Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Fuck off Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen & Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 2:21 am
Ik zou haar nemen. :3 Ik heb ook soms leuke picca's waar er weinig van zijn. En geloof me, nu kan dat nog wel. Maar later wordt het moeilijker om gelijken te vinden. :c Dus ik zou voor haar kiezen ^^.
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 2:29 am
Hm, stiekem heb ik dat met Albus ook. I mean, veel foto's van hem zijn er niet te vinden.
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 3:13 am
Bio is te saai
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 3:24 am
Zo, alle topicjes bij gepost en gemaakt die ik moest maken hier =D
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 3:39 am
Haat aan Engels >< Schijt aan die teksten, ik wil iets anders doen D:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 3:40 am
Moet ik je Engels doen Quinty? Tenzij je proefwerkweek hebt, dan gaat het niet echt gaan (a)
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 3:40 am
Die heb ik dus wel ;-; 2,5 uur teksten lezen en vragen maken. HOE VERZINNEN ZE HET D:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 3:46 am
D'aww, als ik kon hielp ik je wel hoor, realleh.
Melody Burton Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 12 Partner: ~ Bekwaamheid: Fabeldieren & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:01 am
Hmmm.. nieuw setje, die vorige was echt te weinig pic's van. Hoop dat siggie beetje leuk is, ik suck erin om dingen uit te laten steken, vooral fluffy dieren. :3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:11 am
@Dianta; Volgens mij staat er een fout in xD is het niet; "Baby, I wanna be yours" ?
Melody Burton Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 12 Partner: ~ Bekwaamheid: Fabeldieren & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:13 am
Valaina Zwarts schreef:
@Dianta; Volgens mij staat er een fout in xD is het niet; "Baby, I wanna be yours" ?
Het is ook ''Baby, I wanna be your Melody'' >D
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:13 am
Oké, zover had ik nog niet gekeken xD Halve zinnen lezen is niet handig
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:34 am
Dagen duren zo lang op school D: Eindelijk uit, na bijles ._.
GOOEDEMIDDAG IEDEREEEN<3 Ook al is hij allang bezig n_n
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:42 am
ZSAZSA <333 I missed you :C
Ruby Myers Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: - Bekwaamheid: Toverdranken en kruidenkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:43 am
Hallo iedereen...
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:44 am
Hi Anna? xD
NIEEN<3 Metoo :c En je post is goed hur =D
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:46 am
Nu snap ik waarom ik zo inactief ben op Wc >< Wordt toch alleen maar genegeerd *tuh*
Anywayz, nog een kwartier voordat ik moet gaan eten. *zucht* Geen zin in ballet ><
Ruby Myers Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: - Bekwaamheid: Toverdranken en kruidenkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:48 am
@Zsa-Zsa Yep XD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:52 am
Hooi Anna c:
En hoezo genegeerd Q? D: Datmagniet owo
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:53 am
Gewoon zoals het er staat :3 Er word geen aandacht aan me besteed, er wordt niet gereageerd op mijn vraag etc. ><
*Voelt zich Canada*
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 4:58 am
Connor O'Macinsons schreef:
Hi Anna? xD
NIEEN<3 Metoo :c En je post is goed hur =D
Ik had haar nog veel meer kunnen laten doen *wiggle* maar moest nog douchen en brood klaar maken vanochtend xD maar ik MOEST gewoon posten xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 5:01 am
Noo D: Canada is wel lief c:
En anders ga ik mensjes dwingen aardig te doen n_n
Wigglewigglewiggleyeeaaaah<3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 5:02 am
Why u are not on msn? D= dan kunnen we gezellig praten :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 5:06 am
Omdat ik die niet op me phone kan krijgen Lets try that again =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 5:13 am
I remember tears streaming down your face When I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, Don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight Just close your eyes The sun is going down You'll be alright No one can hurt you now Come morning light You and I'll be safe and sound
Om een of andere reden moet ik bij dit stukje tekst denken aan Connor en Lyra in de Uilenvleugel xD