Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: None Bekwaamheid: Everything
Onderwerp: Profielplaatje Raten. za maa 10, 2012 3:23 am
Simpel toch? (: Begin maar met mij >D
June Carrick Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years x Partner: Be like colors, they never change x Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken x
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. za maa 10, 2012 3:24 am
Haha, awesome, een randje eromheen, en hij is helemaal perfect :3 9
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I don't come with a dice- Don't play me x Bekwaamheid: Curses // Potions
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. za maa 10, 2012 3:41 am
9, de tekst is wat vaag.
Gabrielle Delacour Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: - Bekwaamheid:
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. zo maa 11, 2012 7:03 am
Een 8,8 xD. Er zitten schuinen dingen op het plaatje zelf : S
Scorpius Malfidus Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Oh god, I just love girls ;) Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte kunsten & Vervloekingen.
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. zo maa 11, 2012 8:36 am
Ik zie geen plaatje?
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. zo maa 11, 2012 8:59 am
9.5<33 Hij is sow cute
Scorpius Malfidus Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Oh god, I just love girls ;) Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte kunsten & Vervloekingen.
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. zo maa 11, 2012 9:19 am
Do I need to explain? 10<3 Bye bye ovaries, I officialy lost them to Niall Horan. [Or One Direction.. -a-]
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. ma maa 12, 2012 9:16 am
10 <3
Roos Wemel Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love doesn't come in a minute, sometimes it doesn't come at all.. Bekwaamheid: Toverdranken
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. di maa 13, 2012 12:36 pm
Profielplaatjesloos C;
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. di maa 13, 2012 7:54 pm
een 8 en ik heb er wel eentje staan? https://2img.net/h/oi39.tinypic.com/35naerq.png deze staat er bij mij in o_O
Roos Wemel Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love doesn't come in a minute, sometimes it doesn't come at all.. Bekwaamheid: Toverdranken
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. di maa 13, 2012 10:38 pm
Huwh?! Toen ik eerst keek stond 'ie er niet O___O Nou ja, hij is wel heel erg gaaf! =) Een 8,2!
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. vr maa 16, 2012 12:04 pm
een 8.5 :3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. vr maa 16, 2012 12:09 pm
8.75 =D Gaaf, maar het blenden mocht nog iets harder ufzeuw ~ C:
Gast Gast
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. za maa 17, 2012 5:38 am
Een 8 :3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. zo maa 18, 2012 4:41 am
Hoewel ik geen LOTR kijk en dit stiekem niet snap.. vind ik 'm mooi! Een 9! =D Mis enkel nog een randje.. xd
Claire Lovique Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Fuck off Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen & Fabeldieren
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. zo maa 18, 2012 5:58 am
Een 9 <'3
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. di maa 27, 2012 7:43 am
Je hebt er geen xD
Sarah McEwan Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 12 Partner: Bekwaamheid:
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. wo maa 28, 2012 4:34 am
Ik weet dat ik nog geen plaatje heb, maar dit moest ik gewoon zeggen. Een dikke 10 :DDDDDD
Ryan Sykes Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: ~ Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. za maa 31, 2012 1:07 am
@ Sarah: je hebt er geen een xD
@David: dus laat ik mijn menig horen over die van jouw!
Ik geef hem een 7, jammer dat er geen randje om heen zit ofzo is ook moeilijk met gifs) maar hij is wel geniaal!!
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. za maa 31, 2012 1:59 am
Een 9
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. za maa 31, 2012 2:00 am
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. wo apr 04, 2012 12:34 am
een 9 : D Awesome ;D
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. di apr 10, 2012 7:16 am
Een 9 (:
Epic <3
Billie Anderson Afdelingshoofd Griffoendor & Docent Astronomie
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. di apr 10, 2012 8:13 am
Een 9,9 Ik ben heel streng x]
Geweldige gif <3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Profielplaatje Raten. di apr 10, 2012 9:05 am
Hmm.. ik twijfel.. vorige was ook erg leuk namelijk! Maar ik mis nog een randje en misschien nog een naam die er qua kleuren mooi bij past. Dus voor nu houd ik het op een 8! =D