The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Summoning Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

Summoning

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alexander Lightwood
Docent Summoning
Alexander Lightwood

Wizard ID
Leeftijd: 25
Partner: Will you ever fall in love with me?
Bekwaamheid: Summoning

Summoning Empty
BerichtOnderwerp: Summoning   Summoning Emptywo jul 11, 2012 10:33 am

Yush, hier zijn we dan. Het vak summoning. Een compleet nieuw vak, aangezien er in de films zelf geen sprake van was. (Ik wil graag Riot (sorry, ik weet je echte naam niet) bedanken voor het geweldige idee). Om het wat makkelijker te maken, heb ik een paar dingen in mijn hoofd (en ik hoop dat iedereen daar akkoord mee zal gaan).

Om te beginnen. Elke summoner krijgt een rank.
Rank I: Beginner
Iedereen start bij nul, wat normaal is, aangezien het een nieuwe magic skill is. Beginners kunnen voorwerpen en willoze summons creëren.
Rank II: Regular
De summons krijgen een eigen wil. Het is moeilijker om ze onder controle te houden. Ze geven ook meer hun mening en luisteren niet zo perfect als Rank I summons.
Rank III: Veteran
Deze summons zijn de moeilijkste. Het zijn als het ware levende, denkende wezens. Je moet ze eerst temmen en je moet redelijk gevorderd zijn om ze onder controle te kunnen houden. Dit vraagt veel tijd en inspanning, en daarom is het niet voor iedereen weg gelegd.

Nu zal ik wat meer uitleg geven over het vak zelf.

Wat is summoning?
Summoning is het oproepen van een levend wezen of voorwerpen met magie. Je kiest zelf wat je op roept, wanneer je het doet en wat je ermee doet.

Wat is het verschil tussen levende en niet-levende summons?
Heel simpel. Een levende summon leeft. Hij of zij kan spreken, bewegen, vechten,... Het enige wat een summon niet heeft, zijn emoties. Sommige summons hebben een eigen wil. Dan moet je ze gaan temmen of een pact met hen sluiten. Andere summons zijn volledig bestuurbaar en doen niks uit zichzelf, tenzij ze daar het bevel toe krijgen. Daarom zijn er ook ranks. Een voorwerp leeft niet. Deze voorwerpen kunnen gebruikt worden door de summoner zelf of door een summon.

Wat zijn summonstones?
Summonstones zijn magische stenen waar je een summon in kan bewaren. Eens je een summon 'getemd' hebt, gaat hij niet meer weg, tenzij je hem laat verdwijnen. Een summon die weggestuurd word, kan je niet meer terug oproepen. Om ze bij je te kunnen hebben, worden ze in een summonstone gestopt.

Hoe zit het met spreuken?
Aangezien summoning is uitgevonden nadat de tovertaal er was, is er een reeks nieuwe spreuken uitgevonden. Ik som even enkele belangrijke 'standaard' spreuken op. De rest krijg je te horen in de lessen zelf.
1. Een summon creëren: Appirium
2. Een summon in een summonstone bewaren: Savarium
3. Een summon laten verdwijnen: Disappirium
Terug naar boven Ga naar beneden

Summoning
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: Out of Character :: De Klaslokalen :: Summoning-
Ga naar: