Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15.5 Partner: I will never break my promise to my brother Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 12:02 pm
Ik ben de meester over de kast, natuurlijk weet ik alles
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 12:04 pm
Ik ga de hele nacht door tot ik elke episode heb gezien. Jouw fout D:
Andrew Davis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 12:13 pm
Ik ga slapen :3
I'll speak you guys tommorow, I guess n_n
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di jul 24, 2012 12:16 pm
Slaapze Kaat x3
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 2:45 am
Wooosh gaat posten En galukkige verjaardag Kaat ^^
Andrew Davis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: You're serious? Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 3:54 am
Thank you, Caro n_n
Ik denk dat ik vanavond ook snel een postje maak :3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 5:13 am
Whaat?
Kaat is jarig en geen topic d'rvoor. BE ASHAMED PEOPLE D:
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 6:49 am
Ik ken je niet echt, maar, gefeliciteerd Kaat! Heb een fijne verjaardag (:
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 7:10 am
Pff te warm T~T en vandaag zo'n lange warme vermoeiende dag op het werk.. Ugh, en dan ga ik morgen extra werken in plaats van 6 uur om 12 uur beginnen tot 9. Ik denk maar aan de centjes die op mijn bankrekening komen anders had ik het niet getrokken..
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 7:47 am
Gefeliciteerd Kaat! ='D
@Gwen, love your siggie ~ <3
@Samselwijffie, CROSS OUT JENNIFER :'C ♪
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 8:35 am
Heet ik nou opeens Samselwijffie? >D Cross out Jennifer /cry ;__;
Yes! Ik heb mijn ouders bijna overgehaald. Mijn moeder in elk geval wel, alleen mijn vader moet ik nog een beetje in zien te palmen. Ik wilde eerst een navelpiercing, maar dat mocht niet en dat vond ik ook niet zo heel erg. Maar nu wil ik zo'n piercing aan de bovenkant van m'n oor zeg maar. En waarschijnlijk mag het
Ik ga even bij de Astronomie les posten :3
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 8:38 am
Kenley Lilith schreef:
Heet ik nou opeens Samselwijffie? >D Cross out Jennifer /cry ;__;
Yes! Ik heb mijn ouders bijna overgehaald. Mijn moeder in elk geval wel, alleen mijn vader moet ik nog een beetje in zien te palmen. Ik wilde eerst een navelpiercing, maar dat mocht niet en dat vond ik ook niet zo heel erg. Maar nu wil ik zo'n piercing aan de bovenkant van m'n oor zeg maar. En waarschijnlijk mag het
Ik ga even bij de Astronomie les posten :3
/voelt zich dom, heb je het nu over Epica of piercings bij dat stukje? ._.
En omdat ik je zo kan noemen, tháts why!
Yeaaah, heeft Bel nog meer slachtoffers om te maken! ='D
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 8:42 am
Helaas over piercings ja. Over dat logeren en Epica kan ik ze echt niet meer overhalen ben ik bang :C /Gaat haar best wel nog even doen
Dan noem ik jou.. Diantselwijffie. Origineel toch? *wbw*
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:04 am
@Dianta Mijn siggie heb ik aan Sammy te danken!
Fijn dat er toch mensen bij mijn les reageren C:
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:05 am
Ik moet meer mensen hebben voor Ianto's les *stare* Tot nu toe durft alleen Zsa zich aan te melden xD
Ik wil iets gaan doen met Ianto's achtergrond, aangezien 'ie opgegroeid is in een lichtelijke achterstands buurt, maar ik weet zo snel niets :F
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:09 am
@Samselwijfkie: Teeheehihihi :la: Love ya ~ <3
@Gwen: Oew, hij's nice namelijk >D && En natuurlijk post ik bij je les, dat had ik toch gezegd? =D
Hmm, kheb wat met bijnamen in m'n light mood nu xd
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:10 am
Ik durf bijna mijn nieuwe personage te gaan maken T~T Zsa heeft het over haar rond gooien hier o_o
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:15 am
Waar is Zsa als je d'r nodig hebt :F *stare*
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:17 am
She is with me x3
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:17 am
AJSHKCNJASK D:
Let her go, now! I need to show her something and she doesn't answer me on MSN D: //failEnglish.
I need m'John D: //Oké,iktripweer.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:19 am
I'll keep her with me as long as she wants to stay at my side x3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:20 am
Mèèh D:
Why are you so mean to me D: //sobbinginthecorner
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:29 am
Because I am mean always D: But no one sees it.. xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:29 am
//Stillsobbing.
I trusted you D: You .. you .. you .. WANKER!
Oké, ik sla echt door, right?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo jul 25, 2012 9:46 am