Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 9:07 am
Gepost ! ;D
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 10:09 am
Stiekem snap ik jullie niet.. >D
Dan moet ik posten bij de Kerkers, en dan doe ik dat.. gebeurt er niets.. D: *gaat lonely in hoekje zitten*
Castiël la Porte Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 18'5 Years 'ld ✗ Partner: ♠ What's the fun in playing it safe? I think I rather misbehave. Bekwaamheid: Waarzeggerij ✗ Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 10:27 am
Vreemd genoeg voel ik me origineel met een avatar van 150x150 Lol, dat is best slecht ;}
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 10:30 am
Haha xD ik hou van Remus ~ "I do solemnly swear that I have nefarious plans" hehe :3
Castiël la Porte Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 18'5 Years 'ld ✗ Partner: ♠ What's the fun in playing it safe? I think I rather misbehave. Bekwaamheid: Waarzeggerij ✗ Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 11:41 am
Lalala. Ik moet eigenlijk slapen. Maar ik moet nog eventjes testen of osje het doet >3
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 7:24 pm
Mweh, school is baka >-( Waarom hebben we nu nog kinderarbeid!
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 7:32 pm
Riza Hawkeye schreef:
Mweh, school is baka >-( Waarom hebben we nu nog kinderarbeid!
Omdat de wereld getoord is xD en goede morgen allemaal ik ga even douchen om voor 2 uur Nederlands naar school te gaan.
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I don't come with a dice- Don't play me x Bekwaamheid: Curses // Potions
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 8:17 pm
Meh, helemaal naar school gekomen om te tekenen. Y CAN I NOT SKIP CLASSES?
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 8:28 pm
Meh, en ik heb een extra schooldag, gezien ik van deze opleiding afga.. kut leerplichtigheid.. x.x Zit hier beetje huiswerkuur te maken in het OLC, terwijl ik geen fuck te doen heb.. xd
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 10:32 pm
Net thuis gekomen xD jammer dat mijn baarmoeder me kwelt met pijn
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I don't come with a dice- Don't play me x Bekwaamheid: Curses // Potions
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 12, 2012 11:55 pm
Jongens mogen wel op Facebook, ik mag niet Portal spelen in de les. Fck logic.
Michael Matthews Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: None Bekwaamheid: Everything
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 1:52 am
Nog maar een dagje ziek thuis gebleven En als ik achter de computer kruip krijg ik nog meer koppijn D: Meh. Ik denk dat ik maar ga bankhangen xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 2:01 am
Michael Matthews schreef:
Nog maar een dagje ziek thuis gebleven En als ik achter de computer kruip krijg ik nog meer koppijn D: Meh. Ik denk dat ik maar ga bankhangen xD
Aww :hug: Ik lig op de bank met zere buik, met daarop een warme kruik en een dekentje met mijn latop op schoot :'3
Michael Matthews Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: None Bekwaamheid: Everything
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 2:03 am
Lyra Lupin schreef:
Aww :hug: Ik lig op de bank met zere buik, met daarop een warme kruik en een dekentje met mijn latop op schoot :'3
Hehe ik heb nu mn mobiel en daarachter de tv met Speed Of Life op animal planet xD Dawh 2zieken, ook... Je maandelijkse periode? ;3
Alex Barakat Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Oh, Come On. Bekwaamheid:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 2:06 am
Grom. Siggie werkt niet mee.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 2:14 am
Lyra Lupin schreef:
Hehe ik heb nu mn mobiel en daarachter de tv met Speed Of Life op animal planet xD Dawh 2zieken, ook... Je maandelijkse periode? ;3
uhu D= damn ben het in geen tijden zo erg geweest S: zelfs de grote varianten zitten snel vol >< ik haat leeg lopen :C en ik wou dat Sanne online was, ik heb zoveel gave ideeën voor als Scorpius Lyra vind in het bos.. xD
Castiël la Porte Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 3:24 am
En toen ging je pianoles niet door en had je meer vrijheid. Wheeh c: In dat geval kan ik wel levenloos gaan doen en toch nog beginnen aan karakterkaart van Castiël >3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 4:02 am
Kiekeboe<3
Ik ga nu overal posten en dan lekker aan m'n onderschrift werken. xD
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 4:06 am
Mijn nek doet zo een vreselijke pijn >< BAKAAAA >:/
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 4:25 am
NunietJudith, numoetjeleren MAAR MOEDER IS ER TOCH NIET MAAR EEN UURTJE Akoord, maar daarna echt aan je Grieks. Dat je Duits hebt gehaald is al een mirakel Okee, best.
Sorry hoor, even een gesprekje met mijn schizofrene kant gevoerd. Anywayz~ Snel posten, dan weer leren.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 4:38 am
Blondie O'Dwyer schreef:
NunietJudith, numoetjeleren MAAR MOEDER IS ER TOCH NIET MAAR EEN UURTJE Akoord, maar daarna echt aan je Grieks. Dat je Duits hebt gehaald is al een mirakel Okee, best.
Sorry hoor, even een gesprekje met mijn schizofrene kant gevoerd. Anywayz~ Snel posten, dan weer leren.
Geeft niet, ik heb ook zulke momenten ='] maar mijn luie kant wint het al jaren van mijn leergierige kant.. xD