Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 9:44 am
Zwadderaars FTW! ;D
Ik ga over een kwartiertje naar bed en dan nog even Twilight lezen en Teen Nick kijken. :3
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 10:18 am
Ben The Hunger Games voor Engels aan het lezen <3 enige leuke wat ik momenteel doe voor school >< en een van mijn ratten zit uit de fles te drinken
Anderson Hellingsong Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Hold on to me, girl. Bekwaamheid: Vervloekingen & Dueleren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 10:19 am
Whiee slaapse mensen, hoop dat ik mogen een beetje kan posten ;D
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 10:21 am
Anderson Hellingsong schreef:
Slaap lekker (: Sweet dreams en geen nachtmerries over school krijgen ='] die ga ik denk ik wel krijgen met al het gezeur dat het oplevert -.- daarom wil ik niet gaan slapen
Andreas Ludwigsen Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Bekwaamheid: Transfiguratie & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 10:22 am
Moet er eigenlijk niet "Reply" in plaats van "Replay" staan op de reageerknopding? :'D
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 10:23 am
Replay klinkt sexier. *wenkbrauwwiebel*
Anderson Hellingsong Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Hold on to me, girl. Bekwaamheid: Vervloekingen & Dueleren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 10:24 am
Lyra Lupin schreef:
Slaap lekker (: Sweet dreams en geen nachtmerries over school krijgen ='] die ga ik denk ik wel krijgen met al het gezeur dat het oplevert -.- daarom wil ik niet gaan slapen
Whiee thank ya jij ook ;D ik ga nachtmerries over the game of thrones krijgen D: er werd een 10 jarich jochie van een kasteel geduwd D: Mrja, slaaplekker dus, ik jaag jouw schoolmerries wel weg >D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 10:50 pm
Lyra Lupin schreef:
Whiee thank ya jij ook ;D ik ga nachtmerries over the game of thrones krijgen D: er werd een 10 jarich jochie van een kasteel geduwd D: Mrja, slaaplekker dus, ik jaag jouw schoolmerries wel weg >D
Geen zorgen droom maar dat ik in mijn supernien pak net op tijd voorbij vloog en het Jochie redden xD Buh zst is saai
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 12:45 am
Eindelijk eten :'D nomnomnom, spaghetti :}
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 12:46 am
Whoa Morgen generale repetitie o.0 Kan ik me lekker voor de hele school voor schut zetten met zingen D:
Eens kijken wat ik aan dat unstalkmode gedoe kan doen c:
Tenori Shiffer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: Derp, how do you know someone loves you? Bekwaamheid: Waarzeggerij & leer der oude rune
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:18 am
Yush, een actiefe HP Rpg ;3 Ff een setje knutselen. Zijn er hier nog mensen die ik ken?
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:32 am
Niet dat ik weet xD
Plaatjes maken me nieuw account willen ._. Niet goed xD
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:34 am
Net keihard van een muurtje afgedonderd, plat op m'n rug ;-;
Andreas Ludwigsen Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Bekwaamheid: Transfiguratie & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:36 am
Connor O'Macinsons schreef:
Niet dat ik weet xD
Plaatjes maken me nieuw account willen ._. Niet goed xD
Daar heb ik nou ook altijd last van! =)
Tenori Shiffer Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: Derp, how do you know someone loves you? Bekwaamheid: Waarzeggerij & leer der oude rune
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:40 am
I dunno either.. Ik ken alleen Quinty tot nu toe cc: Waarom is het zo lastig een goed plaatje voor een setje te vinden?
@Riza; Daw, pijnlijk.. Hoe flik je dat nou weer?
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:45 am
Toboe Shiffer schreef:
I dunno either.. Ik ken alleen Quinty tot nu toe cc: Waarom is het zo lastig een goed plaatje voor een setje te vinden?
@Riza; Daw, pijnlijk.. Hoe flik je dat nou weer?
Ik zat zo op de scooter, en ik wou afstappen maar ik had de helm van mijn stiefvader op, aangezien de andere veel te klein is. Maar ik zag dus niet dat er een muurtje achter me stond. En toen ik afstapte, BOEM, lag ik op de grond D: Dammit, nu heb ik rug, schouder en heuppijn ;_;
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:45 am
Kan ik anders helpen? Bepaalde faceclaim ufzeuw? :')
En het is zo vervelend Want ik wil ook van een RPG af Maar iedereen vraagt me er steeds account over te nemen Can't say no D:
Awh Juul<3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:46 am
Ey Romy ;D
Verveelde saai natuurkunde, voelde me net aangesproken toen die oude gast over de iPad sprak xd
Riza Hawkeye Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:47 am
Yea, ;-; Maar ik zit nog steeds te twijfelen te stoppen met Wc... Dammitt D:
Tenori Shiffer Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:49 am
||Ey, Quinty ;3
||Riza; Ulgh, da's pijnlijk .-. Veel sterkte!
___ Derp, de perfecte Toboe gevonden <'3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:50 am
@Romy; Toboe van Wolf's Rain? Cx
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:50 am
Dankje <3 Ik ben ook Riza :3 Ik ga maar eens setje en KK maken <3
Tenori Shiffer Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:54 am
||Quinty; Yush x3 Ik weet alleen zijn achternaam niet [en of hij die überhaupt heeft..] Ben te lui om het op te zoeken .-.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:55 am
Juul, als jij stopt, stop ik meteen ook<3 :') En nee, geen chantage, just a fact c:
En Yuna, dat was zo duidelijk xD
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 wo maa 14, 2012 1:57 am
Jij moet je wc fun niet laten verpesten door moi D: En ja hé, Yuna ftww <33 Vandaag liet ik zo een jongen, Max, een foto van Yuna zien. Ik; Dit is Yuna Max; YUNA IS FOKIN LEKKER 0_0