Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 8:33 am
Ik hou het meeste van Rue <'3 ze is zo lief in deel 1, en Peeta heeft gewoon een heerlijk karakter (:
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 9:44 am
Oeh, ik zei het daarnet nog tegen Sharon: Snow heeft in de film een ubersexy stem Ik wil ook zo'n stem. Echt waar. En Cinna is heel cool. Finnick ook.
En Clove in de film... HOT echt waar man xD Dàmn xD Katniss is ook hot.. Maar Clove.. Dàmn xD
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 10:03 am
Ow, die ging je kijken :') EDIT; wait, ya said that, no D:?
Violin dubstep n.n Itiscool c:
Token Gray Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Infinite in mystery is the gift of the goddess Bekwaamheid: Astronomie & Waarzeggerij
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 10:19 am
Dammit xD Op WS is het serieus: he, kijk, de Shadow-alfa. Hij is de oudste hier, dus waarschijnlijk de sterkste. Laten we allemaal op hem af gaan
En yea, ik ben weer klaar voor een nachtje posten >D
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 11:16 am
Ik heb momenteel echt schijt aan Ws, Ergens ben ik blij dat ik er weg ben xd naar goed. Ik richt me nu op Tng en Wc, dus dat komt wel goed. Oh wacht, ik moet ook nog een verhaallijn op Aw in goede banen leiden xd nevermind.
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 11:27 am
Awh, alles goed wel?
En nog congratz met wc n.n Jaikweethetal ._. SSSHT ~
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 6:20 pm
Sexy siggie Zsa :3 ik lag gisteren al kwart over 9 op bed een heb tot kwart over 10 geprobeerd wiskunde te maken maar na een vraag snapte ik het al niet meer
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 10:21 pm
Yay, ik ga maar eens posten :3 Ookal is m'm inspi niveau laag --''
Billie Anderson Afdelingshoofd Griffoendor & Docent Astronomie
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 10:22 pm
Ik heb zo veel inspiratie ik ga ontploffen! Maar ik zal nog even moeten wachten C: ~
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo apr 04, 2012 11:29 pm
Omg omg omg heb 7.5 voor mijn pws <3
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 12:09 am
Lyra Lupin schreef:
Omg omg omg heb 7.5 voor mijn pws <3
Ik heb geen idee wat het is, maar proficiat
Wizard ID Leeftijd: 32 Partner: I just miss you, David Smith.. Bekwaamheid: Astronomie, sterrenkunde.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 2:23 am
@ Nien Goedzooo! =D
Dit fimpje is echt awesomeee:
Al is de muziek wel een beetje irritant :'D
Verdiana Blossom Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years 'ld Partner: x Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 2:43 am
@Nadine: Is dat alweer Doctor Who dingens? Ik weet nog wel dat we met een hele groep aan 't Tinychatten waren en toen hoorden we jouw filmpjes daarvan steeds heel hard erdoor heen. xD
Ik heb Vodafone en er is een storing en nu doet mijn mobiel het al twee dagen niet. ;__;
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 2:46 am
Saaaammy! Hooooi HAHAHAAH, jaah dat klopt :'D Maar op dit moment ben ik even wat inspiratie aan het op doen voor Billie, aangezien zij ook iets van Rose [uit DW] weg heeft C: Balen van je mobiel! D: Ik heb ook Vodafone maar ik heb er geen last van :O
Ik ga straks naar de bios~
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 3:12 am
Billie Anderson schreef:
Saaaammy! Hooooi HAHAHAAH, jaah dat klopt :'D Maar op dit moment ben ik even wat inspiratie aan het op doen voor Billie, aangezien zij ook iets van Rose [uit DW] weg heeft C: Balen van je mobiel! D: Ik heb ook Vodafone maar ik heb er geen last van :O
Ik ga straks naar de bios~
Ga je eigenlijk nog een keer met je Huffelpuffer posten? :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 3:27 am
Whaha, dank je n.n
En ik weet niets meer te zeggen ._.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 3:41 am
Lyra Lupin schreef:
Ga je eigenlijk nog een keer met je Huffelpuffer posten? :3
Gosh, ik was hem helemaal vergeten! Ik ben bang dat ik de inspiratie bij hem helemaal kwijt ben D: Maar, als ik die terug heb, zal ik nog wel posten! Wow, sorry dat ik hier zo laat mee kom!
Token Gray Klassenoudste
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 3:50 am
Is er een Griffoendor-persoontje die een topicje met Token wil? c:
Of iemand anders, al gelijk xD
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 5:21 am
NADINE!
I hate you for godsake ;-; Ik zit hier weer eens bijna te janken bij dat filmpje xD
Rose en Ten moeten gewoon bij elkaar blijven --'
Verdiana Blossom Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years 'ld Partner: x Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 7:08 am
Yay, m'n karakterkaart is finally af. :}
Ik ben serieus zo blij dat we morgen lekker vrij zijn door Pasen. En maandag ook. <3
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 7:17 am
Scarlett Roseblood schreef:
Dominus Venenoris schreef:
Ik heb iets gevonden over een gave fantasy schrijfwedstrijd, YAY. ik ga meedoen denk ik :3
WAAR?! Ik zoek al heel lang naar een schrijfwedstrijd. D:
http://www.dromen-demonen.nl/Schrijfwedstrijd/index.html HIER ! : D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 9:07 am
Verdiana Blossom schreef:
Yay, m'n karakterkaart is finally af. :}
Ik ben serieus zo blij dat we morgen lekker vrij zijn door Pasen. En maandag ook. <3
Morgen maar 1 uur les, maandag + dinsdag vrij <3
I know the feeling ;D
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do apr 05, 2012 10:34 pm
LOOK AT YOU, LOOK AT YOU, LOOK AT YOU, SUCKERRRRRRRRRRRRRRRRR! ♫
Oemtsj, had jij daar ook al last van Samsel? Ik kreeg gisternacht ineens 5 SMS'jes die overdag al hoorden te komen. Vier van Nien om 15:08, allemaal dezelfde en vervolgens één van m'n ambulant begeleidster die al om 9:35 er hoorde te zijn. Kut Vodafone. --'' Straks had er misschien een vriendin in nood geweest ofzo en dan krijg ik dat 's avonds pas te horen, wanneer het allang fout kon zijn gegaan? Godver de tering. Oh, en ik kan ook al niet terug SMS'en, dan geeft ie een ERROR aan, terwijl ik nog geen 2 dagen terug opgewaardeerd heb. Klotezooi. D:
En ik voel niks van die paasdagen, okay alleen vandaag dan.. want ik ben maandag sowieso al standaard vrij. Zelfs nu die beroepentest in HHW begint. >:3