The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Belinda Lestrange Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

Belinda Lestrange

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Belinda Lestrange
2de Jaars
Belinda Lestrange

Wizard ID
Leeftijd: 15
Partner: F'CK OFF x
Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen

Belinda Lestrange Empty
BerichtOnderwerp: Belinda Lestrange   Belinda Lestrange Emptyza maa 10, 2012 3:41 am

x Naam; x
Belinda Lestrange
x Leeftijd; x
15
x Familie; x
Stamboom klikbaar
x Bloedstatus; x
Pureblood
x Partner; x
Nope
x Huisdier; x
Eurasian Eagle Owl - Strix klikbaar
x Bekwaamheid; x
Vervloekingen

x Twee Afdelingsmogelijkheden; x
Zwadderich
xReden voor keuze; x
Omdat de Black familie altijd in Zwadderich heeft gezeten, is het een soort familie traditie geworden om daarin te komen. Daarbij zal ze het zichzelf nooit vergeven als ze in een andere afdeling zou komen, evenals haar familie dat niet zal doen. Hoewel Narcissa daar niet zoveel moeite mee heeft, zal het haar echte moeder zoveel pijn doen dat ze haar zelfs zou gaan haten, als ze nog leefde. Bovendien gaat Belinda's voorkeur alleen maar uit naar deze afdeling, de rest haat ze puur met haar hele hart, gezien dat haar geleerd is door haar familie.
xVakkenpakket; x
• Leer der Zwarte Kunsten,
• Toverdranken,
• Vliegles,
• Kruidenkunde,
• Voorspellend Rekenen,
• Bezweringen,
• Dreuzelkunde,
• Verzorging van Fabeldieren,
• Gedaanteverwisselingen,
• Geschiedenis van de Toverkunst.

x Uiterlijk; x
Haar egale, smooth gezichtje met sierlijke wenkbrauwen, plus haar lange donkerbruine haar met een slag, doen haar zowel een onschuldige als een arrogante uitstraling geven. Ze is 1,57 meter en weegt 47,50 kilo. Dit maakt haar een slank meisje met rondingen die mooi bij haar lichaam passen. Haar oogkleur is bruin, met een tintje groengeel, dat ligt eraan in welk licht ze staat. Ze zijn verraderlijk en ondoordringbaar, oftewel onbegrijpbaar welke blik ze naar je afvuurt. Het past ook mooi bij de betekenis van haar naam; beautiful snake.
Als ze geen gewaad hoeft te dragen, gaat haar voorkeur uit naar donkergekleurde kleding. Niet extreem zwart dat het een depressieve look geeft, maar meer een sexy look met het liefst zoveel mogelijk bloot, zoals vanaf haar schouders, bovenbenen en als het ook maar even kan zou ze ook haar buik showen. Belinda houd er van om hieronder vaak genoeg hakken te dragen, met veel versierinkjes. Sieraden, accessoires zijn ook een bezigheid van haar buiten magie om. Mode is een lust van haar.

x Innerlijk; x
Arrogant, sluw, moedig, mysterieus, verwend, het zijn allemaal woorden die haar voorbij gingen door andere mensen. Hoewel ze ook daadwerkelijk zo is, kan ze ook best verlegen zijn. Tegenover de mensen die haar opgevoed hebben is ze vriendelijk, maar ook vaak genoeg bitchy als het even kan. IJskoud, hard, emotieloos kan ze ook beschreven worden, als ze haar dag niet heeft of samen met vriendinnen is en zin heeft om andere leerlingen volledig naar beneden te trappen. Belinda is zodanig onbegrijpbaar, gestoord, afgesloten. Ze zit vaak in zichzelf, niet als een verlegen persoon, maar dat ze haast nooit hetgeen verteld als haar iets dwars zit.

x Geschiedenis; x
If I had a world of my own, everything will be nonsense
Nothing will be what it is, because everything will be what it isn't

