Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 7:52 am
Anne... Dunnie van Ws? o.o
Anywayz, ik regel hier de sorteren, dus ik ga maar eens kijken. *Dan doe ik tenminste nog iets op het forum vandaag xd*
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:06 am
Cassia Cruz schreef:
Omg, ik deed echt heel lang over een bericht, krijg ik in no-time een reactie terug o.o (Niet hier, btw XD)
Ruby Myers schreef:
Waarom zeg je dan dat je potato heet?
Potato is gewoon een geweldige naam XD
Mijn naam is een mysterie Een paar mensen weten echter hoe ik echt heet. Maar houd het maar op kwijlmonster XD
Oeh ben jij de kwijlmonster van Distubia? Want daar is ook een kwijlmonster xD
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:06 am
Ik wordt zo happy als Zsazsa online is :3
Ruby Myers Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: - Bekwaamheid: Toverdranken en kruidenkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:07 am
Tussen haakjes, NIIIEEEEN!!!!!! (XD was vergeten)
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:08 am
WIE ZIT ER ALLEMAAL OP DISTURBIA?! D:
Cassia Cruz Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years Partner: Oh please! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling, bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:08 am
Victoire Wemel schreef:
Cassia Cruz schreef:
Omg, ik deed echt heel lang over een bericht, krijg ik in no-time een reactie terug o.o (Niet hier, btw XD)
Ruby Myers schreef:
Waarom zeg je dan dat je potato heet?
Potato is gewoon een geweldige naam XD
Mijn naam is een mysterie Een paar mensen weten echter hoe ik echt heet. Maar houd het maar op kwijlmonster XD
Oeh ben jij de kwijlmonster van Distubia? Want daar is ook een kwijlmonster xD
Nee, het kwijlmonster van Anime Wolves XD OHMAIGAWSH! THEY STOLE MEH NAME! O_O
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:09 am
Miep.
Ik heb mijn taken weer gedaan, buiten posten, maar ik heb geen inspiratie ;-;
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:10 am
Nee dat niet maar altijd als ze in de chatbox zit en er komt iemand binnen krijgt die een kwijl smakker van haarxD
Daarom dacht ik
En ik zit er op xD
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:10 am
ANNA *ik dacht al dat jij het was maar not sure xD* welkom op TNG meissie <3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:11 am
IT IS PEETA : O Hi ^^
MSN is like <3 Ik mis mensjes snel ._. Maar goed, nog snel proberen te posten D:
Ruby Myers Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:12 am
@Nien Danke! Ik lieft het hier!
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:14 am
Anna, u gaf geen antwoord op mijn vraag D: xD
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:15 am
Grmbl. Ik twijfel. We kijken Nova Zembla en omdat er zoveel reclame over gemaakt is en such, wil ik hem blijven kijken. Kijken what the fuck er o zo spannend en goed aan is. Aan de andere kant verveel ik me dood en heb ik wel betere dingen te doen dan dit. :/
Lorcan Scamander Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Clouds are soft Bekwaamheid: Verzorging voor Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:16 am
Zsa Zsa, wie is Peeta ? :'D *Hongerspelen verslaafd*
Ruby Myers Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:17 am
Quinty, welke vraag? D:
EDIT: Ow, die vraag. Jaa, het Flairgevalletje
Laatst aangepast door Ruby Myers op zo maa 18, 2012 8:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:17 am
Hmm Nova zembla is wel oké niet echt zo van wow nog een keer kijken.
Een stukje is best schrikkenxD
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:18 am
Badumtssss. Stiekem, heel stiekem ben ik hyper en wil ik posten, maar ik ga zo meteen the ultimate dance batlle kijken. Dus het posten word voor morgen waarschijnlijk (a)
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:18 am
Dit wordt lachen xD Nu moet ik én een forum onderhouden én een groep onderhouden én mijn andere fora onderhouden.
It's gonna kill me D:
@Anna; Yeah xd
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:21 am
Whaha, uw avatar Als je op google 'Peeta Mellark' in typt, krijg je zeker die avatar c:
En nu starten met posten ~
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:22 am
Oeh ik wil nog een persoontje aanmaken en dan Iwan rheon gebruiken maar hij is zo oud. Of hij lijkt zo oud. xD
Lorcan Scamander Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Clouds are soft Bekwaamheid: Verzorging voor Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:22 am
*gaat kijken* het is waar n.n
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:23 am
HUNGER GAMES FANS May The Odds Ever Be In Your Favour <3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:23 am
Connor O'Macinsons schreef:
Whaha, uw avatar Als je op google 'Peeta Mellark' in typt, krijg je zeker die avatar c:
Lieve Zsa-Zsa. Dat is Alex Pattyfer
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:24 am
Maar hij is zo cute maar creepy in elk geval in misfits.
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 8:24 am
Nu we het toch even over The Hunger Games hebben =D Woensdag speelt die in de zalen >D