Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 12:27 am
FF SERIEUS. DIE SLANG. D:
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 12:30 am
Kijk eens aan (: De officiële button van TNG <3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 12:47 am
Awesome<33
Mijn glazen vis is in stukjes gevallen door mijn moeder Gelukkig had ik een foto, dus nu ben ik die stukjes aan het maken xD
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 12:59 am
ol dat filmpje is geniaal x'D en gave Button ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 1:02 am
Dank jullie :3
Ik ga eventjes een pauze inlassen in mijn leerwerk, muziek aanzetten en posten bij Victoire :3
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 1:19 am
Oeh kan ik zo weer posten xD
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 1:25 am
VERVLOEKTE 10MINUTEMAIL. Waarom kan dat hier niet op actieforum? D: IK WIL NOG EEN ACC, CAN'T RESIST.. D:
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 1:36 am
Battery almost gonna die Tot vanavond dan maar? :c
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 1:45 am
Belinda Lestrange schreef:
VERVLOEKTE 10MINUTEMAIL. Waarom kan dat hier niet op actieforum? D: IK WIL NOG EEN ACC, CAN'T RESIST.. D:
Moet je een hotmail-allias makenxD als je op postvak in staat zie je toch zo'n tandwiel?
Daar op klikken en dan de middelste.
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 1:52 am
:C Zsa ik mis je
Ruby Myers Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: - Bekwaamheid: Toverdranken en kruidenkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:03 am
Hallo, waar vind je die vakkenpakketten ook al weer?
Melody Burton Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 12 Partner: ~ Bekwaamheid: Fabeldieren & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:04 am
Ohfuckyeah, headbangen voelt guuuut! =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:05 am
Ruby Myers schreef:
Hallo, waar vind je die vakkenpakketten ook al weer?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:13 am
Mijn accountje word über. Een eerstejaars, how cute. :3
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:22 am
Burton?
Dianta, je bent voorspelbaar xD
@Mandy; Ik heb geen inspiratie ;-; Sorry D:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:23 am
Haha maakt niet uit
Melody Burton Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:29 am
IK KON GEEN ACHTERNAAM VERZINNEN.. D: *cry* Geef toe, Burton is coelio! :la:
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:31 am
Ik moet eigenlijk nog zoveel doen voor school maar heb er geen puf voor T_T
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:32 am
Tim Burton is epic :3
Heb je de trailer van zijn nieuwe film gezien? Dark Shadows <3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:32 am
Ik jouw ook Nien<3
Ja ik geef mijn laatste batterij op om hier te komen #randomweird c:
Maar ik wil posten en dat gaat hier vmme niet -.- Mweher they hate me :c Alleen de cookies zijn leuk :3
Melody Burton Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:34 am
Omfg idd! Alleen.. ik baalde aan de ene kant.. Ze hadden ons een gothic-horror beloofd. En uiteindelijk blijkt het een gothic-comedy te zijn.. TOCH GA IK ERHEEN WANNEER IE UITKOMT HIERZO! =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:35 am
Maar maar heb je dan geen oplader voor je Iphone? D= of voor je laptop ligt er aan waar je op zit.. xD
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:41 am
wow er is in een week tijd een topic volgespamt xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:47 am
Melody Burton schreef:
Omfg idd! Alleen.. ik baalde aan de ene kant.. Ze hadden ons een gothic-horror beloofd. En uiteindelijk blijkt het een gothic-comedy te zijn.. TOCH GA IK ERHEEN WANNEER IE UITKOMT HIERZO! =D
MAAR ELKE BURTON WIL IS EEN COMEDY xD En zeker als je een JDxHBCxTB combi hebt xD
Melody Burton Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 18, 2012 2:50 am
Sam O'Neill schreef:
Melody Burton schreef:
MAAR ELKE BURTON WIL IS EEN COMEDY xD En zeker als je een JDxHBCxTB combi hebt xD
Stiekem is dat waar. Hoe had ik ooit kunnen denken dat TB erin zou slagen om een échte horror te maken? Al vind ik het idee van een gothic comedy best hot.. HEB ER ZIN IN, WHOAAAAA! >D