'Ik heb genoeg van haar, we hadden haar nooit in huis moeten nemen, je zus kan de grond in zakken.' Een klap klonk, van iets dat met de vlakke hand geraakt was. Meteen volgde er een kreun vermengd met een zware grom. Ik wist het wel, Lucius wilde me hier niet hebben. Het was Narcissa haar idee, of eerlijk gezegd; bevel of eer, geweest om mij een onderdak te geven. Mijn handen hadden de tralies van de trapleuning omklemt, terwijl ik op mijn hurken erdoorheen keek, met zicht op de deur die naar de keuken leidde. Hoewel er niets te zien was met mijn blote ogen en ik afging op mijn hoor zintuigen, wilde ik toch weten wanneer ik weg moest wezen. Mijn blik schoot voor kort van de deurknop af naar de reuzenvoet wat als paraplubak werd gebruikt. Er stonden er slechts twee in, volledig versleten, ik twijfelde of ze nog wel werkten, of ze überhaupt nog opengeklapt konden worden. En als dat wel mogelijk was, zouden ze het vast niet lang meer houden. Op dat moment hoorde ik de deurknop omgedraaid worden, waardoor ik meteen mijn adem inhield en vlug omhoog schoot als een gek. Zonder geluid te maken sloop ik stilletjes, maar snel de trap op zodat ik gauw genoeg al op de eerste verdieping stond. 'Je weet dat het veel voor me betekent, is dat na al die jaren nog niet tot je doorgedrongen? Bellatrix is en blijft mijn zuster, het maakt me niet uit hoeveel fouten ze heeft gemaakt, dit is iets wat ik voor haar moet doen.' Schreeuwde Narcissa tegen haar man, terwijl ze achteruit de deur uitging en mij dus nog niet zag. Inmiddels stond ik al met mijn handen op de leuning van de overloop geklemd toe te kijken, zag enkel de onderkant van Narcissa's gewaad. 'Dat kind kan van mijn part de hel in met haar brutaliteit, ze lijkt precies op haar, geen spat veranderd. Ik wil haar het huis uit.' Vervolgde Lucius schreeuwend tegen haar in, waardoor er tranen in mijn ogen ontstonden. Ik liet de leuning los en schoot de volgende trap op, het maakte me niet meer uit of ik geluid maakte of niet. Gelijk hoorde ik de deur met een luide knal dichtvallen, wat vast en zeker betekende dat de vrouw genoeg gehoord had. Ik was binnen enkele seconden helemaal bovenaan in het gebouw, was mijn kamer ingeschoten en belandde zonder genade op mijn bed. Meteen pakte ik mijn kussen aan beide kanten beet, begon te snikken en begroef mijn gezicht erin zodat het niet te horen was en liet de warme tranen uit mijn ogen komen.
Zo ging het nu al vijftien jaar, ik wist niet wat voor doel ik had in mijn leven. Behalve dat ik zo veel mogelijk over mijn ouders wou weten, wat ze iedere keer maar voor mij verzwegen. Enkele minuten verstreken, terwijl ik mezelf tot bedaren suste. Mijn rechterhand zocht onder het kussen naar een stukje kostbaarheid. Een foto, waar alleen mijn moeder op stond. Versleten, oud, maar dat maakte mij niet uit. Het was iets wat ik bij me kon hebben om haar te koesteren, om mezelf zo'n gevoel te geven dat ze daadwerkelijk bij me was. Ik draaide me op mijn zij en keek er met betraande ogen naar. Met mijn vingertoppen streelde ik er overheen, alsof ik zo haar aanraking kon voelen. Ik wou dat ze hier was, dat ik steun bij haar kon zoeken. Ook al was ze keihard, bot, sadistisch en gestoord, volgens zeggen. Ik wou haar een knuffel geven. Dat we samen waren, samen met mijn vader, dan hoefde ik hier niet meer te leven met Lucius. Ik liet een zachte zucht horen, wist een klein glimlachje van vrede op mijn gezicht te toveren bij die gedachte en legde hem weer terug op de plek waar hij lag. Rustig sloot ik mijn ogen, tot op het moment dat ik een zachte bries tegen mijn blote armen voelde slaan en ik voelde hoe er iemand bij mij op het bed was komen zitten, net achter mijn rug. Ik wist wel wie dat was, de enige persoon die hier in mijn kamer kwam was Narcissa. Lucius wou hier het verste vandaan blijven, alsof er een vloek hier rustte. Op mijn moeders oude kamer. Zonder iets te zeggen liet ik mezelf omhoog komen, kwam naast haar zitten, waarbij ik mijn handen hulpeloos op mijn schoot legde en er naar staarde. Vlekken van tranen waren nog steeds zichtbaar op mijn gezicht, maar ik vond het niet erg. In tijden had ik niet meer gehuild, het was zeldzaam. Voor één enkele seconde had ik gedurfd om de dame met haar lange blonde haren in haar ogen aan te kijken, waar ik een teken van verbazing in opmerkte. Ze zag me voor het eerst in mijn pubertijd eens een keer kwetsbaar, gebroken. Ik slikte, voelde hoe mijn hart angstig bonkte, bang voor hetgeen wat komen zou. Dit deed mijn hoofd nog meer afzonderen, maar voelde ik hoe ze haar armen om me heen legde en mij zich tegen haar aantrok. Ze was zo heerlijk warm, rook bekend, hopelijk net zoals mijn eigen moeder en vader roken. Gauw genoeg zou ik ze weer bij me voelen, in Zweinstein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valaina Zwarts
3de Jaars
Valaina Zwarts

Wizard ID
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: I Still Aint Bovvered
Bekwaamheid: Vervloekingen

Belinda Lestrange Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belinda Lestrange   Belinda Lestrange Emptyza maa 10, 2012 3:57 am

Je Karakter Kaart is goedgekeurd!

Je bent ingedeeld bij; Zwadderich!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Unknown-Diva.deviantart.com

Belinda Lestrange
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Belinda in thâ house

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: Out of Character :: Sorteren :: Accepted-