Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:35 am
Die jah xD heeft een obsessie voor LotR ontwikkeld ;-;
Oké, nu ben ik echt weg xD Adieu :3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:37 am
God, moeder plots hysterisch kwaad op me --" HET IS PAS HALF ELF D:
Maar goed, werk charc kaart dan maar morgen af? Also byeez mensjes :3
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:38 am
Heeeeeey, Zsa-Zsa ^^
Albus Severus Potter Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Years Partner: - Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte Kunsten & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:45 am
Ik zie een Niall Horan *fan girling* (a)
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 11:08 am
Ik lieft Lyra Zo heerlijk om niet zo'n ultra lief meisje te hoeven spelen xD ze is gewoon wat neutraler :'3 kan niet wachten tot Sanne heeft gereageerd met Scorpius xD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 11:13 am
Morgen ben ik als het goed is voor een paar uur alleen thuis ;D dan kan ik m'n leerwerk skippen en gaan posten <3
Michael Matthews Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: None Bekwaamheid: Everything
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 11:17 am
Whieeeee Ik Moet Nu Gaan en net TinTin ofzo gekeken xD En daarna nog zo'n vreemd programma xD Ik lieft dit forum :3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 11:22 am
Ik was er zo bang voor, naar het is me mee gevallen :3 ik had het slechter verwacht xd
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 11:23 am
Muwhaha, maar ik was ook op moe-stand. Nu nog steeds, maar nu heb ik mijn computer bemachtigd! >D
Maria Sissilis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 ¼ Partner: O_O Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 5:27 pm
Goodmorning People!
Waar haal ik in godsnaam een leuke ava vandaan O-O
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 8:03 pm
tijd om te posten ;D
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 8:36 pm
Half negen. Mij te vroeg xd ik ga pas posten als iedereen het huis uit is xd
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 8:39 pm
Ughe, ik slaap normaal gesproken tot 12 uur uit ofzo.. nu had ik een vage droom, waardoor ik wakker werd. Ging best lekker, eerst Helen McCrory gemeet.. Milla Jovovich zag ik ook ergens op een gegeven moment en later kwam ik P!nk tegen met een paar meiden. Dus gingen we bij mij thuis een eetwedstrijd houden, totdat ik ineens zag dat (terwijl het overdag was?) in het schoolgebouw tegenover mijn huis 2 vrouwelijke bewakers rondliepen en dat er opeens een man uit de kast kwam met een vlindernet, wat veranderde in een houten plank. Hiermee sloeg hij die vrouw neer ofzo, zag het niet duidelijk want ik zag het als een cartoon ofzo.. iedere keer als hij sloeg, kwam er een witte waas, ya get it? Anyway, hij had dus ook duidelijk zicht op mij.. dus ik liep iedere keer maar naar de keuken om daar m'n macaroni te halen om op te eten. Ik verbaasde me er btw over hoe lekker dat was, gezien ik het niet lust, maar misschien wel omdat P!nk het heeft gemaakt.
~Lang verhaal! :3 Le goodmooooooorning! <3
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 8:42 pm
Lekker vrolijk Dianta xd ik beantwoord je pb's trouwens als ik op m'n pb zit xd op m'n mobiel is dat wat lastig xd
Michael Matthews Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: None Bekwaamheid: Everything
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:11 pm
Noes ik moet zo naar specsavers ofzo xD Straks posten >D Hey iedereen<3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:21 pm
tijd om m'n post af te maken xD
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:40 pm
Ammg, waar vinden jullie die goede ava's O:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:44 pm
DA, of WHI ^^
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:45 pm
DeviantART, Fanpop, Photobucket, Tinypic, Listal, Tumblr, Google (al zou ik die als laatste gebruiken als er écht geen goede pic's te vinden zijn).
Hmm.. heb al een smexy owl gevonden voor Belinda, typisch Malfoy! =D
Laatst aangepast door Belinda Lestrange op vr maa 09, 2012 9:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Riza Hawkeye Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 years Partner: ♥ Bekwaamheid: Verwering tegen zwarte kunsten, Zwerkbal.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:50 pm
Mijn ava is een Rikku cosplay<333
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 9:57 pm
Gepost ;D
Maria Sissilis Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 ¼ Partner: O_O Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:13 pm
ik heb een ava gevonden... Al weet ik nog niet of ik hem ga houden...
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:25 pm
Zo, ben ik weer :3 Nu mijn PB afhandelen, Karakter Kaarten goedkeuren en gaan posten xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:26 pm
Valaina Zwarts schreef:
Zo, ben ik weer :3 Nu mijn PB afhandelen, Karakter Kaarten goedkeuren en gaan posten xD
DAT KLINKT ENG! D:
Alex Barakat Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Oh, Come On. Bekwaamheid:
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 09, 2012 10:26 pm