Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: // David Smith wo maa 14, 2012 6:51 am
;; D A V I D
I want love, but it's impossible A woman like me, so irresponsible A woman like me is dead in places Other men feel liberated
NAME// David Smith NiCKNAME// Just David FACECLAiM// David Tennant AGE// 34 Jaar FAMiLLY// Livin' in Scotland PET// Een rode kat; Rose BLOOD STATUS// Volbloed PARTNER// Lost her BEKWAAMHEID// Leer der oude Runen & Bezweringen
VOORKEUREN AFDELiNGEN// Ravenklauw & Huffelpuf REDEN// David is een meester in logisch nadenken . Tevens is hij een echte vriend en zou nooit iemand in de steek laten. VAKKENPAKKET// Docent Magisch Mineralen en Edelstenen
I can't love, shot full of holes Don't feel nothing, I just feel cold Don't feel nothing, just old scars Toughening up around my heart
HAiR// Brown EYES// Brown BOULD// Tall and skinny CLOTHES// Meestal loopt David in een strak pak, rode All Stars en een bruine lange jas. Soms heeft hij een bril op, gewoon omdat 'ie dan slimmer lijkt. [Klik]
But I want love, just a different kind I want love, won't break me down Won't brick me up, won't fence me in I want a love, that don't mean a thing That's the love I want, I want love
PERSONALiTY// Kalm, logische nadenken, kan snel oplossingen verzinnen, stressed niet snel. TRAiTS// Logische nadenker, kan snel oplossingen vinden. ViCES// Maak 'm niet kwaad en praat 'm niet tegen, Chaotisch.
So bring it on, I've been bruised Don't give me love that's clean and smooth I'm ready for the rougher stuff No sweet romance, I've had enough
HiSTORY// David is een volbloed tovenaar afkomstig uit Schotland. Hij is daar geboren en getogen als zoon van een jonge heks en tovenaar. Hierdoor is hij al op jonge leeftijd in aanraking gekomen met magie. Op zijn elfde kreeg hij een brief van Zweinstein, waar hij vol trots naar toe ging. Al snel werd hij ingedeeld bij Ravenklauw, waar hij top of the class was. Zijn nieuwsgierigheid naar oude Runen en Edelstenen maakte hem echter niet geliefd bij de andere leerlingen en de dames. Hierdoor was hij vaker alleen. David is zo wel klassenoudste als hoofdmonitor van Ravenklauw geweest en is na zijn schoolcarrière naar het schoolhoofd gegaan om hier te kunnen blijven. Hij wees dit af, waardoor David met gebogen hoofd weer weg is gegaan. Hij heeft hierna nog een aantal jaar een wereldreis gemaakt en is daarna terug gekeerd naar Zweinstein, waar hij nu wel de baan als docent heeft gekregen. Sinds enkele jaren is hij nu docent Magische Mineralen en Edelstenen en daarnaast afdelingshoofd van Ravenklauw
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: // David Smith wo maa 14, 2012 7:04 am