Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: [Gezocht] een vijand vr maa 16, 2012 10:00 am
Laten we dit board maar eens in gebruik nemen ^^ Ik zoek in leerling die dominus haat, en dominus heeft ook een pik op die leerling Een soort van Harry - Sneep verhouding maar dan zonder happy end x'D en dit heeft geen invloed op punten dus vrres maar nier (;
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: [Gezocht] een vijand vr maa 16, 2012 9:07 pm
Naam Riza Hawkeye Afdeling Griffoendor Karakter Kijk maar naar haar KK :3 Waarom/Motivatie Het leek me wel leuk omdat Dominus het afdelings hoofd is van Zwadderich, en zij altijd gepest word door zwadderaars door haar Adhd enzo :3
Roos Wemel Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love doesn't come in a minute, sometimes it doesn't come at all.. Bekwaamheid: Toverdranken
Onderwerp: Re: [Gezocht] een vijand za maa 17, 2012 2:26 am
Naam Roos Wemel Afdeling Griffoendor Karakter Zie karakterkaart Waarom/Motivatie Griffoendor/Zwadderich-haat is simpelweg epic. Roos is een echte uitslover, maar Dominus heeft waarschijnlijk een hekel aan haar betweterige gedrag in de les, dus kapt hij haar telkens af als ze iets zegt. Daardoor heeft Roos weer een hekel aan hém, omdat hij haar intelligentie niet waardeerd.
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: [Gezocht] een vijand za maa 17, 2012 3:13 am
Ik zet jullie in mijn mentale lijst ^^
Sam Lupe Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Jaar Partner: ~ Bekwaamheid: Vliegen, fabeldieren.
Onderwerp: Re: [Gezocht] een vijand wo mei 16, 2012 7:10 am
Naam Sam Lupe Afdeling Griffoendor Karakter Zie karakterkaart! Waarom/Motivatie Zoals Roos ook al schreef, haat tussen Zwadderich en Griffoendor is er altijd geweest en zal er ook altijd blijven. Verder is Sam nogal verlegen, en niet betweterig ofzo. Alleen let hij soms niet op in de klas, omdat hij dan nadenkt over zijn verleden, -Zie Karakterkaart- en hij wordt nogal duidelijk beschermd door zijn grote broer Jack, en daar wordt hij mee gepest. Bijvoorbeeld dat ze zeggen dat hij niet eens voor zichzelf kan zorgen.
Jack Lupe Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: not yet... Bekwaamheid: zwerkba en Bezweringen
Onderwerp: Re: [Gezocht] een vijand wo mei 16, 2012 9:53 pm
NaamJack Lupe AfdelingGriffoendor Karakterzie Karakter Kaart Waarom/Motivatie nou vooral omdat het inderdaad haten en gehaat worden is tussen Zwadderig en Griffoendor en verder omdat Jack simpelweg de vijanden van zijn broertje haat