Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:18 am
Ik ga Dominus illegale dingen laten dealen met kobolden x'D
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:19 am
o.0" U keek ooit Lord Of The Rings? c: Waarschijnlijk niet, of lang geleden dan?
Whaha, Her, doeeen =D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:20 am
Victoire Wemel schreef:
Wie is hij? xD
Sean Astin - Samwise Gamgee uit LotR <3
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:21 am
Dat verklaart waarom ik het niet weet
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:22 am
Leer films te kijken, mens xD
LotR, Harry Potter en Star Wars moet je minimaal 1 keer hebben gezien :3
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:25 am
Ten eerste noem me geen mens. En ten tweede Lord of the rings vind ik niks aan. En ten derde Star wars is ook niks aan. En ten vierde ik moet niks En ten vijfde ik kijk zo veel films.
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:26 am
Mandy: Sam is ook een personage uit Lord of the Rings hij staat bekend als de enige niet magische figuur die de ring kon afgeven zonder er nog meer naar te verlangen en hij is Awesome ! ;D ---- Ik heb Star wars nooit gezien :} het enige wat is weet is dat dark vader papa is van één of andere jedi xP
Chalice O'Hall Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years -> 02'04 Partner: I should die for some love x Bekwaamheid: Kruidkunde & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:27 am
.... Ik heb ook nog nooit Star Wars gezien -ashamed-
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:28 am
Victoire Wemel schreef:
Ten eerste noem me geen mens. En ten tweede Lord of the rings vind ik niks aan. En ten derde Star wars is ook niks aan. En ten vierde ik moet niks En ten vijfde ik kijk zo veel films.
Wow man dat klinkt boter dan ik bedoel xD
Miep, botheid ben ik gewend :3 als je net zo'n snauwerig kreng bent als ik, raak je ergens aan gewent ><
En misschien ben ik echt te erg tussen de jongens opgegroeid ;-;
@Her; Sammie <3 Star Wars is best epic xD Alleen vind ik alleen de laatste drie die zijn gemaakt, dus de eerste drie in feite, het leukste xD
Cassia Cruz Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years Partner: Oh please! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling, bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:29 am
Ik wilde een ava voor Cassia zoeken, maar de pc werkte niet mee o.o Ik wil een bijnaam. Anders moet iedereen mij het kwijlmonster noemen >:]
En ik heb Star Wars + Lord of the Rings ook niet gezien, voor zover ik me herinner o.o
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:30 am
Whaha dan is het goed xD Ik val nog wel mee met snauwen dacht ikxD
Nou ja een week in de maand ben ik wel ergxD
Cassia Cruz Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years Partner: Oh please! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling, bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:32 am
Ohmaigawsh ik heb een kleurtje <3 Ty <3
Victoire Wemel schreef:
Dat is wel vaker zo bij mensen van het vrouwelijke geslacht XD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:33 am
Cassia Cruz schreef:
Ohmaigawsh ik heb een kleurtje <3 Ty <3
Victoire Wemel schreef:
Whaha soms wens ik een jongen te zijnxD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:35 am
Cassia Cruz schreef:
Victoire Wemel schreef:
En kan je je dus voorstellen dat ik bijna áltijd zo ben xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:37 am
Yeah wie wil er een topic met de lieftalige Victoire
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:42 am
Heb het al redelijk druk, sorry :c
Eens zien voor beter OSje, deze begint eng te worden xD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:45 am
Ik ben Sam's voorsteltopic aan het veranderen xD Alleen is het stervens koud in mijn kamer>>
Cassia Cruz Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:53 am
Ik vraag me af.. Wat houdt het vak 'Magische Mineralen en Edelstenen' in? Leer je dan welke kleur een smaragd heeft ofzo? XD *gaat zich misschien aanmelden maar weet niet wat voor vak het is*
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za maa 17, 2012 4:55 am
Er wordt nog gewerkt aan een topic waar alle informatie staat xd Alleen door al mijn leerwerk, gaat het nogal langzaam xD