Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 5:58 am
WHOA Ik zag zo'n meisje het embleem met graffite op de grond spuiten Ik was ongeveer aan het op en neer springen En dan vriendin; Wat is er dan zo leuk aan die film? LIKENOWAYUDONTKNOW D:
Hii Everyone c:
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 6:25 am
IK GA, SRSLY, DE EERSTE DAG NÁ DE PROEFWERKWEEK ER NAAR TOE <3
Moet ik wel geld hebben ;-;
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 6:26 am
Ik wil nog steeds naar The Woman in Black &&' EN NIET TE VERGETEN DARK SHADOWS BINNENKORT! =D
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 6:28 am
The woman in black is creepy xD Nu posten :3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 6:28 am
Hij lijkt me genius, met Harry Potter! :la: Het leek btw wel alsof Mrs. Lovett in de trailer op een gegeven moment achter hem stond, bij dat raam.. xd
&&' QUINTY, JE MAAKT CARO CHAGGIE, OMDAT JE MELODY NOG NIET GESORTEERD HEBT! D:
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 6:32 am
Sorry hoor D: Ik heb vandaag in het zonnetje liggen leren xD
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 7:00 am
En nu eens tijdens het posten een gif verzinnen Her wat doe je mij aan? xD
'CUZ YOU'RE AMAZIIING' 'Just the way you aaaare<3'
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 7:23 am
Ik vind het zo leuk dat als je als je in een topic aan 't duelleren bent, dat je dan door die lijst met awesome spreuken kan gaan om er een te kiezen. >D
Ik wil ook op Zweinstein zitten. ;__;
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 7:27 am
Ja he ;D, er zijn zo veel spreuken, het is moeilijk kiezen x'D ik ga maar eens posten
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 7:28 am
I wish that i where a bubblegum~<3
Me lieft dat lied xD
Chalice O'Hall Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years -> 02'04 Partner: I should die for some love x Bekwaamheid: Kruidkunde & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 7:35 am
HAHA ja, heerlijk is dat. Ik hou van spreuken gebruiken in posts <3
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 8:01 am
Roses are red some violets are blue, honey is sweet but not as sweet as you~<3
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 8:31 am
lol, Icarly is grappig :}
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 10:41 am
goddamnit>< ik was gewoon serieus klaar met mijn post voor Zsa :C en opeens gaat die pagina terug si die hele foeking post weg now I'm getting depressed ><
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 11:46 am
Oké, er is dus een film, spel en 't einde van het eerste seizoen van 'n serie die me aan het janken krijgt. Y u so sad *sobs*
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 10:37 pm
Heerlijk zo'n dag thuis, zo meteen maar is een slachtoffer zoeken om mee naar de cinema te gaan =D
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 10:54 pm
Ik heb zo nog 2 uur les en daarna meer dan een uur wachten om een proef presentatie te doen waar ik super zenuwachtig voor ben
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 10:55 pm
Nienerd, je moet niet zenuwachtig zijn voor zoiets. Ik heb het al vaak genoeg moeten doen, en zo erg is het echt niet hoor /hug
Teddy Lupos Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: Victoire, I really love you. You're my breath. Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten x Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 20, 2012 11:07 pm
Hoe makkelijk kan een examen geschiedenis zijn? Na tien minuten zatten alle derdejaars wetenschappen met hun vingers te draaien xD
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 21, 2012 12:46 am
Ugh, rot leerkrachten >.< Maar nu posten : D
Yuna Hayashi Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 21, 2012 1:23 am
Ik zit hier mu serieus te janken om de FFX ending...
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 21, 2012 2:24 am
Yuna Hayashi schreef:
Ik zit hier mu serieus te janken om de FFX ending...
I know the feeling bro *brofist*
Heb serieus in mijn eentje in mijn kamer zitten janken gisternacht bij het einde van het eerste seizoen van Doctor Who T^T
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 21, 2012 3:25 am
Not being online ISSODAMMHARD D: Maar goed Five seconds gehe ^^ Had al drie uur gestudeerd, wat willen ze? ._. I'm happy<33 En nu eens wat lezen en zo :')