Bonjour mes amies
Parce que j'aime vous j'ai faire ce topic c:
ZIEDAAR MIJN FRANS ~
Na iets van vijf jaar, nog steeds een rothekel, en kan het nog niet goed ;_; Hii iedereen, ik ben Zsa-Zsa. Ja, mijn volledige naam xD
Ouders waren creatief, je moet het ze nageven. En hoewel veel mensen ermee lachen, vind ik het nu niet bepaald de ergste naam ooit. Maar ja (:
Ben dertien, mag u weten, Belg, en geen vlaming >u Daar is een groot verschil tussen, woon in Brussel, en tja, ben nogal snel beledigd daarover xD
Ik ben in mijn tweede jaar ASO, dus ik doe latijn. Weet niet hoe jullie het in nl noemen, ik vergeet het altijd, maar oke dan. Ik teken graag, lees ook veel, zingen under tah shower >D & dansen. Dat laatste is maar een beetje falend, maar wel tof dan. Ik deed vroeger modern en flamengo, maar die fimpjes heb ik stiekem al allemaal verbrand c:
Ik speel piano & gitaar, al is dat laatste best hopeloos zonder lessen c:
Ook ben ik een smile mens, als ik in een gesprek achter een zin geen smile heb staan, vind ik mezelf serieus ;o
Que muziek ben ik nogal wisselvallig, dingen die ik luister bv; Random pop of'course, One Direction<3, Wasted Penguinz xD, Disturbed ._. , Greenday, Good Charlotte, Red hot Chili Peppers, Taylor Swift, Avril Lavigne, Glee covers,
Allemaal beetje door mekaar dus n.n
En natuurlijk, leren kennen door Diant, Epica c:
En op het moment; Alexander Rybak =D <3 *-*
Ja ik weet dat het al
vroeg laat is, maar hier is het vakantie, dus ik bleef lekker laat op >D
Van boeken ben ik eigenlijk zeer eigenwijs, lees tegenwoordig nog alleen maar series, aangezien na de de Twilightrage, die ik allemaal hier in de kast heb staan weliswaar en best goed zijn met een flauw einde, denken alle schrijvers dat ze orgineel met hun ideeën, maar eigenlijk allemaal precies het zelfde zijn. Kan ik echt niet tegen xD
Dus klassiekers; Harry Potter, Twilight, Pride and Prejustice, Hunger Games, Chronicles of Narnia, Torak and Wolf, Penderwicks, Nicolaas Flamel, Het magische wandtapijt etc, en nog een paar van wie ik te lui ben momenteel n.n
Ik vergeet waarschijnlijk de helft, dus vraag maar als je nog iets wilt weten, hoewel ik de belangrijkste onzin hier wel heb neergezet hoop ik ~
xZsa