Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 5:36 am
Zoef, ik ga maar even een tektje in mijn onderschrift zetten. ;D En een onderschrift maken. ^^
@June: Tuineenden? Zijn dat eenden die in je tuin leven? /derpface
Laatst aangepast door Scarlett Roseblood op za maa 10, 2012 7:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Arnaut Dufford Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: • 15 years Partner: • She's like a light, shining in the darkest chambers in my head. Bekwaamheid: • Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 5:40 am
Aanschouw: Arnaut Dufford!
Jups, vorig jaar waren ze er ook, en nu zijn ze weer terug! Misschien gaan ze eitjes leggen, het zijn immers een mannetje en een vrouwtje. Me hopes :3
Scorpius Malfidus Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Oh god, I just love girls ;) Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte kunsten & Vervloekingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 5:42 am
Oeh ik wil ook wel een tuineend! (:
Maria Sissilis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 ¼ Partner: O_O Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 5:43 am
XP
Tuineenden XD tegenover ons huis is een beek, daar zitten ook wel eens eende :3
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 5:47 am
ik wil ook zo'n tuineend :'D
Michael Matthews Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: None Bekwaamheid: Everything
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 5:49 am
Yaaay Gepost, het ging wat stroefjes maar uiteindelijk lukt het dan wel xD
Arnaut Dufford Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: • 15 years Partner: • She's like a light, shining in the darkest chambers in my head. Bekwaamheid: • Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 5:51 am
Ze zijn echt leuk, vorig jaar aten ze uit mijn hand, maar nu nog niet. Ach, ik heb de hele zomer, dus ik laat ze eerst even wennen :3
Arnauts plaatje is zo mega, maar ik wil hem zo graag gebruiken D:
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 5:52 am
eerst eten, dan posten :3 ik heb inspi voor Rabastan ;D
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Oh god, I just love girls ;) Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte kunsten & Vervloekingen.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 6:10 am
Wel nice dat er zoveel leerlingen in Scorpius jaar zitten, maakt het toch wat makkelijker om te posten ^^'
Arnaut Dufford Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 6:12 am
Ik vind Arnaut's ava nog niet helemaal geweldig, maar hij moest heel erg verkleind worden voor hij er goed op paste :'c
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 6:13 am
Mwja, wel leuk, leeftijdsgenoten xD
Nog een topicje hier, en dan eens Diant onderspammen met wat ze bedoelde :c
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 6:24 am
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 6:26 am
Connor O'Macinsons schreef:
Mwja, wel leuk, leeftijdsgenoten xD
Nog een topicje hier, en dan eens Diant onderspammen met wat ze bedoelde :c
*Geheim giecheltje*
Klaar met eten. ;D
Maria Sissilis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 ¼ Partner: O_O Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 6:44 am
my tongue hurts because there was too much salt on the meatballs
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 6:53 am
wtf o_O 11 pagina's onzin gepost? Ik ben bezig voor Sanne <3 me loves Lyra&Scorpius Lyra is awesome en tis gezellig weer te rpgen met Sanne
Arnaut Dufford Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 6:56 am
Oké, ik ga een os'je maken voor Arrie, en dan ga ik mijn Karakter Kaart invullen :3 Hij komt bij Zwadderich of bij Ravenklauw :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 7:00 am
Lyra Lupin schreef:
wtf o_O 11 pagina's onzin gepost? Ik ben bezig voor Sanne <3 me loves Lyra&Scorpius Lyra is awesome en tis gezellig weer te rpgen met Sanne
Ik vind het ook echt gezellig weer te RPGén met jou meis, heb je echt gemist!<'3
Arnaut Dufford Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 7:08 am
Ik twijfel heel erg of deze avatar wel goed is, maar het is de beste tot nu toe, dus hou ik hem maar, en begin ik nu met mijn os ><
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 7:22 am
Scorpius Malfidus schreef:
Lyra Lupin schreef:
Ik vind het ook echt gezellig weer te RPGén met jou meis, heb je echt gemist!<'3
Ik heb jou ook gemist lieve kleine zus <3 *denkt terug aan Leiden* :3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 7:33 am
Sjeez xD Zelfs op mijn eigen forum faal ik in lange posts maken :}
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 7:35 am
ikke verveel mij xD het is tijd om eens aan een sig te gaan prutsen :p
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 10, 2012 7:35 am
Awh, gaat wel lukken hur ;D
Whaa, die maak de replay knop kapot bij dat interview xD