Hi, ik ben G'lies en vijftien jaar oud. Ik ben een anglophile (noun - a person having admiration for England or the English) en een teleiophile (noun -A person who is attracted primarily to mature adults).
Ik heb, zoals hierboven staat, een grote voorliefde voor Engeland. Ik kijk op dit moment enkel BBC series/panel games zoals Doctor Who, Sherlock, QI en Would I Lie To You. Combineer anglophile met teleiophile en je krijgt iemand die momenteel een grote crush heeft op Lee Mack. Verder zou ik ook wel eens een beschuitje willen eten met David Mitchell, Jimmy Carr, Alan Davies, David Tennant, Matt Smith, Benedict Cumberbatch en Arthur Darvill. (:
Ik ben een muziekliefhebber en op dit moment heb ik een voorkeur voor rock, indie, alternative en oude pop (denk aan U2, Beatles etc). Ik speel zelf gitaar en ben nu in bezit van 4 gitaren, een spaanse, een Washburn (western), een LTD F-10 en een Stagg Les Paul. Op dit moment speel ik alleen maar op mijn Washburn, omdat die naast mijn bed ligt en ik vooral 's nachts eens een deuntje speel. Persoonlijk heb ik het niet zo hoog op de recente popmuziek, zo ben ik nog steeds verbaasd over het feit dat ze Jessie J op de plek van een legende lieten staan bij de closing ceremony.
Na de vakantie zit ik in atheneum 4 met het vakkenpakket NT, mijn favoriete vakken zijn aardrijkskunde en biologie. Ik zit op school in Zwolle, maar ik woon zelf in de omgeving van Meppel.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik op het briljante idee ben gekomen me midden in de nacht aan te melden op een niet zo heel actieve RPG... :L Maar goed, ik krabbel nu niet terug! (:
Zo is het wel voldoende denk ik, hopelijk kom ik nog iemand tegen in de RPG zelf. x