Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 6:07 am
Caro D:
Dat is like .. much. o_O Als ik me eens verveel ga ik ninja mode like die container kidnappen C:
Ebben Aicio Docent Verzorging van Fabeldieren
Wizard ID Leeftijd: 24 Partner: love is like a fairy, it doesn't exist Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 6:28 am
Bij mij liggen ze meestal verspreid over de kelder en mijn kamer xD
Wees jaloers op mijn XL 1D posters (a) ;P
Collin St. Cloud Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 7:01 am
Stiekem heb ik er ook Kaat (a)
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 7:15 am
/moe T_T Pff ik kan iemand van mijn werk echt schieten af en toe >< Ik ben te 'behulpzaam en vriendelijk' omdat ik aan mijn collega's vraag als ze moeilijk staan te doen of het lukt D: Like dat is toch niet meer dan normaal om te vragen of je even kan helpen ofzo? En ze commandeert elke keer terwijl ze me gewoon een beetje mijn gang moet laten gaan =/ ze mag dan eerste medewerkster zijn maar ze mag echt oprotten van mij. Ik pik haar bazig gedrag niet ><
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 9:10 am
Sorry Zsa, GG leidt me teveel af om nog te kunnen posten D: Morgen krijg je zeker een reactie c:
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 9:28 am
Ish niet erg C:
IKnowTheFeelin' (a)
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 9:34 am
Me too, ik word ook door van alles en nog wat afgeleid altijd c:
Argh, ik heb zo'n hoofdpijn. Net drie films gekeken en de hele middag Kenley in manga-versie getekend :3
Billie Anderson Afdelingshoofd Griffoendor & Docent Astronomie
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 9:34 am
Sorry voor mijn inactiviteit! Ik had het vandaag en gister plotseling heel druk, met familie en feestjes etc. Morgen is het ook weer supermooi weer en dan mag ik niet computeren van mijn ouders :/ Dus ik zal morgenavond pas weer kunnen posten, sorry! D:
@ Sammy post je tekening! =D
___
Ik laat me zo veel afleiden dat ik ben bestempeld met ADD :')
- huppelt naar bed -
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 11:00 am
Jaaaaa.. die belofte om vandaag te RPG'n? Heeft iemand dat contract gezien? Volgens mij had ik het per ongeluk in de openhaard laten vallen
Haha nee hoor, maar ik had een best drukke dag, en nu ik eigenlijk van plan ben om te posten.. had ik net uitgeschoten met make-up remover in m'n oog en doet het nu verdomd veel pijn. Het begint zelfs te steken en m'n oog is rood o_o Kdenk dat het beter is om te gaan slapen, I'm sorry guys. Tomorrow after work! C:
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma jul 23, 2012 9:00 pm
@ ADD Nadien: Is goed, ik doe het vanmiddag als ik terug kom van het strand =D
@ Diant: DIANT IK MAG NIET D: IK MAG GEWOON NIET! Van mijn moeder mocht het eerst nog misschien wel, maar mijn vader helemaal van: 'Je bent veel te jong en dan met dat concert en met de trein.' En zo'n heel zeikverhaal en ik werd heel boos, maar het mag echt niet. Je mag wel hier logeren, maar daar hebben we lekker wat aan. o_o /sammymadnessreturns
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 6:43 am
Hmn, gaat zo meteen maar posten voor Zsa
Riot Masquerade Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Lone wolves don't need packs. Bekwaamheid: VTDZK
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 7:06 am
My inspi has left me T___T It's been like this for weeks now. In every attempt at a post I am like; I CAN'T. UNABLE TO CAN. I HAVE LOST TE ABILITY TO CAN.
Ik ben dus niet blij.
On the other hand; ik heb inmiddels wel een idee wat voor opleiding ik na de vakantie wil gaan doen, dus dat is fijn ^_^
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 7:08 am
Meh. Werd gelijk vanuit werk ontvoerd door m'n ouders naar m'n oom en tante die ergens drie kwartier verwijderd op een camping zaten en op de terugweg gingen we nog ergens wat eten, dus ben pas net thuis. Dan krijg je te horen dat.. TT_TT
Kheb nergens meer zin in, was al zo kwaad en sobbig vandaag. Het enige wat ik nog wil is met Esther een ongelofelijke breakdown hebben, nog erger dan ze al heeft. Of met Belinda, wat sowieso gaat gebeuren.. ._.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 7:15 am
Grab somebody sexy tell'em hé
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 9:29 am
Crematie overleeft, ben sinds vanmiddag weer thuis x'D Morgen naar Amersfoort, naar de dierentuin <3
Andrew Davis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 10:53 am
Er was een Naill en Liam. Nu is er ook een Louis xD
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 10:59 am
Omg xD Louis.. :') Ik krijg nu bijna zin om een Harry like person aan te maken XD
Andrew Davis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 11:01 am
Doen xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 11:03 am
//ish stil.
JAH HARRY PERSOON THAT WOULD BE LIKE COOWL AND AWESOME =D
*Is terug rustige moderator.* c:
@ Louis persoon, heey =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 11:04 am
Nu nog een Harry en een Zayn en dan zijn ze mooi compleet En persoon, je draagt de achternaam van hun drummer xD
Andrew Davis Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 11:06 am
I know xD Love that guy
@Zsa 'nd Caro: You can call me Kaat xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 11:07 am
Stiekem moeten ze een band beginnen (a)
HEY KAAT =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 11:08 am
1D ftw c:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 11:12 am
Thehe =D
Ooit gaat hij nog op Valentijn een liedje zingen. En dan maak in zo'n hele postsheet ervoor en alles en yay C:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 11:13 am