Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 9:26 am
iemand een topicje ? ^-^
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 9:55 am
Sorry ik heb al 2 open topics.. en er gaat nog een les bijkomen zodat mijn zus kan leren rpgen.. xD anders heb ik er straks te veel Lyra mag nooit grootheidswaan ideeën krijgen ofzo ze heeft nu een voorbeeld functie maar ze blijft wel leerlingen pesten als ze in een rot bui is (A)
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 9:58 am
Mweh Door mijn computer kapot te maken Wist hij mij een week slapeloos door te laten brengen Nu heb ik ubuntu, Dus moet ik plots zonder muziek tegenover 390 leerlingen alleen zingen ._. --"
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 9:59 am
Sjeez xD Genoeg gedaan voor vandaag :3 I quit, ik ga naar bed. Of nou ja, ik ga Doctor Who kijken, terwijl ik verder ga met pokémon.
Niet handig, denk ik zo xD
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 10:03 am
Komt er iemand naar de chatbox anders voel ik me zwaar eenzaam terwijl ik nu hyper ben.. o_O ik heb net gewerkt en OMG ik heb nog steeds een zwak voor de jongen die tegenover mij werkt :C ik ben zo makkelijk bespeelbaar voor heb -.- I hate myself XD
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 7:54 pm
Sigh, ik blijf thuis... en bel het uber feestje af... Still can't turn my neck... ;-;
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 8:23 pm
Ik ben zooo ijverig ik ben gewoon een kwartier te vroeg xD op school
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 8:43 pm
ik wil les geven :} eerst naar school >.<
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 9:16 pm
Als je een les wilt gaan geven is Lyra present :3 ik wil te graag rpgen xD
Chalice O'Hall Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years -> 02'04 Partner: I should die for some love x Bekwaamheid: Kruidkunde & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 9:58 pm
Oeh, Chalice komt ook, 8D Ik laat mijn leraar(es) idee even varen, misschien komt ie ooit nog terug van zijn tochtje 8D
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 10:04 pm
Val zal ook wel langs komen :3
Dit weekend ga ik zelf een les voorbereiden :3 maar ik moet zo eerste naar school :}
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do maa 15, 2012 10:21 pm
Ik bedenk me opeens dat ik met Riza het 2de lid was :}
Cassia Cruz Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years Partner: Oh please! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling, bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 1:34 am
Ugh.. Ik moet nu een geschiedenis verzinnen voor Cassia, maar daar heb ik zowel geen zin in als dat ik daar geen inspiratie voor heb. Ofzo. Rare zin.
Yuna Hayashi Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 1:49 am
Weet er iemand hoe je screen shots maakt? .__.
Dianna Bradley Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: ~ Bekwaamheid: Verweer tegen Zwarte kunsten, Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 2:08 am
Even kijken of ik nu een topic kan maken voor Yuna want moet zo naar de tandarts xD
Cassia Cruz Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 years Partner: Oh please! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling, bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 2:14 am
OHMAIGAWSH EINDELIJK HEB IK DIE GESCHIEDENIS AF!
Yuna Hayashi schreef:
Weet er iemand hoe je screen shots maakt? .__.
Shift -> Printscreen. Maar het ligt eraan hoe je toetsenbord in elkaar zit XD
Victoire Wemel 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: I had no idea what love was until I felt for you Teddy. I love you ♥ Bekwaamheid: Verzorging van Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 3:52 am
Lekker is dat net te horen gekregen dat ik maandag een werkstuk voor maatschappij in moet leveren terwijl ik daar helemaal niks over wist.
Btw Quinty moet je me naam nog niet veranderenxD
Chalice O'Hall Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years -> 02'04 Partner: I should die for some love x Bekwaamheid: Kruidkunde & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 3:57 am
Ik ga ergens met Chalicedepiece postenwosten :3
Yuna Hayashi Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 4:27 am
AAAMMMGGG, Ik kan nu 'I love you,' zeggen in het jaappaannss<3
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 4:33 am
Koniciwa? Of hoe je het ook schrijft/zegt/spelt xD
School's out =D Exam's in ._.
Maar het was een rare dag :') En nu ga ik eens postjes schrijven<3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 4:34 am
Mijn beugel doet pijn D:
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 4:36 am
@Zsa; Leuk geprobeerd xD Konnichiwa is "Hallo" in het Japans xD
Cassia Cruz Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 4:41 am
Mhm. Vandaag had ik dus een bespreking over een toets van geschiedenis. Ik was bij een bepaalde vraag wat vergeten in te vullen, ofzo. Dus vraag ik zo: "Mag ik dat er dan nog bij schrijven?" En dat mocht natuurlijk weer niet.. XD
Ik ken nu ook het Nederlandse volkslied uit mijn hoofd! Nou ja, alleen het eerste couplet, maar goed. Het is toch het belangrijkste stukje XD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 4:47 am
Ik dacht al dat ik ergens fout zat xD Wat was ILY dan? D: