The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Chloë Compass Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 Chloë Compass

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chloë Compass
Dreuzel
Chloë Compass


Posts : 2

Wizard ID
Leeftijd: 11 jaar
Partner: /
Bekwaamheid: Kruidenkunde en Fabeldieren

Chloë Compass Empty
BerichtOnderwerp: Chloë Compass   Chloë Compass Emptyvr jun 01, 2012 9:42 am

Naam;
Chloë Compass
Leeftijd;
11 jaar
Familie;
Vader: Willem Compass
Moeder: Sophie Lavendel
Bloedstatus;
Halfbloed
Partner;
Nog geen, maar ik hoop dat ik ooit de ware tegenkom.
Huisdier;
Rat, genaamd Insomnia (= Betekend slaapeloosheid; want hij is steeds actief en heeft amper slaap nodig)
Bekwaamheid;
Kruidenkunde en Fabeldieren

Twee Afdelingsmogelijkheden;
Huffelpuf (of Ravenklauw)
Reden voor keuze;
Ik raak niet snel geïrriteerd en ik heb veel vertrouwen in personen.
Vakkenpakket;
Alle vakken uit het 1ste jaar, ik sta al te springen om de leerkrachten te ontmoeten en de lessen bij te volgen.
Uiterlijk;
Als uiterlijk ben ik redelijk mager. Ik zit ongeveer op een gemiddelde lengte van de 1ste jaars, niet te klein en ook niet te groot. Ik heb blauwe ogen en (bleek)blond haar. Ik draag een bril, maar sinds kort ben ik begonnen met lenzen te dragen. Ik heb steeds mijn rat mee. Omdat hij zo klein is kan ik hem makkelijk meedragen.
Innerlijk;
Ik ben redelijk verlegen. Ik hoop dat daar snel verandering in zal komen tijdens mijn verblijf in Zweinstein. Ik heb graag mensen om me heen, maar af en toe zoek ik de stilte eens op. Zelf praat ik niet zoveel. Het klinkt misschien wel vreemd, maar mijn vader heeft me steeds geleerd om naar de lichaamshouding te kijken. "Zo kom je meer te weten dan wat ze zeggen," zegt hij steeds. Waarschijnlijk heeft hij dit geleerd door zijn beroep dat hij uitoefent. Ik hou ook van tekenen en het gedrag van dieren bestuderen.
Geschiedenis;
Mijn ouders zijn allebei natuurmensen. Mijn vader is een volbloed tovenaar die de wereld rondreist op zoek naar (fabel)dieren om hun gedrag en levenswijze te bestuderen. Hij is amper thuis maar gelukkig heb ik een lieve moeder die steeds voor me klaar staat. Ik help haar vaak in de bloemenwinkel. Het is een gezellig hoekwinkeltje in de dreuzenwereld. Sinds kort heb ik ontdekt dat ik een tovenaar was. Mijn vader was in de wolken: "Mijn enigste dochter is een tovenaar," zei hij opgewekt wanneer ik het hem vertelde. Mijn moeder was ook blij maar wist niet goed hoe te reageren. Misschien was ze nog steeds in schok toen ik voor de eerste keer (eigenlijk per ongeluk) een plant liet ontploffen in de winkel, waar net een klant bijstond. Mijn moeder vertelde de klant dat het vermoedelijk kwam door de nieuwe meststof die ze gebruikte. Tja ik denk toch niet dat die klant ooit nog zal terug keren nadat ze groene drek op zich had gekregen. Zweinstein was volgens mijn vader de beste school om naartoe te gaan. Zelf had ik er nog nooit van gehoord. Mijn vader bleef maar doorvertellen over die goede tijd die hij daar had beleefd. Ik wou mijn vader trots maken en besloot om me ook aan te melden.


Laatst aangepast door Chloë Compass op wo jun 06, 2012 8:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ine-monster.deviantart.com/
David Smith
Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
David Smith


Posts : 425

Wizard ID
Leeftijd: 34 Jaar
Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you
Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen

Chloë Compass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chloë Compass   Chloë Compass Emptywo jun 06, 2012 6:27 am

Je Karakter Kaart is goed, alleen aangezien je dertien jaar bent, zit je in de derde, niet in de eerste Wink

Als je dit veranderd, zal ik je indelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Unknown-Diva.deviantart.com
Chloë Compass
Dreuzel
Chloë Compass


Posts : 2

Wizard ID
Leeftijd: 11 jaar
Partner: /
Bekwaamheid: Kruidenkunde en Fabeldieren

Chloë Compass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chloë Compass   Chloë Compass Emptywo jun 06, 2012 8:29 am

Oh ja wat een domme fout van me :')
Ik zou graag een 1ste jaar zijn, dus volgens mijn berekeningen, zou ik 11 jaar moeten zijn. Oke dit verander ik, bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ine-monster.deviantart.com/
David Smith
Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
David Smith


Posts : 425

Wizard ID
Leeftijd: 34 Jaar
Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you
Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen

Chloë Compass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chloë Compass   Chloë Compass Emptyma jul 16, 2012 6:47 am

Je Karakter kaart is goedgekeurd!

Je bent ingedeeld in; Huffelpuf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Unknown-Diva.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





Chloë Compass Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chloë Compass   Chloë Compass Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chloë Compass
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: Out of Character :: Sorteren :: Accepted-
Ga naar: