The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
So, who are you? Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 So, who are you?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Keira Parker
Dreuzel
Keira Parker


Posts : 56

Wizard ID
Leeftijd: 14
Partner: Love can get me if it wants to, and then I will come
Bekwaamheid: Bezweringen, Verweer tegen de zwarte kunsten.

So, who are you? Empty
BerichtOnderwerp: So, who are you?   So, who are you? Emptydi okt 09, 2012 5:07 am

Rustig slenterde Keira over de binnenplaats. Ze had een uur uitval en ze had niks te doen. Ze keek om zich heen of ze iemand uit haar jaar zag. Nee. Voor zover ze het wist niet. Heel langzaam slenterde ze naar een bankje. Ze had nog wel even de tijd voor dat haar volgende les begon. En aangezien er niemand was die ze kende kon ze gewoon niks gaan doen.
Heel zachtjes begon ze te zingen.

'Let me see you put your hearts up, yeah.
Let me see you put your hearts up, yeah.
If we give a little Love,
maybe we can change the world.

You think you're small,
like your itty bitty.
Just one match
in the lights of the city.

I said:
Hey Yeah, Yeah, Yeah
Hey Yeah, Yeah.
Sing it if your with me,
all you boys and all you girls.

Lemme see you put your hearts up, yeah.
Lemme see you put your hearts up, yeah.
If we give a little Love,
maybe we can change the world.'


Even keek ze om zich heen. Had iemand het gehoord? Jammer dan, ze had waarschijnlijk wel een mooie stem. Nee, ze wist dat ze dat had. Ze haalde haar oortjes uit haar tas en koppelde ze aan haar telefoon. De muziek galmde door haar hoofd. Zonder dat ze het door had kwam er iemand op haar aflopen. Toen het liedje afgelopen was keek ze pas op. Degene stond recht voor haar. Wat wou die van haar? Ze dacht even na, maar zei daarna toch vriendelijk: 'Hey'.


{voor het liedje: Put your hearts up, Ariana Grande}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So, who are you?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: Zweinstein :: De Binnenplaats-
Ga naar: