Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: Nope Bekwaamheid: Verweer tegen de Zwarte kunsten
Onderwerp: Vraagjuhh do jun 07, 2012 3:07 am
Ik heb een klein vraag, Ik zit als enige in het 1ste jaar van Zwadderich (XD) Maar hoe zit het met de schooljaren? Ik bedoel, wanneer beginnen ze en wanneer eindigen ze? Want ik begrijp het niet helemaal.
Groetjezz Chayenne
Billie Anderson Afdelingshoofd Griffoendor & Docent Astronomie
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Vraagjuhh do jun 07, 2012 4:04 am
1ste jaars: 11 of 12 2de jaars: 12 of 13 3de jaars: 13 of 14 4de jaars: 14 of 15 5de jaars: 15 of 16 6de jaars: 16 of 17 7de jaars: 17 of 18
Dus Chayenne kan eerstejaars zijn, of tweedejaars, ligt eraan of ze een vroege of late leerlinge is (;
Chayenne Drago Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: Nope Bekwaamheid: Verweer tegen de Zwarte kunsten
Onderwerp: Re: Vraagjuhh do jun 07, 2012 4:07 am
ja dat begrijp ik wel. alleen wanneer begint het schooljaar, ik bedoel wanneer is de zomervakantie afegelopen en wanneer begint het?
Chayenne Drago Dreuzel
Onderwerp: Re: Vraagjuhh za jun 30, 2012 11:34 pm
kan iemand me dat alsjeblieft uitleggen:(
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Vraagjuhh zo jul 01, 2012 1:11 am
Er zijn geen vaste datums daarvoor aangesteld toen dit forum gestart werd zo ver ik weet
Chayenne Drago Dreuzel