The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Romée Becker Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 Romée Becker

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Romée Becker
Dreuzel
Romée Becker


Posts : 5

Romée Becker Empty
BerichtOnderwerp: Romée Becker   Romée Becker Emptydo dec 27, 2012 10:30 pm

Naam; Romée Becker
Leeftijd; Vijftien, als ik het goed begrijp is ze vijfdejaars
Familie; Jenica Becker&David Becker
Bloedstatus; Volbloed
Partner; I’m still in love with you
Huisdier; Spierwitte kat // Wintersoul
Bekwaamheid; Toverdranken

Twee Afdelingsmogelijkheden; Griffoendor or Zwadderich
Reden voor keuze; Romée is een meisje met een goed karakter, ze respecteert de mensen om haar heen. Vandaar de keuze voor Griffoendor. Maar ze heeft aanleg om grootse dingen te •kunnen. Vandaar de keuze voor Zwadderich.
Vakkenpakket;
• Verzorging van Fabeldieren
• Verweer tegen de Zwarte Kunsten
• Leer der Oude Runen
• Gedaanteverwisselingen
• Toverdranken
• Spreuken en Bezweringen

Uiterlijk; Romée heeft lang blond wat stijl over haar schouders heen loopt. Haar ogen zijn grijs en stralen haar vrolijkheid uit. Haar mond staat bijna altijd op een glimlach en dat maakt haar helemaal compleet.
Innerlijk; Romée is een meisje dat de mensen om haar heen respecteert zoals ze zijn. Maar dat zegt niet dat ze sommige mensen gewoon niet mag. Aan wie ze een hekel heeft? Aan pestkoppen, of iets in die richting. Ze doen altijd zo rottig tegen je, iets waar zij helemaal niet van houd. Ze heeft binnenin dan ook een goed hartje. Ze probeert mensen te helpen die hulp nodig hebben. Door haar vrolijkheid kan ze makkelijk vrienden maken en met anderen communiceren. Iets wat ze dan ook graag doet. Maar ze is niet altijd zo zoals ze lijkt. Soms kan zij zelf ook weleens een flinke ruzie creëren. En ruzie met Romée? Dat wil vast niemand. Maar wees niet bang, dit meisje weet wel hoe ze dit kan proberen te voorkomen.
Geschiedenis; Mijn geschiedenis is niet zo heel erg bijzonder. Ik ben altijd een normaal meisje geweest die graag nieuwe dingen wou uitproberen. Mijn vader had vroeger op Zweinstein gezeten, hij was ingedeeld bij Zwadderich omat hij volgens de sorteerhoed later grootse dingen kon doen. Dit was inderdaad waar, ik noem mijn vader de beste tovenaar van de hele wereld. Mijn moeder had vroeger ook wat met toveren, zij was ingedeeld bij Griffoendor. Ze zei tegen mij dat Zweinstein haar hele leven een stuk leuker had gemaakt. Dat geloofde ze graag. Een paar maanden geleden kreeg ze een brief thuis gestuurd. Met een glimlach had ze de envelop open gemaakt. Dit was een brief van Zweinstein, te gek! Natuurlijk zal ze naar de school voor hekserij en hocus pocus gaan. Dit was haar kans om één van de beste te worden. Ze las de brief nog wel 10 keer door. Nu wist ze het, dit was wat ze echt wilde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Connor O'Macinsons
Administrator & Klassenoudste
Connor O'Macinsons


Posts : 565

Wizard ID
Leeftijd: Almost 16
Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely.
Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }

Romée Becker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Romée Becker   Romée Becker Emptyza dec 29, 2012 10:32 am

Gefeliciteerd, je bent ingedeelt bij Griffoendor!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Romée Becker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: Out of Character :: Sorteren-
Ga naar: