The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Hello Magical Rainbows. :3 Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 Hello Magical Rainbows. :3

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alexis Austin
Dreuzel
Alexis Austin


Posts : 50

Wizard ID
Leeftijd: 16
Partner: I'm feeling sexy and free.
Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren

Hello Magical Rainbows. :3 Empty
BerichtOnderwerp: Hello Magical Rainbows. :3   Hello Magical Rainbows. :3 Emptydo jul 26, 2012 10:48 pm

Hello Magical Rainbows. :3 Tumblr_m7ofvo8FmF1qcik0wo5_500
Hello stranger!
Wouldn’t you like to know who I am?
Ok, I’ll let you know. :3
Charlotte is de naam, ook wel genoemd Char. Ik ben 13 jaartjes jong en woon in België. 29 augustus word ik 14. Voor le uiterlijk, ik heb bruine ogen, en een haarkleur die ik niet echt ken. Sommige mensen zeggen soms dat het ene beetje ros lijkt, maar het si ook weer bruinblond. Heel vaagjes. Nu ben ik le haartjes ook aan het laten groeien. Ik ben bijna 1.70 m lang denk ik. Le foto doe ik maar niet, ik heb een lelijk hoofdding. Dat komt voornamelijk door onderbeet, waardoor mijn neus very very plat lijkt. Dus le koppie willen jullie denk ik niet zien.

Ik heb ook een leven denk ik, en ook hobby’s enzow. Een van mijn ‘passies’ als ik het zo kan zeggen, zijn paarden. Ik vind het geweldige dieren en ben dan ook enorm blij met mijn verzorgpaarden. (Twee tinkers, een haflinger, een Friese kruising, en een kruising waarvan ik niet weet wat het is.) het zijn allemaal erg lieve enbestjes, drie kunnen als voor de koets en onder het zadel, met eentje zijn we bezig voor onder het zadel te beleren. Gelukkig is het niet bokbok, maar het is wel ‘Ik sta stil en ga op rust staan.’. De friese kruising mag nog genieten van zijn veulentijd. De tinkers zijn onafscheidelijk en als er met één een buitenrit word gemaakt en de andere blijft op de wei staan dan kunnen ze wel die versnelling inzetten en hysterisch doen. De haflinger is ene trutje. De baas van ze allemaal, en ze gedraagt zich ook zo. Tegen mensen en onder het zadel lief, maar in de wei tegen de andere paarden laat ze echt wel zien wie de baas is.
Naast paarden hou ik ook erg veel van RPGen. Maar dat is wel zo logisch, anders zou ik hier niet zijn. Ik RPG denk ik 1, tot 2 jaar of zo. Ik heb het niet echt bijgehouden. Mijn inspiratie is het grootst op mensen RPG’s. Wat ik overigens wel jammer vind. Ik vond het namelijk ook altijd leuk om met een dier te RPGen. Verder doe ik niet echt nog een sport, en heb ik ook niet veel hobby’s. Ik heb het meestal al druk genoeg met de paardjes en dingen met vrienden doen enzo.

Ik heb een verslaving aan enkele series, niet veel, maar er zijn er toch wel waar ik niet zonder kan. Één daarvan is Pretty Little Liars. Ik hou ervan! Ezra is way to hot, en het verhala is way to cool. Ook kijk ik Grimm, wat ik ook awesome vind. En dan hebben we nog dingen zoals the mentalist, castle, etc. Die vind ik ook leuk, maar meestal kijk ik ze niet uit mezelf.
Anime kijken is ook iets zat ik graag doe. Ik vind Ao No exorcist helemaal geweldig, en ben nu bezig aan Naruto. Die ik wel graag uit wil kijken voor de vakantie over is. Hoewel ik bang ben dat dat me niet gaat lukken.

Nou, dat was het wel, veel weet ik eigenlijk niet meer te zeggen, dus, vragen mogen gesteld worden. Meestal bijt ik niet al te hard. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello Magical Rainbows. :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welcome in the world of magical pencils ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: All About Potter :: Hello/Goodbye-
Ga naar: