Naam; Yuna Hayashi
Leeftijd; 13
Familie; x
Bloedstatus; Volbloed
Partner; Do you wanna love someone as shy as me?
Huisdier; Mickey, een zwartwitte poes, met een roze halsbandje.
Bekwaamheid; Kruiden kunden
Twee Afdelingsmogelijkheden; Huffelpuf
Reden voor keuze; Ik vind haar karaker hier erg bij passen, en ik ga er proberen leven in te blazen, aangezien er nog maar weinig mensen inzitten (:
Vakkenpakket; Verwering tegen de zwarte kunsten, zwerkbal, Kruidenkunde.
Uiterlijk; Bruin, lang haar, alleen zie je dat amper. Van voren is het in korte lagen geknipt. De rest van haar haar heeft ze in een lang, rood lint gebonden. Ze heeft een blauw, en een groen oog.
Innerlijk; Yuna is een verlegen meisje. Dat komt deels door haar geschiedenis, en deels door hoe ze gewoon is. Als je normaal, aardig tegen haar doet, ka je best snel bevriend met haar raken.
Geschiedenis;
Tja, haar geschiedenis. Een tragische zullen we maar zeggen. Haar vader stelde haar moeder ooit voor Yuna op Piano les te doen. Maar wat haar moeder niet wist was dat de leraar een vriend van haar vader was. -haar vader was ziek in zijn hoofd, maar dat wist niemand- Zonder ook maar iets tegen Yuna te zeggen, deden ze haar op Pianoles. Yuna had er opzich geen problemen mee. Die vrijdag, op vrijdag de 13de, ging ze naar haar eerste les. Ze kwam alleen, dat was normaal voor haar. Haar ouders gingen nooit ergens mee naartoe. Die zaten alleen maar te kleffen op de bank, en zeiden dat Yuna alleen maar in de weg zat. Een mager, lange man deed de deur open, en nodigte haar uit binnen te komen. Het huis zag er niet echt uit als een huis, meer als een vuilnisbak. 'Waar is de piano?' Was het eerste dat Yuna hem vroeg. De man schreeuwde naar haar dat ze moest zijgen, en dat ze een grote fout had gemaakt. Haar vader wou van haar afkomen, zonder dat haar moeder het wist. de man bindde haar vast aan een stoel, zodat ze niet kon vluchten, terwijl ze mishandeld word. Al die zogenaamde lessen waren vijf keer per week, twee uur lang. Al die tijd werd ze gebruikt als slaaf en geslagen. Na een jaar zo te hebben geleefd had ze eindelijk film bewijs. Toen haar moeder dat zag heeft ze haar vader vermoord, en is ze de gevangenis ingegooit. Niet veel later kwam ze naar zijnstijn.