Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:38 am
Bij wolven o.0 Lolz<3
En die gastjes zijn idd schattig en lief enzo :')
Is mijn OS btw niet te groot?
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:41 am
Neh joh, die van mij is ook best groot... Vergeleken met de rest dan.. gheghe. Jij posten, liefjah en heb je de fanfic al afgelezen? So sweet! <3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:42 am
Je OS is goed genoeg Connor (:
Ja, bij wolven. Dat was zo schattig <3
@Dianta; Jij posten bij Kerkers, dan kunnen we verder xD
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:43 am
Film is bijna af, dan kom ik op pc om te posten!
Sarah del Vico Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Years 'ld × Partner: ♥ Bekwaamheid: Kruiden ×
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:45 am
Maar stiekem wil ik ook gewoon een Alejandro met een roze randje [À] Niet veel mensen zullen dat snappen.
@ Judith; Dat is inderdaad verkeerd ja ;} Arme Pablo.
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:46 am
Alejandro ;D
xD
Sarah del Vico Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:48 am
Everybody loves Alejandro. Wie kan nou niet van hem houden ;D ? Hij is dom, knap, egoïstisch, knap, stiekem bang voor alles en heel erg knap :3 He just needs some love from Lesaiah.
Whaha, eens inbeelden. Een homoseksuele Alejandro ;}
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:50 am
Dan zie ik een Gay Prussia voor mijn neus die er van tussen gaat met Russia ;-; Vraag me niet hoe daar bij kom xD
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I don't come with a dice- Don't play me x Bekwaamheid: Curses // Potions
Dat is net een hetero-niet-nicotineverslaafde Francis, Noor. EN HIJ WEIGERDE. En Les is gewoon.. Les. En gemeen. Voor Al.
Roos Wemel Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love doesn't come in a minute, sometimes it doesn't come at all.. Bekwaamheid: Toverdranken
Wie wil er een topic met Mrs. Weasley? C:
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:51 am
Al .. Homo World gets crazy Like eh? D:
En ik post zo hur ;D Alleen krijg je er heel veel onzin in :3
Sarah del Vico Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:51 am
@ Quinty; Door Zerochan.
@ Judith; Dat zou wel een hemel zijn voor Francis als Alejandro acuut gay wordt. En pff, weet je hoe freaking pijnlijk het is als iemand - als je op het punt staat het met deze te doen - een naam van een ander zegt? THATHURTS.
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I don't come with a dice- Don't play me x Bekwaamheid: Curses // Potions
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 7:53 am
Sarah del Vico schreef:
@ Judith; Dat zou wel een hemel zijn voor Francis als Alejandro acuut gay wordt. En pff, weet je hoe freaking pijnlijk het is als iemand - als je op het punt staat het met deze te doen - een naam van een ander zegt? THATHURTS.[/size]
Ach, Al krijgt zijn wraak vast nog wel. En dan zou Francis echt zijn van; 'PRAISE THE LORD'