Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 2:31 am
@Dianta: Ik ben nu bij Naomi, maar als ik thuis ben post ik overal lievord. <3
Het is zulk lekker weer en I'm like Oh My Goshness.. En dat is gewoon cool. :3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 2:32 am
@Samsel: Teehee! Stiekem heb ik nu geen flikkor te doen behalve hyperen op nieuw Epica album dan, dus ga ik maar met m'n Sobat liefje naar buiten om balletje te gooien! =D
Michael Matthews Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: None Bekwaamheid: Everything
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 2:34 am
Whiee er zijn hier mensen xD
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 2:37 am
Ik was er al die tijd al.. >D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 2:39 am
Man, ik ben echt depri .___. En volgens mij weten 2 mensen hier waarom. Nee, ik ga geen namen noemen en zeker niet zeiken. Maar op dit moment voel ik me best kut.
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 4:18 am
Juudheid ik heb je nodig. Nu!
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 4:42 am
Hmm, ik voel me niet zo goed... Maar ik weet niet waarom >< Ik ga maar eens een nieuw setje voor Riza maken<3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:00 am
Francee Aimée Graven schreef:
Man, ik ben echt depri .___. En volgens mij weten 2 mensen hier waarom. Nee, ik ga geen namen noemen en zeker niet zeiken. Maar op dit moment voel ik me best kut.
Aww *Hug* <3
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:01 am
Yaajj setje aaf <3 Nu maar eens gaan posten :3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:01 am
Aww, beterschap Iig Zit nu op crappy internet op iphone Blegh, ben ziek geworden vandaag
En ik ga nu naar piano D= #gonnadie :c
Riza Hawkeye Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:02 am
Ommg, zie nu pas dat jij Zsa zsa bent <3333 En waarom post iedereen hier zo goed ;A;
June Carrick Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years x Partner: Be like colors, they never change x Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken x
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:24 am
Ah, je mag wel pb'en, als je je daar beter door voelt, maar ik dnek dat je liever met mensen die er al vanaf weten praat :c
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:25 am
Riza Hawkeye schreef:
Ommg, zie nu pas dat jij Zsa zsa bent <3333 En waarom post iedereen hier zo goed ;A;
SHAME ON U! En onder dat kopje 'iedereen' zit ik niet. xd
Riza Hawkeye Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:26 am
Belinda Lestrange schreef:
Riza Hawkeye schreef:
SHAME ON U! En onder dat kopje 'iedereen' zit ik niet. xd
Nou, vast beter als ik ;p
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:28 am
Vele die hier zitten hebben ook al jaren rpg ervaring.. xD *meer dan 3 jaar in mijn geval*
Riza Hawkeye Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:28 am
Ik denk ik nu net een jaar .__.
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:29 am
Irritante jongen is irritant ><
En het ruikt hier naar geroosterd brood /honger
Riza Hawkeye Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:31 am
Hmm, ik ben best wel trots op Riza's setje <3 En ik wil posten, maar heb geen inspi .__.
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:33 am
Julie, zolang je genoeg oefent en niet opgeeft wordt je vanzelf beter in rpgen ^_^ mijn eerste jaar ging niet echt goed, het is pas later gekomen dat ik uitgebreider wist te posten
Riza Hawkeye Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:35 am
Yea, i hope so ^w^ Ik ga er maar eens proberen een postje uit te persen ;p
Sarah del Vico Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Years 'ld × Partner: ♥ Bekwaamheid: Kruiden ×
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:45 am
Ik ben zo moe T^T Viel tijdens ANW en studiehuis gewoon in slaap x') En grappig genoeg merkte ook nog eens niemand het ._. Man, ik ben echt een ninja soms >3
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 5:52 am
Mijn rot laptop trolt hem en dat is like freaking irritant als je bezig bent met een post en een karakter kaart :F
Arnaut Dufford Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: • 15 years Partner: • She's like a light, shining in the darkest chambers in my head. Bekwaamheid: • Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 6:01 am