Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 12 Partner: ~ Bekwaamheid: Fabeldieren & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di apr 03, 2012 8:54 pm
Om, I'm in Zero Gravity.. ♥
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di apr 03, 2012 11:37 pm
Cool, jezelf gebruiken voor een setje xD Awesome (:
Mijn haar is geknipt :F Hopelijk is mijn bles tegen de meeting nog een klein beetje langer, want nu is hij echt kort xD
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di apr 03, 2012 11:38 pm
Whaha, Lies, u show picture? =D
Beterschap Nien<3
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di apr 03, 2012 11:42 pm
You want picture o.o
Ik ga zometeen posten bij Connor x)
EDIT:
Le spoiler :
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di apr 03, 2012 11:51 pm
WHAWESOME =D True Story bro n.n
En ik ga eens kijken om te ontbijten ufzeuw :') Jaikhebrareeetgewoonten D:
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di apr 03, 2012 11:57 pm
Ik heb gereageerd x'D het is ware oorlog tussen Lyra en Dominus
Gaaf haar trouwens (: en @Nien, veel beterschap ^^
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di apr 03, 2012 11:59 pm
Thanks (:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 12:23 am
Daah Her D: Schrijffout, schrijffout D: HET WAS EEN ONSCHULDIGE SCHRIJFFOUT D:
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 12:24 am
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 12:25 am
Sorry Zsa-Zsa :}
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 12:47 am
Omg... Ik ga hier serieus wat actiefer worden xD
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 1:01 am
OMG OMG XD ik ga gewoon een weerwoord hebben xD want Lyra heeft wel het recht de aandacht van hem op te eisen als ze tegen hem praat.. :') net zoals ik eigenlijk mijn vakbegeleider tijdens mijn presentaties had kunnen eisen om zijn aandacht.. xD maar het bij de officiële presentatie al gedaan werd door de vakjury lid die naast hem zat (A)
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 1:02 am
Haha xD Mn vriendin (Hier Tidus) gaat EINDELIJK actief worden hier 8D
Melody Burton Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 12 Partner: ~ Bekwaamheid: Fabeldieren & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 7:07 am
Dudududu, dadadadada! Sweet little bumble bee, I know what you want from me. ♫
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 7:59 am
Verdiana Blossom schreef:
*Vriendelijk persoontje in de maak*
Ik heb vandaag Catching Fire uitgelezen en hij is zelfs nog beter dan deel een.
Cathing Fire is awesome :3 ik ben hem ook aan het lezen : D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 8:01 am
Engels of nederlands? :') Deel drie word pas leuk, of niet n.n Y u curious now? =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 8:02 am
enkel als je het boek spotgaai al uit hebt :
Maar Finnik magnie dood
;O Magnie
Verdiana Blossom Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years 'ld Partner: x Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 8:07 am
In het Nederlands, als ik ze allemaal uit heb begin ik in het Engels. Morgen meteen naar de winkel rennen om Mockingjay te kopen.
Foxface is op de een of andere manier mijn favoriet uit het eerste boek. Haymitch is ook echt geweldig. xD Glimmer vind ik ook wel awesome. En in de tweede... Daar zitten zoveel leuke mensen in. Finnick is wel grappig, maar heel bijzonder vind ik hem niet. Wiress, Beetee en Mags zijn wel gewoon weer geweldig.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 8:10 am
Verdiana Blossom schreef:
In het Nederlands, als ik ze allemaal uit heb begin ik in het Engels. Morgen meteen naar de winkel rennen om Mockingjay te kopen.
Foxface is op de een of andere manier mijn favoriet uit het eerste boek. Haymitch is ook echt geweldig. xD Glimmer vind ik ook wel awesome. En in de tweede... Daar zitten zoveel leuke mensen in. Finnick is wel grappig, maar heel bijzonder vind ik hem niet. Wiress, Beetee en Mags zijn wel gewoon weer geweldig.
Mags is super (: En Haymitch blijft gaaf : D En prim, prim is geweldig Maar Snow is creepy... en gaaf x'D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 8:23 am
Snow, hoe noemt die in het nederlandse boek eigenlijk? Sneeuw or just Snow? :')
En Finnick is coeuwl >D & Coins scary ._.
Verdiana Blossom Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years 'ld Partner: x Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 8:24 am
Prim vind ik niet zo geweldig. Ik weet niet waarom, maar zij trekt me niet aan in het bijzonder. xD
In het Nederlands is het gewoon President Snow. Ohja! Caesar is ook geniaal. <3