The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Max Perkamentus Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 Max Perkamentus

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Max Perkamentus
Dreuzel
Max Perkamentus


Posts : 8

Max Perkamentus Empty
BerichtOnderwerp: Max Perkamentus   Max Perkamentus Emptyma maa 18, 2013 10:21 am

Naam;
Max Perkamentus.

Leeftijd;
11 Jaar.

Familie;
Stamt af van Albus Perkamentus.

Bloedstatus;
Halfbloed

Partner;
\

Huisdier;
Rodimus:
Max Perkamentus 94679013

Bekwaamheid;
Gedaanteverwisselingen

Twee Afdelingsmogelijkheden;
Ik wil bij Griffoendor of anders Ravenklauw.

Reden voor keuze; Griffoendor, omdat ik dat geschikt vind van de Perkamentus familie en dat is ook mijn favoriete afdeling. Als Griffoendor niet kan, dan is het Ravenklauw omdat ik zoiezo niet bij Zwaderich of Huffelpuf wil komen.

Vakkenpakket;
- Toverdranken
- Spreuken en Bezweringen
- Kruidenkunde
- Verweer tegen de Zwarte Kunsten
- Geschiedenis van de Toverkunst
- Gedaanteverwisselingen
- Vliegles

Uiterlijk;
Hij heeft een slanke lange lichaam. Hij heeft zwart haar tot aan zijn schouder. Hij draagt een bril die bijna op die van Albus Perkamentus lijkt.

Innerlijk;
Hij is rustig en wijs dapper en heeft lef, hij maakt vaak grappen, maar de gevolgen zijn bijna altijd aftrekpunten. Maar dat herstelt hij vaak door te slijmen of een goede daad te doen. Hij kan ook snel boos worden en dan wilt hij alleen met zijn vrienden zijn. Hij is slim, en weet dan ook wie zijn vrienden en vijanden zijn. Hij is soms gemeen maar dan ziet hij snel dat hij gemeen doet.

Geschiedenis; Hij is familie van Albus Perkamentus, maar Albus was al dood voordat Max Perkamentus werd geboren. Ze weten niet hoe, maar hij is een afstammeling van de Perkamentus-lijn. Vragen aan zijn ouders lukt niet die zijn dood gegaan door een dodelijke spreuk van een kwaadaardige tovenaar. Er gaan geruchten rond van dat de zus van Albus een baby had gekregen maar het geheim houdde. Maar dat toch 1 tovenaar het wist hij doodde de ouders van Max en vluchtte doen naar het buitenland niemand weet precies waarheen en niemand heeft hem ooit gezien. Sommige zeggen dat hij als een Dreuzel aan het leven is. Ze weten niet zeker of de gerucht waar is, aan Max vragen kan wel maar die was toen nog een baby dus weet hij het niet.


Laatst aangepast door Max Perkamentus op za maa 23, 2013 4:14 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Lupin
Moderator & Klassenoudste
Lyra Lupin


Posts : 530

Wizard ID
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: I'll be your teddywolf forever
Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde

Max Perkamentus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Max Perkamentus   Max Perkamentus Emptydo maa 21, 2013 9:45 am

Oké.. ik ga even een vraag stellen hoe oud ben je?

Citaat :
Albus Perkamentus vroeger draagde als schoolhoofd.

Teneerste spelling en grammatica is niet je sterkte punt neem ik aan? Je karakterkaart is niet goed omdat hij heel erg kort is. Zo leer je niks over je personage, en er zijn geen afstammelingen bekend van de Perkamentus familie, aangezien Albus zelf geen kinderen heeft gekregen zover bekend zijn broer ook niet, en zijn zusje was op vroege leeftijd al overleden. En voor eventueel nakomelingen te maken van een bekende familienaam moet in overleg worden gedaan met het team. En ik vind dat je toch wel een goed verhaal rond je eventuele personage mag schrijven voor ik je een onmogelijke afstammeling van de Perkamentus familie wil laten rpgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Perkamentus
Dreuzel
Max Perkamentus


Posts : 8

Max Perkamentus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Max Perkamentus   Max Perkamentus Emptyvr maa 22, 2013 4:18 am

Jullie zullen niet zo snel iemand die 10 is tegenkomen op dit forum. Dus ben ik 10. GRammatica is niet echt mijn ding nee. Ik zal wel even de post editten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Max Perkamentus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Max Perkamentus   Max Perkamentus Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Max Perkamentus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: Out of Character :: Sorteren-
Ga naar: