Georgia Arrow


Posts : 11

Wizard ID
Leeftijd: 14
Partner: nee
Bekwaamheid: de vaken die ik doe

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptyma jul 30, 2012 11:38 pm

is het echt niet duidelijk genoeg!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Lupin
Moderator & Klassenoudste
Lyra Lupin


Posts : 530

Wizard ID
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: I'll be your teddywolf forever
Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptywo aug 01, 2012 5:15 am

Ik heb het niet over de duidelijkheid, ik heb het over het gehele verhaal. Ik vind het gewoon niet genoeg om je in te delen, het zit aan alle kanten los het. Weet je niet in film 2 wat voor problemen Harry en Ron bijna kregen omdat ze met de auto in het zicht van dreuzels hadden gevlogen? Het Ministerie moest veel moeite doen om alle geheugens te wissen en daarom zullen Tovenaars en Heksen ten alle tijden voorzichtig zijn en hun toverkunsten verborgen houden! En een brief naar Zweinstein valt echt niet zo heel erg op. En de reden voor je afdelingskeuze vind ik om eerlijk te zijn nogal zwak. Dat je familie iets doet wilt niet zeggen dat jij daar ook past Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Georgia Arrow
Dreuzel
Georgia Arrow


Posts : 11

Wizard ID
Leeftijd: 14
Partner: nee
Bekwaamheid: de vaken die ik doe

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptywo aug 01, 2012 5:33 am

oké, je hebt wel gelijk ik heb het aangepast. Maar met een vliegende auto is toch een nogal groot verschil van een roddel over een heksenkind. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
David Smith
Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
David Smith


Posts : 425

Wizard ID
Leeftijd: 34 Jaar
Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you
Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptywo aug 01, 2012 6:21 am

Beste Georgia,

Ik heb je karakterkaart nog een keer goed doorgelezen en ik mis inderdaad nog een paar dingen. First of all, volgens mij [maar dat weet ik niet geheel zeker] kan je niet verhuizen naar de WegisWeg, tenzij je een eigen winkel hebt Wink

Daarnaast mis ik nog wat dingen. Dingen zoals; hoe beviel het haar op Zweinstein, maakte ze veel vrienden, welke lessen vond ze het leukste en welke niet. Als je dat soort dingen er nog in zet en 'm wat langer en uitgebreider maakt, zal ik 'm nog een keer doorkijken.

Mocht het hierna nog niet goed genoeg zijn, zal ik dit topic sluiten en zul je een nieuwe, verbeterde, versie moeten maken Wink

Mvg, David Smith.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Unknown-Diva.deviantart.com
Georgia Arrow
Dreuzel
Georgia Arrow


Posts : 11

Wizard ID
Leeftijd: 14
Partner: nee
Bekwaamheid: de vaken die ik doe

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptyma maa 18, 2013 6:19 am

Ik hoop dat hij er nu meer door kan want ik heb mijn best gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor O'Macinsons
Administrator & Klassenoudste
Connor O'Macinsons


Posts : 565

Wizard ID
Leeftijd: Almost 16
Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely.
Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptydo maa 21, 2013 1:16 am

Gefeliciteerd, je bent geaccepteerd in Zwadderich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Georgia Arrow
Dreuzel
Georgia Arrow


Posts : 11

Wizard ID
Leeftijd: 14
Partner: nee
Bekwaamheid: de vaken die ik doe

Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Emptyza maa 23, 2013 2:21 am

joepie! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Georgia Arrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Georgia Arrow   Georgia Arrow Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Georgia Arrow
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why not face the danger? The arrow was attached to her wing

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: Out of Character :: Sorteren :: Accepted-
Ga naar: