Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 11, 2012 9:34 am
Billie Anderson schreef:
Mijn partner is goneee ):
Awwh, kom maar hoor! <3
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 11, 2012 9:48 am
Ok, volledige Amnesia playthrough gekeken, alle 34 episodes.
Ik kan nu dus zonder omhaal melden dat mijn geest weer iets fucked upper is geworden en ik mijn laatste beetje onschuld kwijt ben (I mean; de Brazen Bull, triangle, Iron Maiden en de boor + schedel waren nou niet echt dingen waar ik zelf op gekomen zou zijn)
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 11, 2012 9:52 am
Billie Anderson schreef:
Mijn partner is goneee ):
Sooohoorrry D: //voeltzichschuldig
En ik zag hier ergens iets over gay mensies? Gay mensies zijn leuk :3 en schattig (A)
Alexander Lightwood Docent Summoning
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: Will you ever fall in love with me? Bekwaamheid: Summoning
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 11, 2012 10:37 am
Weten we Q C:
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 11, 2012 10:40 am
Gvd, fuck die mensen, kwil ze zo hard doodmartelen! Kzit hem hier te janken, jezus.. TT_TT
Ik ga het niet eens kijken, want ik kan alles wat met dierenmishandeling te maken heeft echt niet aanzien. En daarbij wordt ik altijd zo agressief dat ik die mensen die dat doen dood wil schieten :}
Zo, dadelijk even aankleden en Kenley daarna 'voorstellen' c:
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 11, 2012 11:47 pm
Omg, ik ken jou van Rywale ^_^
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: Will you ever fall in love with me? Bekwaamheid: Summoning
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 11, 2012 11:49 pm
Ik kan niet wachten om te starten met summoning, maar ik vertrek dinsdag op kamp D: Kan ook gewoon al een huiswerk verzinnen, om jullie irritante leerlingen bezig te houden
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 1:41 am
Hmn, een goeie plek om Dux eerste topic te maken xD Kan ik nog lang bezig zijn met kiezen D:
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:05 am
Verboden bos.
Mensen, zijn die buttons echt niet duidelijker geworden? Anders ga ik ze weer eens veranderen C:
En jawh. Huiswerk. Mag jij veel verbeteren. Challenge accepted >D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:09 am
Maar jullie moeten toch 10 dagen lang iets te doen hebben? D:
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:21 am
Connor O'Macinsons schreef:
Challenge accepted >D
//Kijkt richting Alexander geval C:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:28 am
Ok, huiswerk voor Connor alleen dan >D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:32 am
Deal. Geef maar op.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:40 am
Eerst een eerste les doen ea D: Dat moet dus nog kunnen voor dinsdag D:
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:43 am
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah al mijn muziek is terug =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:45 am
D: Wat moet ik nu doen met diejen usb? xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:46 am
Maak dan een les u. ;_;
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 2:46 am
Alles behalve mijn Dubstep en Hardstyle ea xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 3:08 am
Aha c: En er zijn nog zo weinig leerlingen D: Misschien zijn er nog mensen die zich willen inschrijven, en dan zijn die like te laat D:
Of ik kan het nu aanmaken, zodat mensen al kunnen terugposten, en dan pas morgenavond ofzo een tweede keer reageren >D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 3:20 am
//Likes the second idea.
Maarikganutochvoornienposten.yay. <3
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 4:10 am
Yay, mijn onderschrift is ook bijna af. n_n
Ik wil me wel inschrijven, maar dan ben ik dus wel te laat. D: Ik moet eerst ook gesorteerd worden en dergelijke, maar ik zou het wel willen. :}
Laatst aangepast door Kenley Lilith op do jul 12, 2012 4:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Belinda Lestrange 2de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 4:11 am
Teehee ~ <3
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 12, 2012 4:31 am
Kan je even op Guildwars komen zegt mijn zus houd ze me gelijk zo'n uur bezig >< Verdorie nu moet ik bijna gelijk naar mijn werk