The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
dundundundun Hi!  Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 dundundundun Hi!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jimmy Carr
Dreuzel



Posts : 1

dundundundun Hi!  Empty
BerichtOnderwerp: dundundundun Hi!    dundundundun Hi!  Emptyma aug 13, 2012 1:52 pm

Hi, ik ben G'lies en vijftien jaar oud. Ik ben een anglophile (noun - a person having admiration for England or the English) en een teleiophile (noun -A person who is attracted primarily to mature adults).

Ik heb, zoals hierboven staat, een grote voorliefde voor Engeland. Ik kijk op dit moment enkel BBC series/panel games zoals Doctor Who, Sherlock, QI en Would I Lie To You. Combineer anglophile met teleiophile en je krijgt iemand die momenteel een grote crush heeft op Lee Mack. Verder zou ik ook wel eens een beschuitje willen eten met David Mitchell, Jimmy Carr, Alan Davies, David Tennant, Matt Smith, Benedict Cumberbatch en Arthur Darvill. (:

Ik ben een muziekliefhebber en op dit moment heb ik een voorkeur voor rock, indie, alternative en oude pop (denk aan U2, Beatles etc). Ik speel zelf gitaar en ben nu in bezit van 4 gitaren, een spaanse, een Washburn (western), een LTD F-10 en een Stagg Les Paul. Op dit moment speel ik alleen maar op mijn Washburn, omdat die naast mijn bed ligt en ik vooral 's nachts eens een deuntje speel. Persoonlijk heb ik het niet zo hoog op de recente popmuziek, zo ben ik nog steeds verbaasd over het feit dat ze Jessie J op de plek van een legende lieten staan bij de closing ceremony.

Na de vakantie zit ik in atheneum 4 met het vakkenpakket NT, mijn favoriete vakken zijn aardrijkskunde en biologie. Ik zit op school in Zwolle, maar ik woon zelf in de omgeving van Meppel.

Ik weet eigenlijk niet hoe ik op het briljante idee ben gekomen me midden in de nacht aan te melden op een niet zo heel actieve RPG... :L Maar goed, ik krabbel nu niet terug! (:

Zo is het wel voldoende denk ik, hopelijk kom ik nog iemand tegen in de RPG zelf. x
Terug naar boven Ga naar beneden
Ebben Aicio
Docent Verzorging van Fabeldieren
Ebben Aicio


Posts : 61

Wizard ID
Leeftijd: 24
Partner: love is like a fairy, it doesn't exist
Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren

dundundundun Hi!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: dundundundun Hi!    dundundundun Hi!  Emptyma aug 13, 2012 8:44 pm

HoiHoi en welkom C:

Tja, nu zijn we misschien niet zo heel actief, maar dat komt wel terug n_n
En wow, hoe kan jij zoveel gitaren betalen? Ik ben al blij dat ik een akoestische en een saxofoon kon vast krijgen o_O

Docter Who en Sherlock is gewoon cool <= ik bespaar je mijn Engels gewoon even xD
En als je een beschuitje met een van die kereltjes daarboven mag je mij best meenemen hoor

Nja, we komen elkaar zeker en vast nog eens tegen in de RPG n_n

X Kaat
Terug naar boven Ga naar beneden
 
dundundundun Hi!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: All About Potter :: Hello/Goodbye-
Ga naar: