Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Lalalalala-Topic :3 za jul 28, 2012 1:52 pm
Hoezo totally random? x)
COOKIES <3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 28, 2012 1:59 pm
Het woord pudding is grappig ='D
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za jul 28, 2012 7:01 pm
Ik ga over half uur ofzo richting trein en dan door naar Blijdorp c: Ik zie jullie vanavond wel weet nog niet hoe laat. x3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 29, 2012 2:56 am
Als je dit nog leest, have fun Nien c:
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 29, 2012 6:41 am
Pff net thuis, even eten maken en opeten en dan posten voor Collin.. Heb echt een super dag gehad <3
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 29, 2012 7:00 am
@Ashlyn. WELCOME TO THE GUUUUUUUN SHOOOOOOOOOOOOW ~ <3
Hihihihi, welcome on TNG ya sweetheart ='D
Ashlyn Ninox Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years. Partner: x Bekwaamheid: Verzorging Fabeldieren // Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 29, 2012 7:53 am
Herpderp. Wat een warm welkom :'D
Mea Edwards Docent Gedaanteverwisseling
Wizard ID Leeftijd: 26 years old already. Partner: One more fcking love song, and I'll be sick. Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 29, 2012 8:19 am
Welkom =D
Ashlyn Ninox Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years. Partner: x Bekwaamheid: Verzorging Fabeldieren // Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 29, 2012 8:52 am
Ik durf mn karakterkaart niet te posten, lol. 8'D Ik ben raar.
:C
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo jul 29, 2012 9:04 am
Gewoon gaan posten En ik ben ook raar dus (a)
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 30, 2012 3:01 am
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I'm feeling sexy and free. Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 30, 2012 9:37 am
Ik ga maar eens slapen. Nee, zometeen pas. :3 Maar wel al afsluiten.
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 30, 2012 10:38 am
Ik geloof dat ik met Ianto moet gaan posten :F
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 30, 2012 7:38 pm
Whahah Caro xD over elke kus heb je het in je post? :3 of heb ik dingen gemist. Maarja ik moet naar mijn werk /shot T-T ik ben echt moe.. =[
Alexis Austin Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I'm feeling sexy and free. Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 30, 2012 10:25 pm
Ik ben boos op me broer, maar dat weet ie niet, want ik wil op zijn xbox gamen. Miss Evil has arrived.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 31, 2012 8:15 am
Oh fuck. Ashlyn en ik gaan online zingen @ Karaokeparty o_o!
Ashlyn Ninox Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 31, 2012 8:40 am
Stiekem zijn we allebei tijd aan het rekken en komt er waarschijnlijk niks meer van. :'D
Vasilisa Belikov Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 jaar Partner: Bekwaamheid: Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 31, 2012 7:38 pm
Waarom moet ik fucking vier dagen achter elkaar werken T~T Ik wil niet meer =( Ik wil slapen maar morgen als ik overdag vrij ben moet ik om kwart over 8 bij de tandarts zijn dus dan is er nog niets van rust --'
Catlynn Sachi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: • 16 Partner: • The sad tale of a prince and a witch Bekwaamheid: • Verzorging van Fabeldieren & Gedaanteverrwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo aug 01, 2012 5:56 am
En toen ging het regenen wanneer je buiten zou gaan bbq'en. It's raining rain bro. En it's shooting lightning bro. Zou Thor boos zijn?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo aug 01, 2012 6:01 am
Perhaps D:
Hier is de lucht nog grijs. Don't trust that shizzle o_õ
Alexis Austin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo aug 01, 2012 6:13 am
Hier is het nog mooi weer. :3
Vasilisa Belikov Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 jaar Partner: Bekwaamheid: Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo aug 01, 2012 6:16 am
De lucht is grijs, laat het maar donderen en bliksemen <3 Dat laat zien hoe chagrijnig ik wordt van sommige mensen x3
Alexis Austin Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo aug 01, 2012 6:32 am
Morgen mams en zusserd van et vliegveld ophalen. Ik heb ze echt gemist. En papa ook. :3