The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Elleuwh ^^ Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 Elleuwh ^^

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lindsey Derpson
Dreuzel
Lindsey Derpson


Posts : 12

Wizard ID
Leeftijd: 15 years.
Partner: I'm too afraid.
Bekwaamheid: Dreuzelkunde.

Elleuwh ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Elleuwh ^^   Elleuwh ^^ Emptyza okt 20, 2012 8:33 am

Well hi,
ik ben dus Eileen, 16 jaartjes jong (+ een beetje) en ik ben helemaal verslaafd aan RPG'en. Nou moet ik wel heel eerlijk toegeven dat ik nooit echt... een verhaal/RPG heb gedaan met zoiets 'vast' als thema, maar ik denk wel dat het moet lukken. Ik zit zelf op HorseHome (en heb daar de grote hoeveelheid accountjes; Pasqual, Solance, Shannon, Brian, Laury en nu dan ook Paco) en ja, het gaat eigenlijk wel goed, die accountjes allemaal actief houden. (En nee, ik schrijf geen kleine posten meer, tenzij ik echt heel inspiratieloos ben, maar goed, dat terzijde).
Behalve dat ik graag schrijf en RPG, vind ik het leuk om mijn eigen setjes te fabriceren en te experimenteren met Photoshop. Helaas is mijn trouwe laptopje verandert in een niet zo trouw laptopje die nogal eens wilt uitvallen, dus van mijn bewerkingsdingen komt niet veel terecht. ;c Ik heb nu wel een 'nieuwe' pc, maar dat ding werkt ook niet optimaal en mijn vader heeft géén idee hoe hij dat ding opnieuw moet installeren.
Ik heb 3 monsters op mijn kamer wonen. Ratten. Ratten die monsters zijn. Hele erge monsters. Uhu. En er kan er zelfs eentje ontsnappen.

Het monstertje dat ontsnapt heet Coco, het kleinste (allerlinkste) ratje heet Aryll Din Fi (ik ben Zeldaverslaafd.. Ik noem haar gewoon Din) en rechts van Coco heb je Armani. Ze zijn heel knuffelbaar en ik zou niet weten wat ik zonder ze moet. Helaas komen mijn twee oudste dames (Coco en Armani) in de tumorenzone... Ze zijn bijna twee jaar oud.
Ook ben ik, afgezien van mijn ratjes, dol op honden en op paarden. Ik heb twee 'eigen' honden, wat ook echt mormels zijn. <3 Ik hou van mijn mormels. Voor de rest qua paarden heb ik geen eigen paard, maar wel een lieveling op de manege staan. She's soooo cute!

Voor de rest wat 'basic' dingen over mij;
x Oogkleur; Grijs/groen achtig.
x Geboortedatum; 5 februari '96
x Schoolniveau; 4 Havo
x Haarkleur; Blond (met een vleugje oranje. Mijn haar moet je niet verven.)
x Bril/lenzen; Bril én lenzen.
x Droom/wens; gelukkig worden.
x Overig; Ik heb het syndroom van Asperger. Spreek het op zijn Engels uit. 'Assburger'. ;c Wie heeft die naam ooit bedacht!? xD

Overigens ben ik ook dol op die rubberen biggen die je aan honden geeft. Als je er op gaat lopen geven ze een heel erg mooi geluid. *freakish lachje*


Ben overigens (overigens hoeveel ookalweer? :') ) fan van Pewdiepie. <333 Dus ik ga jullie nu 'brofisten' en verder werken aan een onderschrift en een avatar.

Brofist!

Eileen.


Le edit; ZOMG ik ken mensen hierzo op het forum. *kijkt even overdreven boos naar Inge*
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Lohman
Dreuzel
Leah Lohman


Posts : 3

Wizard ID
Leeftijd: 16
Partner: -
Bekwaamheid: Verweer tegen de Zwarte Kunsten

Elleuwh ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elleuwh ^^   Elleuwh ^^ Emptyma okt 07, 2013 9:10 am

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vet iemand anders die ook ratten heeft!!!
Alleen kunnen mijn twee dametjes nog niet ontsnappen...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elleuwh ^^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: All About Potter :: Hello/Goodbye-
Ga naar: