Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: 23-03-'12; Moderator do maa 22, 2012 10:26 pm
Beste mensen,
Ik begin toch te merken dat ik het aardig druk begin te krijgen met vrienden, school en alle andere fora waar ik op zit. Dus heb ik besloten om een Moderator in te stellen. Deze persoon zal een gedeelte van mijn taken kunnen overnemen, zodat alles hier soepeltjes blijft verlopen.
Daarom kan ik jullie met trots presenteren, jullie nieuwe, en de eerste, moderator van TNG; LYRA LUPIN!
Nien, zussie, ik weet dat je het kan. En als je ergens niet uit komt, gewoon vragen
Mvg, Quinty - Valaina Zwarts - Admin
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: 23-03-'12; Moderator do maa 22, 2012 10:36 pm
Oke xD ik keek net mijn mail op de school pc en zag het mailtje dat ik toegevoegd was aan de mod groep en ik was like whut?! XD maar dankje ik zal mijn best doen al ga ik het in mei ook druk krijgen tot die tijd zal ik zo goed mogelijk alles op orde houden
Xx Nien
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: 23-03-'12; Moderator do maa 22, 2012 10:52 pm
Rond mij zal ik het wel weer wat rustiger hebben, dus dan kunnen we het altijd afwisselen ^^. En misschien hebben we dan nog wel een lid erbij, who knows :}
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: 23-03-'12; Moderator vr maa 23, 2012 1:05 am
Whaa Congratz raar geval van me<33 Ik weet zeker dat je dat perfect gaat doen c:
x
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: 23-03-'12; Moderator vr maa 23, 2012 1:06 am
Gefeliciteerd. <3
Claire Lovique Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Fuck off Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen & Fabeldieren
Onderwerp: Re: 23-03-'12; Moderator vr maa 23, 2012 1:56 am
Congratz. <3 Je verdient het echt. :3
Roos Wemel Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love doesn't come in a minute, sometimes it doesn't come at all.. Bekwaamheid: Toverdranken
Onderwerp: Re: 23-03-'12; Moderator vr maa 23, 2012 2:19 am
Yeaah, gefeliciteeeerd Nien! Veel succes & plezier C:
Aswin Wright Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love is like heaven Bekwaamheid: Bezweringen~Astronomie
Onderwerp: Re: 23-03-'12; Moderator vr maa 23, 2012 3:54 am