Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:43 am
ik heb net ontdekt dat ik om leerkracht te worden honderd posts nodig heb, dat zal dus nog wel even duren xP
Alex Barakat Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Oh, Come On. Bekwaamheid:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:43 am
Pikapika. Ehh.. Nee. Ik heb niks open staan? You can start >3
Sarah del Vico Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Years 'ld × Partner: ♥ Bekwaamheid: Kruiden ×
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:45 am
Alex Barakat schreef:
Pikapika. Ehh.. Nee. Ik heb niks open staan? You can start >3
Awh, FFF- Ik ben slecht in topics openen x') Maar zeg eens een plekje D: Want anders ben ik uren bezig met een geschikte plek zoeken of zo.
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
MIjn plan was goed D: Waarom mislukt het dan altijd ;-;
Gast Gast
@Sarah: Dat is een optie .___. But, Ik denk dat ik maar eerst een voorsteltopic maak c:
Laatst aangepast door Francee Aimée Graven op zo maa 11, 2012 4:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:46 am
Ik ken die faceclaim van Sarah ;-; Ergens van ~
Internet deed vreemd Lag er een halfuur uit Eindelijk op de pc Komt moeder af, kom je even? ' ._. '
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:46 am
@Herbert; Echt o.o Oh damn xD Dat was ik vergeten te veranderen :}
Is niet persé nodig heuwr xD
*Ik ben te lui om die voorbeeld les uit te typen ;-;*
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:48 am
dan krijgt Zweinstein zijn eerst leraar :'D
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:52 am
Voor welk vak? (A) Ik heb al in geen tijden zo lang acht er elkaar gepost XD voor mijn doen ben ik opeens een massa poster in vergelijking met het afgelopen jaar..
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:55 am
Zeer binnenkort maar ik moet eerst gitaar spelen, en aangenomen worden :3 EDIT: Domi heeft een ava ;D
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 4:58 am
@Her; Zorg eerst maar eens dat je een KK hebt xD
Roos Wemel Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love doesn't come in a minute, sometimes it doesn't come at all.. Bekwaamheid: Toverdranken
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 zo maa 11, 2012 5:02 am
Wooh, ik ben echt goed bezig vandaag! Normaal kan ik me niet genoeg concentreren om zulke aanvragen in een keer in te leveren, maar blijkbaar geeft Rosie mij veel inspiratie =D