The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken

Ga naar beneden 
+5
Scarlett Roseblood
Lyra Lupin
Valaina Zwarts
June Carrick
Rabastan Odulphus Cider
9 plaatsers
AuteurBericht
Rabastan Odulphus Cider
1ste Jaars
Rabastan Odulphus Cider


Posts : 113

Wizard ID
Leeftijd: 15 year
Partner: none
Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptyvr maa 09, 2012 8:26 am

Wat is (of zijn) je favoriete boek(en) en en personage(s) en waarom

Boeken:

Gevangene van Azkaban:
Het is het eerst boek waar Sirius in voor komt en de ongeruste situatie. Ook komt de sluipwegwijzer er in voor en leert Harry een patronum.

Orde van de Feniks:
De rebellie tegen Omber het gevecht op het ministerie. Alle dingen die stukje voor stukje naar boven drijven.

Halfbloed prins:
Het grote punt dat het allemaal echt is vind ik zo fijn. De death eaters vallen aan, mensen verdwijnen. Alles word duidelijker, de dingen zijn niet meer zo verscholen achter de veiligheid

Personages:

Hagrid:
Hij is groot en grappig. Alle mensen die handen hebben die groter zijn dan vuilbakdeksels zijn gaaf.

Dobby:
Het is een vrolijk, vrije elf. Kan het beter ? :'D

Perkamentus:
Hij is zo gaaf. Perkamentus kan meesterlijk goed toveren en hij is toch zo grappig en vreemd.

Sirius:
Het heeft niet echt een reden. Ik ben al vanaf zijn eerste verschijning geobsedeerd.


Terug naar boven Ga naar beneden
June Carrick
Dreuzel
June Carrick


Posts : 87

Wizard ID
Leeftijd: 16 years x
Partner: Be like colors, they never change x
Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken x

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptyvr maa 09, 2012 8:33 am

Harry Potter en de gevangene van Azkaban
Sirius Zwarts, de beruchte massamoordenaar, is op vrije voet, en er word gezegd dat hij wilt afmaken waar hij mee bezig was geweest voor zijn gevangenneming: Harry Potter vermoorden. Deze jongen is, net als zijn twee vorige jaren, een magneet voor problemen, en komt in contact met Sirius. Maar het klopt helemaal niet wat er gezegd word over hem. Hij is niet de moordenaar, maar Peter Pippeling!
Ik weet niet, ik vind het heel erg leuk om het stuk in het Krijsende Krot te lezen, echt heel leuk!

Sneep
Sneep word gezien als de 'bad guy'. Volgens Harry is hij nog steeds een Dooddoener, maar hij komt er achter dat er eigenlijk helemaal niks van klopt...
Zijn sarcasme, maar toch een groot hart, ik moest huilen toen ik het stuk zag dat hij naar Lily ging, vlak nadat zij vermoord was door Voldemort, hij is awesome :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Valaina Zwarts
3de Jaars
Valaina Zwarts


Posts : 382

Wizard ID
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: I Still Aint Bovvered
Bekwaamheid: Vervloekingen

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptyvr maa 09, 2012 10:21 am

Harry Potter en de gevangene van Askaban
Ik heb een voorliefde voor Sirius, Lupin is de meest geweldige VtdZK docent, Wormtail is een eikel xD En Snape is weer eens geweldig <3
Conclusie; alles wat een perfect boek/film moet hebben ;D

Harry Potter en de Orde van de Feniks;
Ondanks mijn grote haat voor Umbright, vind ik dit een heerlijk verhaal. Een leuke lijn, irritante mensen, en een geweldig plot ;D
Lovely <3

--

Sirius Black;
Massamordenaar, allenooitniet. Hij is gewoon een knuffelbeer <3 Ik lieft Sirius, hij is zo geweldig. Ik haat het dat 'ie dood gaat ;-;

Severus Snape; A Slytherin who died as a Gryffindor <3 Zijn stem, zijn houding, zijn sarcasme, zijn eeuwige liefde voor Lily. Geweldige personage, mijn lieveling van begin tot eind. Ik hou van 'm <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Unknown-Diva.deviantart.com
Lyra Lupin
Moderator & Klassenoudste
Lyra Lupin


Posts : 530

Wizard ID
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: I'll be your teddywolf forever
Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptyvr maa 09, 2012 10:25 am

