The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
"What happened?" vervolg op: I love him .... but do you think he likes me? 2 Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 "What happened?" vervolg op: I love him .... but do you think he likes me? 2

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Myra Sneek
Dreuzel
Myra Sneek


Posts : 6

Wizard ID
Leeftijd: 15
Partner: nog niet...
Bekwaamheid: Bezweringen en verweer tegen de zwarte kunsten

"What happened?" vervolg op: I love him .... but do you think he likes me? 2 Empty
BerichtOnderwerp: "What happened?" vervolg op: I love him .... but do you think he likes me? 2   "What happened?" vervolg op: I love him .... but do you think he likes me? 2 Emptydo mei 17, 2012 11:16 pm

~Myra Sneek~


Langzaam openden haar ogen zich, alles werd langzaam scherp, witte muren, veel bedden, weinig licht. Haar hoofd bonkte en haar hand voelde aan haar gezicht, schoon. Ze voelde zich een beetje misselijk, er zat verband om haar voorhoofd. Waarom ben ik in de ziekenzaal? Wat is er gebeurt? dacht Myra.
Aan haar voeteneinde lag iets, Myra boog zich voorover, het was een pak, met Chocokikkers, Smekkies In Alle Smaken en een briefje, ze wilde het lezen, maar de letters dansten voor haar ogen. He. .pi.t .e. was alles dat ze kon ontcijferen He. .pi.t .e.? dat leek een beetje op Het spijt me. Maar dan kon ze de t, de s, de j en de m niet lezen. Op dat moment ging de deur open en kwamen er twee figuren binnen, de een was Madam Pleister en de andere..."Jack!"

{veel te kort, maar ik moest stoppen scratch misschien verander ik het nog}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
"What happened?" vervolg op: I love him .... but do you think he likes me? 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: Zweinstein :: De Ziekenzaal-
Ga naar: