Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Onderwerp: Re: Kleine Opmerking za maa 10, 2012 6:55 am
Oh! En bij Summary dat linksboven op het index staat:
Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezetten. Er moet dus zeg maar één "T" vanaf. ;D
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Kleine Opmerking za maa 10, 2012 7:04 am
Ik zit nu op mobiel, maar ik heb er nog meer gevonden, dus zal ik ze later hier wel zetten. Anyway staat er nog een spelfout op de plek die Sammy aangeeft; miniserie. (:
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Kleine Opmerking za maa 10, 2012 7:13 am
@Caro; Oeps xD Dat was ik nog vergeten te veranderen (: @Spamzel; Oh, stom toetsenbord geeft weer dubbele letters aan ;-; @Dianta; Je zou ze me nog doorsturen, right
I don't care als je ze vindt (: Spelling is gewoon niet mijn beste punt XD