Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 12:58 am
Albus Severus Potter schreef:
Rabastan Odulphus Cider schreef:
Albus Severus Potter schreef:
het weer doet vreemd, want ik woon ongeveer een half uur van antwerpen weg O.o
Waar woon je dan? ;o
Turnhout ^^
Omgaash, das echt ni ver xD Stiekem kom ik je stalken >D
O.o, niet doen *belt politie op* xD
Arnaut Dufford Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: • 15 years Partner: • She's like a light, shining in the darkest chambers in my head. Bekwaamheid: • Gedaanteverwisselingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 1:03 am
Gepost 8D Ik hou ervan om spreuken te gebruiken
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 1:31 am
Zo, nu gaan we weer door met leren gamen (:
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 1:47 am
ik ga zo posten ;D
June Carrick Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years x Partner: Be like colors, they never change x Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken x
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 1:52 am
Gepost ^^ Nu even mijn kamer stofzuigen, dan eten, en dan misschien nog ergens posten :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 1:52 am
lol, ik wil Bas laten toveren :') *gaat lijstje met toverspreuken af*
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 1:53 am
Ik wil posten XD Maar mijn rpg partner moet huiswerk maken *Vervloekte scholen ook altijd* D=
Sarah del Vico Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Years 'ld × Partner: ♥ Bekwaamheid: Kruiden ×
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:02 am
Mijn naam is blauw. Nais.
Ik denk dat ik zo maar eens ga kijken of ik een topicje maak of zo ;o Maar eerst nog wat andere posts afwerken x') Ik weiger huiswerk te maken omdat ik lui ben, hurr.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:04 am
wooow, jou setje is mooooooi ^^
Sarah del Vico Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:08 am
Mijnes ;o ? Nou ik ga er vanuit dat je het tegen mij hebt x') In dat geval; Dankuschön «3
Ik ben zelf niet zo tevreden over het osje, maar dat is vrijwel altijd zo. Uiteindelijk word ik te lui om het nog aan te passen ;p
O en omdat ik te lui ben om een voorsteltopic voor mezelf te maken; Ik is bij deze Noor n_n
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:10 am
Noor ! : D wat fijn dat je terug in de RPG bent ;D
Sarah del Vico Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:11 am
Whutwhut? Ik ben nooit weggeweest. Geloof ik ben ik een andere Noor. Ahem. Awkward moment.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:13 am
Sarah del Vico schreef:
Whutwhut? Ik ben nooit weggeweest. Geloof ik ben ik een andere Noor. Ahem. Awkward moment.
*facepalm* vraagje, jij Noor van Hollypaw of ben je een andere Noor
Sarah del Vico Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:14 am
Sarah del Vico schreef:
Ja, ik ben Hollypaw Noor. Maar dat ik gestopt ben op WC betekend niet dat ik overal gestopt ben (; Ik ben nog actief op SSA en sinds kort ook op Fairytale en Kanto Experience. Ik heb het gewoon niet meer zoveel op dieren RPG'en, bleek me achteraf toch niet te liggen n_n Enwaaromschijntiedereenmijnoveraltekennen?
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:16 am
Sarah del Vico schreef:
Sarah del Vico schreef:
Ja, ik ben Hollypaw Noor. Maar dat ik gestopt ben op WC betekend niet dat ik overal gestopt ben (; Ik ben nog actief op SSA en sinds kort ook op Fairytale en Kanto Experience. Ik heb het gewoon niet meer zoveel op dieren RPG'en, bleek me achteraf toch niet te liggen n_n Enwaaromschijntiedereenmijnoveraltekennen?
okee ik snap het ^_^, fijn je weer terug te zien in ieder geval (;
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:18 am
Niemand praat op msn :C en ik verveel me don't know what to do T_T
Sarah del Vico Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:20 am
Sarah del Vico schreef:
Sarah del Vico schreef:
okee ik snap het ^_^, fijn je weer terug te zien in ieder geval (;
Ook fijn jou te zien... Maar... Het ontgaat me eventjes wie jij bent, sorry >A< Maar ik ken niemand die Herbert heet >o Dus vertrouw ik je opgegeven naam niet x')
Alex Barakat Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Oh, Come On. Bekwaamheid:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:31 am
Noortje <3 The Awesomeness itself & mijn persoonlijke brein >3 Is het tekstje onder je onderschrift van Avril Lavigne--Alice? Geef me je setje <3
Laatst aangepast door Alex Barakat op zo maa 11, 2012 2:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I don't come with a dice- Don't play me x Bekwaamheid: Curses // Potions
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:32 am
Je setje is gelukt~ Yay.
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:33 am
Door Noor heb ik weer zin om Almost Alice op te zetten xD
Alex Barakat Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:35 am
OEH! Die CD moet ik hebben! Daar zit Painting Flowers op, van ATL <3 Dat zingt mijn Alexje >3
Laatst aangepast door Alex Barakat op zo maa 11, 2012 2:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: I don't come with a dice- Don't play me x Bekwaamheid: Curses // Potions
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:35 am
Oeh, en Her name is Alice <3 Ik houd van die CD~
Sarah del Vico Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:36 am
God, I feel famous right now ;} Magniet.
@ Joos; Ehm... Ik denk 't. Ik had het nog random ergens in mijn WIP bestand staan van Sarah ;} En je weten hoe mijn geheugen is owo Durr.
Blondie O'Dwyer Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:37 am
Noor, schat, je bent beroemd. SINDS WANNEER VIND JE AL KANT AANDACHT VERVELEND?
Alex Barakat Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 2:38 am
Het zij zo. Het komt tenminste voor in een liedje van d'r.
Ik moet dit hemddinghebben;; http://glamourkills.com/jagk/product.php?product_id=3763&color_id=3735