Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Na Twaalven Topic wo maa 28, 2012 1:17 pm
Dat dit nog ontbrak :')
Code:
[b]Hoe laat is het? : [/b] [b] Wat doe je? : [/b] [b] Ben je moe? : [/b] [b] Wil je gaan slapen? : [/b] [b] Mag je hier wel zijn? : [/b] [b] Heb je honger/dorst? : [/b] [b] Extra? : [/b]
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic wo maa 28, 2012 1:21 pm
Hoe laat is het? : 2u19 Wat doe je? : Karakterding maken voor Token + praten op irritante facebookchat xD Ben je moe? : Nee. Wil je gaan slapen? : Eigenlijk moet dat wel. Straks. Ik ga morgen straks bij iemand logeren, met een hele bende, en vrijdag moeten we 20km gaan stappen /dead Mag je hier wel zijn? : No. Moest om 12u naar bed xD Heb je honger/dorst? : Honger niet, dorst wel. Extra? : Zsa heeft me overgehaald om hier te komen and I still don't know whut the hey I'm doing here
Billie Anderson Afdelingshoofd Griffoendor & Docent Astronomie
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic vr apr 06, 2012 11:04 am
Hoe laat is het? : 0:02 Wat doe je? : Heel even snel op TNG kijken voor ik naar bed sprint. Ben je moe? : Beetje. Wil je gaan slapen? : Ja. Mag je hier wel zijn? : Nope. Heb je honger/dorst? : Jep. Extra? : EXTERMINAAATEEEEE~
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic vr apr 06, 2012 11:37 am
Hoe laat is het? : 0:37 Wat doe je? : Anime kijken en net nog even met Lies praten Ben je moe? : nee helemaal niet Wil je gaan slapen? : miss zo.. Mag je hier wel zijn? : Noes Heb je honger/dorst? : nee Extra? : Kimi ni Todoke <3
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Hoe laat is het? : 2u28 Wat doe je? : Praten met Marijn & Facebook Ben je moe? : Een beetje c: Wil je gaan slapen? : Absoluut niet xD Mag je hier wel zijn? : Nee, niet echt xD Heb je honger/dorst? : Dorst wel, honger niet Extra? : Marijn is wel een chille gast c: en ik haat L.O.V.E. nog steeds ):
Le EDIT: het is ondertussen al 3u18 en ik ben niet meer moe x) Ik begin hyperactief te worden o.0
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic za apr 07, 2012 2:20 pm
Hoe laat is het? : 3u19 Wat doe je? : Net een post geschreven voor Zsa, voor de rest 9GAG Ben je moe? : Een heel klein beetje. Wil je gaan slapen? : Nee.. Durf ik niet D: Mag je hier wel zijn? : Niet echt xD Heb je honger/dorst? : Nee, heb net koekje gegeten (aa) Extra? : Ik zit me af te vragen of ik hier wel mag posten, omdat de vorige ook van mij is.. Mhahaha xD De nacht doet rare dingen met je hoofd (:
Yana Brown 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Nop Bekwaamheid: Zwarte Kunsten
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic zo apr 08, 2012 11:02 am
Hoe laat is het? : Eén over twaalf Wat doe je? : Schrijven, chatten, niets bijzonders eigenlijk Ben je moe? : Nee Wil je gaan slapen? : Nog niet Mag je hier wel zijn? : Joah, denk het wel Heb je honger/dorst? : Hmmz, beetje Extra? : Het schrijven gaat lekker!
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic zo apr 08, 2012 11:26 am
Hoe laat is het? : 00.24 Wat doe je? : Posten Of misschien dat niet D: Skypen <3 Ben je moe? : Ben nooit moe || VAMPIRE D: Wil je gaan slapen? : Nee D: Mag je hier wel zijn? : nee ._. Heb je honger/dorst? : Nee :') Extra? : MSN Y U IGNORE ME D:?
Aswin Wright Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love is like heaven Bekwaamheid: Bezweringen~Astronomie
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic ma apr 09, 2012 11:29 am
Hoe laat is het? : 00:29 Wat doe je? : Lezen, proberen te posten and shizzle Ben je moe? : eigenlijk wel ja Wil je gaan slapen? : neuh Mag je hier wel zijn? : Wel... Weetje? Eigenlijk... Nee D: Heb je honger/dorst? : allebei een beetje :3 Extra? : Damon killed someone Vampire Dairies voor de tiende keer n_n
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic zo jul 15, 2012 11:17 am
Hoe laat is het? : 0:17 Wat doe je? : Ik las een fanfic Ben je moe? : Ja Wil je gaan slapen? : Sure Mag je hier wel zijn? : Ja Heb je honger/dorst? : Nope Extra? : Ik ga naar bed, voordat ik uit elkaar tril x'D
Catlynn Sachi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: • 16 Partner: • The sad tale of a prince and a witch Bekwaamheid: • Verzorging van Fabeldieren & Gedaanteverrwisseling
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic do aug 02, 2012 12:38 pm
Hoe laat is het? : 1:38 Wat doe je? : 9GAG, mensen irriteren op Whatsapp, manga lezen Ben je moe? : Redelijk :') Wil je gaan slapen? : Jep Mag je hier wel zijn? : Let's just say yes Heb je honger/dorst? : Dorst: Heel erg ;o Extra? : Zaterdag krijg ik post van mijn zussie <3
Elaine Hill Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: He never falls in love, he swears, as he run his fingers through his hair. I'm laughing, 'cause I hope he's wrong. Bekwaamheid: Toverdranken & Kruidenkunde.
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic vr aug 31, 2012 11:03 am
Hoe laat is het?: 0.03 Wat doe je?: Beetje surfen op internet. :3 Ben je moe?: Nein. ;c Wil je gaan slapen?: Nee. ;D Mag je hier wel zijn?: Ja. >;D Heb je honger/dorst?: Both. Extra?: -
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Onderwerp: Re: Na Twaalven Topic vr aug 31, 2012 12:10 pm
Hoe laat is het? : 1.09 AM Wat doe je? : Praten met iemand op omegle, en hopen dat Drew van gisteren op omegle online komt op facebook ;D Ben je moe? : Nopezz Wil je gaan slapen? : nee (= Mag je hier wel zijn? : nope xD Heb je honger/dorst? : Yeaahh D: Extra? : Drew was nice. Others aren't