Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 1:46 am
Beh, het nieuwe appartement waar we heen moeten is veels te klein :c
Rue Talisker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: - Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 3:37 am
~ ik wil meer met Rue gaan posten maar Sanne heeft het druk met school dus kan ze Scorpius niet lastig gaan vallen D= damn school -.-
Billie Anderson Afdelingshoofd Griffoendor & Docent Astronomie
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 3:52 am
Zal vandaag helaas niet meer kunnen posten D: Moet zo douchen, dan uit eten, dan ben ik pas om 22:00 terug en dan moet ik nog frans leren :'D
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 4:28 am
Morgen maar een uur les. Ik ga morgen naar school voor een uurtje Engels praten net m'n buurvrouw xd
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 4:46 am
@ jij moet posten D:
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 6:02 am
I know that Jinte xD
Weet niet of ik het vandaag haal, moet nog wat stuff doen voor mijn Engels les morgen xD Morgen post ik zeker! ^^.
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 10:37 am
doodop. Eigenlijk beloofd vandaag te posten, maar moet toch morgen worden. sorry x']
Nu slaapjes doen ~ Good Night :]
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 10:43 am
I feel stupid right now "The question that would never be answered" and I knew that question all the time >< /fail
En nu wil ik het antwoord weten D: stomme BBC moet eerder uitzenden >< wil niet tot de Herfst wachten D:
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 12, 2012 11:51 pm
Engels is saai...
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr apr 13, 2012 3:15 am
David Smith schreef:
I feel stupid right now "The question that would never be answered" and I knew that question all the time >< /fail
En nu wil ik het antwoord weten D: stomme BBC moet eerder uitzenden >< wil niet tot de Herfst wachten D:
.... Doctor Who?
Epicness C: Ik had precies hetzelfde x]
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr apr 13, 2012 3:30 am
Billie Anderson schreef:
David Smith schreef:
.... Doctor Who?
Epicness C: Ik had precies hetzelfde x]
Yeps xD You still have to ask that? xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr apr 13, 2012 3:45 am
Ik bedoel, dat was de vraag C: Doctor Who? Silence will fall when the question is asked~
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr apr 13, 2012 3:56 am
Oh, in die zin xD
Jaaah. Ik wil het antwoord weten ;-; Vond het wel genius hoe 'ie onder zijn eigen fixed point in history uit kwam xD *Probeert zo weinig mogelijk {SPOiLERS} te maken xD*
Aiden Mcfort Docent Verweer tegen de Zwarte Kunsten
Wizard ID Leeftijd: 28 Years Partner: A lost love can't be found again. Bekwaamheid: Verweer tegende zwarte kunsten&Magische mineralen en edelstenen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr apr 13, 2012 5:29 am
>(
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr apr 13, 2012 6:38 am
My inspiration is drowning ;-;
IK HEB GEEN INSPIRATIE MEER D;
Als ik mijn inspiratie kwijt raak ga ik altijd afleveringen en films kijken of ik verzin een cool plot C: Maar wel erg vervelend. Misschien komt het ook omdat de coolste momenten in ons topic nu geweest zijn :'D LATEN WE IETS NIEUWS VERZINNEN
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za apr 14, 2012 2:04 am
Hola chikos (: Como estas?
Yay, back<3 En nu eens beginnen met posten n.n
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za apr 14, 2012 2:50 am
@Nadine; Inderdaad xD Ik moet iets van spanning erin hebben ;-;
Laten we The Master in gooien >D xD
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za apr 14, 2012 3:19 am
Schrik je de tyfus ofzo.. x3:
Rue Talisker Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: - Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za apr 14, 2012 7:30 am
Meh ben zo dood nu, maar meeting was awesome ben blij iedereen gezien te hebben al miste ik eigenlijk ook teveel mensen <'3
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 za apr 14, 2012 10:08 pm
Sorry dat ik zo in actief ben. Heb het druk op school en heb morgen een examen dus moest even flink leren. Dus hoop na morgen weer actiever te zijn.
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo apr 15, 2012 1:17 am
Beh, ik mis Lies En Nien, en Sharon en Kelly en al die andere awesome mensen :c
Jay Jung Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 jaar Partner: We gon' party like; Lilililalala~ Bekwaamheid: Zwerkbal en spreuken en bezwering
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo apr 15, 2012 7:35 am
ghehe :3 nu al een nieuw personage aangemaakt. Ben benieuwd bij wat ie gesorteerd word ;o
Melody Burton Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 12 Partner: ~ Bekwaamheid: Fabeldieren & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo apr 15, 2012 8:18 am
Woosh, ik kom weer tot leven.. >D
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo apr 15, 2012 8:20 am
Back from zombiemode? ;o <3 Yay eigenlijk n.n
Dag was zo raar Moest lachen, was hyper, moest huilen, dfq? xD