Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 8:40 am
verveling D: er is niets op tv >.<
June Carrick Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years x Partner: Be like colors, they never change x Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken x
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 8:46 am
Ik denk dat ik June laat zingen >D En ik moet nu echt echt echt aan haar OS beginnen, ik stel het steeds uit >C
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 8:47 am
Mijn neefje van anderhalf logeerd vandaag hier. ;3 Hij is nu eindelijk stil, maar hij slaapt wel schattig <3
June Carrick Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years x Partner: Be like colors, they never change x Bekwaamheid: Zwerkbal & Toverdranken x
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 8:48 am
Ahw, zo cute o.o
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:05 am
het is tijd voor Rabastans indeling x'D Inspi :3
Layla Cloud Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: Geen. Bekwaamheid: Ze kan zich rustig houden en speelt gitaar.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:07 am
Wou dat ik door kon gaan met Layla van een andere Zweinstein rpg.
probleem:
Ze was een faunaat.....
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:17 am
Layla Cloud schreef:
Wou dat ik door kon gaan met Layla van een andere Zweinstein rpg.
probleem:
Ze was een faunaat.....
Daar is ze een beetje jong voor normaal gezien leren ze dat op zijn vroegst in hun 7de jaar en dan kan ook nog lang niet iedereen het leren volgens mij
Layla Cloud Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 11 Partner: Geen. Bekwaamheid: Ze kan zich rustig houden en speelt gitaar.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:22 am
Ze was een geboren faunaat, dat mocht.
Hahaha.
Wil graag weer iets anders leuks met haar...
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:26 am
is het niet logischer dat je faunaut word dan dat je het bent ? ; )
Layla Cloud Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:33 am
ja, maar het mocht....
kleine avatar...
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:41 am
@Layla; Sorry, ik ben redelijk streng als het gaat om Sisseltong en Faunaat zijn, anders lopen er straks alleen maar faunaten rond, you see :3
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:52 am
Ik ben momenteel zo hyper, en dat is al vanaf dit forum er is xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:54 am
Mijn laptop raakt oververhit x'D
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:55 am
Ik voel me goed :3
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:57 am
Whoesh :3 ben een keer een Slytherin xD Ik werd altijd bij Ravenklauw of Griffie gestopt.. xD maar nu niet yay <3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:09 am
kat - toetsenbord 1-0 x'D
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:14 am
Le woosh, zo meteen Moordvrouw! =D Ennn.. ik heb nog niet hier alles bekeken, maar je kan dus niet je eigen afdeling kiezen? ;o
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:15 am
Dadadaaaaaaaah xD Ik hou van Al <3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:17 am
@Dianta; Nee :3 Je maakt een Karakter kaart aan en dan beslis ik in welke Afdeling je komt ^^.
Miep, ik hou van Val <3 Helemaal ;D Ik heb eindelijk d'r Karakter Kaart af :3
En ik heb al een ideetje voor mijn andere accountje <3 Ik moet alleen een andere naam hebben :/ *Gaat de LotR lijst af*
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:18 am
indelingsdingetje af :'D
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:28 am
Whooaaaaa, Belinda in Griffoendor.. Huffelpuf.. ZE KAN ZICHZELF BETER METEEN MAAR VERMOORDEN XD
Laatst aangepast door Belinda Lestrange op vr maa 09, 2012 10:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:28 am
Whahhahhaha xD Dat zie ik d'r echt al doen :}
Miep, ik moet naar bed. Dus hou het hier rustig tot morgen vroeg, aub (A)
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:29 am
Whoop Whoop Rabastan is een rooie ;D ik lief de naam :')
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:30 am
Ik zie mezelf echt al zo van; Mijn volgende account, naam; Legolas <3
/shot dat zou echt erg zijn xd
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:32 am
Legolas, de elf uit LOTr ! :'D Die puntoor is awesome xD