Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 16 years Partner: Oh please! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling, bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 6:04 am
Iemand respond in mijn topic? Anders voel ik me alsof ik hem voor niks heb gemaakt D:
Al aan de andere kant.. Zoveel tijd om te RPGen heb ik nou ook weer niet D:
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 6:13 am
Zoo, nu eens posten op FF, anders gaat me zusje me vermoorden =\
Claire Lovique Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Fuck off Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen & Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 7:23 am
Ik hou van Connor ♥__♥ Als hij in Huffelpuf zat zou Claire voor hem vallen. Ook al is hij een jaartje jonger, maar goed xD Jammer :c
Chalice O'Hall Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years -> 02'04 Partner: I should die for some love x Bekwaamheid: Kruidkunde & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 7:37 am
Jullie gaan hard D:
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 7:44 am
Ghagha, dat kan je wel zeggen ja. En ik ben bijna klaar bij de uilenvleugel met je post! =D
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 7:57 am
Dank je c: Nialleer<3
En Nien, nu ben ik online, zeg je niets :c SPECIAALVOORJOU ~ c:
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 8:00 am
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 8:14 am
.waar.is.de.inspiratie. (°_°)
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 8:21 am
Dat k*t pws is messing with ma mind D= *ragequit*
Lorcan Scamander Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Clouds are soft Bekwaamheid: Verzorging voor Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 8:47 am
de nieuwe geeft me inspi n.n het is Peeta Mellark ^_^ voor Lorcan dan toch xP *Hyperheid*
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 8:49 am
Ik moet eigenlijk mensen gaan accepteren, maar heb geen zin :/ Komt morgen wel.
@Lorcan; JOSH <3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 9:06 am
WHOA<3 Ik mis woesdag :c MAAR HET KOMT UIT EN IK WIL ZO GRAAG D: Iig, vriendinnen komen toch paar daagjes over twee weken Dus dan worden ze zo gek van mij Dat ze wel moeten gaan >D
ENNIENJIJOOKMIJNRAARGEVAL<3 xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 9:09 am
Connor O'Macinsons schreef:
WHOA<3 Ik mis woesdag :c MAAR HET KOMT UIT EN IK WIL ZO GRAAG D: Iig, vriendinnen komen toch paar daagjes over twee weken Dus dan worden ze zo gek van mij Dat ze wel moeten gaan >D
ENNIENJIJOOKMIJNRAARGEVAL<3 xD
Geniet van de dagen met je vriendinnen :3 en ik ga je diehard missen maar ik sleep me er wel door heen
OMDATIKJOURAREGEVALBEN<3ZSAZSALIEFGEVAL
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 7:43 pm
Oeieoeaatingtangwallawallabangbang~ mweh, ik haat school >.> en ik wil posten ;p
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 7:59 pm
Laat ik maar braaf mijn jas aan doen en vertrekkrn ben net pas uit de douche gestapt (a) was beetje lang op bed blijven liggen moet toch alleen maar naar school voor twee uur nederlands....
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 8:53 pm
Omfg, freaking jaloers. Ik moet nog tot half 4 hier beetje uitzitten, gezien dit een extra schooldag is. En stiekem was ik ook te laat op school, mja, we hebben toch huiswerkuur in het OLC, daar niet van. Maar ik had me al tot half 8 verslapen, toen nog heel snel gedoucht toch 8 uur en vervolgens ging m'n ma zeiken over cijfers en shit. En dat terwijl ik van de opleiding AF ga? Jeez, irritant wijf.
Claire Lovique Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Fuck off Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen & Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 10:12 pm
Good morning! <3
Vandaag de 1ste 3 uurtjes vrij en daarna nog even 2 uurtjes naar school. Ik had vannacht een droom en dat gaf me een best epic idee voor een post die ik maybe vandaag nog ga maken. Ook ga iksetjes aanvragen voor Claire als ik haar huidige setje bui ben.
Nu naar school. Wish me luck!
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 ma maa 19, 2012 11:15 pm
Dat liedje over Snape's last sacrifice is mooi en verslavend ~ ik ken de tekst nu al bijna uit mijn hoofd o_O
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 4:12 am
Ik ga morgen naar The Hunger Games met Daffie en Bert als beloning omdat ik pws proefpresentatie moet doen :C
Cassia Cruz Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years Partner: Oh please! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling, bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 4:22 am
Nu heb ik inspi voor mijn topic Maar als niemand reageert kan ik die inspi ook niet gebruiken XD
Enenen.. Als het een echte toets was geweest, had ik een 7,5 op Frans gehaald Als ik witregels had gebruikt was het zeker iets in de 8 geweest. Maar ze zei niet dat we witregels moesten gebruiken o.o Dus ik dacht dat het gewoon 1 keer enter moest zijn -.-'
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 5:10 am
Omfg, vandaag soort van gespijbeld met vriendinnen en een horror filmmarathon @ mah house gehouden. Echt geniaal! =D
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 5:46 am
Ik ga pas over een paar weken naar the hunger games. als die dan nog draaitxD
Chalice O'Hall Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years -> 02'04 Partner: I should die for some love x Bekwaamheid: Kruidkunde & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 5:56 am
Ik reageer wel, maar ik heb non inspiration D:
Ohmygosh ik moet ook naar de Hungergames maar niemand in mijn klas vind dat leuk, en mijn mama moet nog even 'nadenken' of ze mee wilt D:
HAAHAHAH kijk die laatste, een mix van trollface en 'lol'
twitpic.com/8y3efo
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 5:57 am