Gevangene van Azkaban, omdat daar mijn lievelings personage in voor komt Remus John Lupin <3 I fucking love that guy D= zijn karakter is zo lief <3 en Sirius.. is ook zo'n schat en Snape is awesome xD Tis alleen zo jammer dat ze uiteindelijk allemaal dood moeten Sad net als Fred die ook awesome is Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett Roseblood
Dreuzel
Scarlett Roseblood


Posts : 93

Wizard ID
Leeftijd: 16
Partner: » ℓσνє ιѕ ∂єα∂, ℓσνє ιѕ gσηє, ℓσνє ∂ση'т ℓινє нєяє αηумσяє «
Bekwaamheid: Vervloekingen 'nd Fabeldieren

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptyvr maa 09, 2012 10:13 pm

Harry Potter en de Gevangene van Azkaban
Ik begon het boek te lezen en ik kon meteen al niet meer stoppen. Het verhaal is gewoon heel goed en alles is zoals gewoonlijk weer ontzettend goed uitgedacht. Remus en Sirius. <3

Harry Potter en de Relieken van de Dood
Die is gewoon geweldig. Met lekker veel Voldemort, want ik hou van Voldemort. *wbw* Voornamelijk al de spanning etc. die erin zit is awesome. ;D

-

Snape
Moet ik dat nog uitleggen? Hij is gewoon cute. Ook al is hij oud en al die shizzle: he is freaking cute. En hij is zielig bij dat stukje van Lily. D: Ondanks dat hij een oude bromtol lijkt, heeft 'ie stiekem een klein hartje. :3

Voldemort
Hij. Is. Gewoon. Sexy. Ik kan het niet uitleggen, maar hij is gewoon badass.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blondie O'Dwyer
Dreuzel
Blondie O'Dwyer


Posts : 69

Wizard ID
Leeftijd: 16
Partner: I don't come with a dice- Don't play me x
Bekwaamheid: Curses // Potions

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptyza maa 10, 2012 12:28 am

Marcel. Y U FORGET HIM?
Hij is echt cool.

En Luna Lovegood. Zij is gewoon auwzum.

Jaah, die anderen zijn ook cool, maar deze twee zijn epic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor O'Macinsons
Administrator & Klassenoudste
Connor O'Macinsons


Posts : 565

Wizard ID
Leeftijd: Almost 16
Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely.
Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptyza maa 10, 2012 12:34 am

Favoriete boek?
Toch wel de 5de. Met de kamer. En Dorothea. Ik werd soms echt kwaad op dat mens xD

& Malfoy <3

Hij is wel schattig enzo, hoewel hij gewoon slechte ouders heeft. En teveel onder invloed van Bella stond. *kucht*

BELLA<3
Moet ik nog iets zeggen over haar? Hoewel ik het jammer vind van Sirius, is zij gewoon awesome. En gestoord C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabrielle Delacour
Dreuzel
Gabrielle Delacour


Posts : 15

Wizard ID
Leeftijd: 15
Partner: -
Bekwaamheid:

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptydo apr 05, 2012 6:17 am

Eigenlijk is mijn favoriete boek:
'Harrry Potter En De Geheime Kamer'
Waarom weet ik ook niet precies, maar ik vind hem toch wel de leukste, lekker het 2e schooljaar van Harry mee beleven. Ben echt verslaafd geraakt om deze boeken te lezen <3
En het begin gedeelte dat ze beginnen met het 2e Schooljaar is ook wel een grappig stukje op zich <3
Love It Gewoon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset Moon
Dreuzel
Sunset Moon


Posts : 16

Wizard ID
Leeftijd: 14 jaar
Partner: Will you be the light on my path?
Bekwaamheid: Fabeldieren, bezweringen

Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Emptyzo okt 21, 2012 2:46 am

Orde van de Fenix; zowel bij het boek als de film draaide ik net zo door als harry toen sirius dood ging. Ik had eerst de film gezien en had het totaal niet verwacht, dan heb je zoiets van; dat kan niet, hij komt zo gewono weer aanlopen... maar dat deed die niet...

Ron; ik hou van ron, gewoon omdat hij soms zo dom kan zijn, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken    Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Favoriete boek(en) + karakter uit de boeken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: All About Potter :: Library-
Ga naar: