Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: 14-3-'12; Updates wo maa 14, 2012 6:12 am
Hellow daar, geliefde leden van TNG :3
Ten eerste, wil ik jullie allemaal van harte bedanken voor het succesvol maken van dit forum <3 Ten tweede, ben ik verplicht om mezelf aan mijn afspraken te houden en dat zal ik ook doen. Dus vanaf vandaag is het mogelijk om te posten in de Uilenvleugel. Deze is te vinden onder De Gangen. Ook kan je iemand nu feliciteren bij 'Magical Birthday' (:
Verder wil ik jullie vragen om in je eigen leerlingenkamer je even te melden bij de Leerlingenlijst, [graag reageren met naam én leerjaar] dan kan ik de lijsten gaan opstellen. Dank u :3
Mvg, Valaina Zwarts - Admin
Laatst aangepast door Valaina Zwarts op do maa 15, 2012 7:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
June Carrick Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years x Partner: Be like colors, they never change x Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken x
Onderwerp: Re: 14-3-'12; Updates wo maa 14, 2012 8:25 am
OEH OEH * me is partying* ='D
Andreas Ludwigsen Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Bekwaamheid: Transfiguratie & Bezweringen
Onderwerp: Re: 14-3-'12; Updates wo maa 14, 2012 8:26 am
PARTIES WITH JUNE ~
June Carrick Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years x Partner: Be like colors, they never change x Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken x
Onderwerp: Re: 14-3-'12; Updates wo maa 14, 2012 8:36 am
YAYOES ='D Me likes the uilenvleugel, you're awesome Q <3
En áls de site dan dood gaat, komt superselma en red ze de hele zaak >=D
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: 14-3-'12; Updates wo maa 14, 2012 8:39 am
Hoeraayy 8D Go tng! De Uilenvleugel ownt gewoon! Ga er zeker posten <3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: 14-3-'12; Updates wo maa 14, 2012 8:47 am
Le wooooosh, vet gaaf dat die er nu ook is! =D *le happy*