The Next Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Summary
;; 22 Years Later

Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
Belinda in thâ house Winterj
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen. De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Belangrijke Topics
Regels;
- Rules & Ranks

Informatie;
- Bekende Personages
- Points
- Wizard ID
- FaceClaim

Lessen;
- Lessen
- Aanmelden Docent

Sorteren;
- Sorteren
- Lijst
Het Team
// Admins
» Lyra Lupin
» Connor O'Macinsons
// Mods
» x

 

 Belinda in thâ house

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Belinda Lestrange
2de Jaars
Belinda Lestrange


Posts : 278

Wizard ID
Leeftijd: 15
Partner: F'CK OFF x
Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen

Belinda in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Belinda in thâ house   Belinda in thâ house Emptyvr maa 09, 2012 11:07 am

ღx Naam xღ
Dianta (Didi, Diaan, Diant)
ღx Sexe xღ
Femaaaaleeeeee >:]
ღx Leeftijd xღ
17, babe!
ღx Random shizzle xღ
Ik heb 2 honden, een mannelijke Australian Shepherd van 7 jaar oud genaamd Kess (EEN DIKKE OPOE, MOEWHAHAHA! Nee bijna! >.<) En de andere is ook een mannelijke Oud-Duitse Herder, volledig zwart (MIJN ZELDZAME LEKKERDING <3) van +1 jaar genaamd Sobat, daar train ik 'serieus' mee, dus G&G straks weer, zodra hij volledig klaar is met revalideren. Met Kess doe ik enkel frisbee! (a)
Okay, genoeg over huisdieren shit.. ik ben verslaafd aan photoshop, zoals sommige wel al weten.. maak verdomd vaak setjes, heb ook wat moeilijkere manips gemaakt..

KIJK HIER ALS JE DURFT~! =D
Oudheid ~:

Verder is RPG m'n leven geworden, doe ik al vanafff... 04-06-09 dus dat is al een redelijke tijd! =D
Verderrrrr.. wat kan ik nog meer zeggen?
Hebben jullie wat tegen homo's en lesbische kindjes? Zoja, IK BEN ER ÉÉN! =D Zo, dat heb ik ook de wereld even in gegooid! :3
Hmm.. ik doe nu de opleiding Verzorgende op HC, maar weet niet zeker of dat wat voor me is.. ik denk dat dit gewoon een proefjaar is ofzo, want in de tussentijd dat ik die opleiding volg, is mijn hart al uit m'n lijf gerukt en naar een andere opleiding verhuisd. Ik bedoel: Ik denk dat mijn hart meer bij het photoshoppen ligt, zoals Sci-fi shit creëren in films enzo! Dat lijkt me zo gaaf, of net zoals in HP (alle shizzle op een rij) die spreuken enzooo! Dat lijkt me zo coeliejoelie! 🇱🇦
BTW, JA.. DAT LEKKERE WIJF OP DIE MANIP IS ÉÉN VAN MIJN GROTE VOORBEELDEN, SIMONE SIMONS AKA LEADZANGERES VAN EPICA! Lekkerding dat ze is! Cool
Ohjaa, muziek! Ik ben al sinds 2005 fan van Tarja Turunen, dus dat is al foeking lang.. (luister ook gewoon nog Nightwish muziek waar zij enkel in zingt, omdat Annette lelijk is en haar liedjes zingt en ze is lelijk en kan niet zingen en heeft een kutstem enzo! Twisted Evil ) en ik blijf ook altijd trouw fan van haar! Langer dan een jaar geleden is daar P!nk bij gekomen, omdat zij ook zo lekker rock'd!
En daarna pas Epica, omdat ik Simone Simons ontdekte op een vage manier. Het ging zo: Ik zocht een roodharig persoontje voor een karakter op andere RPG, MH, en toen keek ik rond op een galerij-site.. Listal btw, en toen zag ik haar tussen in een lijst staan.. toen ging ik haar bestuderen en mijn conclusie was dat ze uit de hemel was komen vallen en in mijn leven gekomen was. En ze is NL btw, en Epica is een metal band. En toen ging ik hun muziek luisteren en bleek dat Epica de band van m'n dromen is, précies de muziekstijl wat ik lieft, net zoals Within Temptation sinds een tijdje! Dus dat is het zo'n beetje qua muziek. Luister ook gewoon Lady Gaga, Aloha from Hell, Rihanna en dat soort shizzle, maar daar zal ik nooit écht fan van worden. Misschien van Lady Gaga, want zij is ook hot, maar bij die peeps zal het wss blijven!
En verderr heb ik een paar beste en gewone vriendinnen ofzeuw, waar ik zo vaak mee mogelijk afspreek (wat dus al op 3/4 keer in de maand word, vanwege werk, honden en binnenkort schoolshit! :C) en coele dingen mee doe. Dus melig (NIET WOORDENBOEK MELIG! Af en toe wel.. maarja x3) RPG'n, horror films kijken, photoshop dingetjes doen, nagels lakken en über bewerken, make-up shit, noodles eten, tijdschriften doorbladeren en hyperen bij een lekkerding, zombies verrot slaan, WEET IK VEEL ALLEMAAL VOOR GAAF-ITEIT! ;D Wij zijn gewoon coelie! Cool

Nog vragen, peeps? OH, EN IK HEB NU WITTE SOKKEN AAN! Just for sure.. ~


Laatst aangepast door Belinda Lestrange op wo aug 08, 2012 6:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Valaina Zwarts
3de Jaars
Valaina Zwarts


Posts : 382

Wizard ID
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: I Still Aint Bovvered
Bekwaamheid: Vervloekingen

Belinda in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belinda in thâ house   Belinda in thâ house Emptyvr maa 09, 2012 10:40 pm

Whahaha.
Welkom hier Dianta xD Veel plezier op TNG, vragen mag je altijd stellen :3

Geen vragen van mijn kant, maar daar faal ik in xD

Dus, nevermind :}

Gr, Quinty
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Unknown-Diva.deviantart.com
 
Belinda in thâ house
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Belinda Lestrange

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Next Generation :: All About Potter :: Hello/Goodbye-
Ga naar: