Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 8:07 am
Belinda Lestrange schreef:
HER NAME IS ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE! ~ ♥
Most ff.. xd
BECAUSE EVERYTHING WOULD BE WHAT IT ISN'T.
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 8:15 am
Yeah, ik ben screwed morgen ><
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 8:19 am
tijd om te posten ;D
Andreas Ludwigsen Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Bekwaamheid: Transfiguratie & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 8:44 am
Helleu C:
Ik ben eigenelijk heel erg busy. WAT DOE IK HIER D:
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 9:18 am
Ik trollde iedereen gewoon vandaag op school met m'n teenslippers. IK WAS DE ÉNIGSTE OP SCHOOL!
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 9:29 am
Lolz :')
Mweh, posten wil maar niet opschieten D: krijg je ervan als je abnormaal veel hw krijgt ._. Ik wil paasvakantie D:
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 9:30 am
ik wil ook vakantie ;D
morgen post afmaken :3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 di maa 13, 2012 9:42 am
Yihaa, alleen Zwadderaars online! ~~
Okay, ben enorm moe.. maar stiekem durf ik niet meer naar bed, gheghe. Bedankt hea, lucid dreaming! x.x