Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 15 years -> 02'04 Partner: I should die for some love x Bekwaamheid: Kruidkunde & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 8:02 am
Ik log altijd opnieuw in, maar mijn ww staat opgeslagen, dus ik hoef alleen maar de C in te typen, en dan krijg ik 't al :3
Mikhaela D'Argène Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 14 Partner: It wasn't like I wanted you - You were forced into my arms x Bekwaamheid: x Spells; Transfiguration
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 8:02 am
Ghehe, dank je. 'K vind haar karakter zo leuk. 'Het spijt me vreselijk dat ik op zo'n onbeschofte en boerse manier tegen u ben aangebotst, meneer.' Gaat ze zo praten, XD
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 8:33 am
Brrrr, de man uit death note is nogal... gestoord O.o
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 8:50 am
Zoo afgewassen mijn zus is bezig met afdrogen hehe
Yuna Hayashi Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 13 Partner: Do you love someone as shy as me? Bekwaamheid: Kruidenkunden
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 8:58 am
Final Fantasy X-2 sad ending is echt sneu... De zegmaar "geest" van Tidus gaat zo naar Yuna. Hij kan haar niet aanraken maar hij slaat zn armen zo om haar nek. Zij zegt dat ze nu niet meer bang is nu ze weet dat hij altijd bij dr is enzo, Dan gaat hij weg, en zegt Yuna bijna huilend; "Adigato..." Dat betekend i love you, maar dan is hij al weg ;-;
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 8:59 am
Dat klinkt bekend o_O en de scene die ik in mijn hoofd heb is ook zielig D= *sigh* eigenlijk ben ik moe maar ik ben te hyper om te gaan slapen ><
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 9:15 am
wow, ik heb bijna 100 posts :'D *spam,spam*
Valaina Zwarts 3de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 9:37 am
Dominus Venenoris schreef:
Brrrr, de man uit death note is nogal... gestoord O.o
Light, Ryuk, Watari, Matsuda, L of iemand anders? xD
heeft Death Note te vaak gezien
Rabastan Odulphus Cider 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 year Partner: none Bekwaamheid: Verweer tegen de zwarte kunsten en Wizard's Chess
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 9:45 am
@Quinty, ik weet het niet, ik ben neit goed in namen O.o maar de man in het begin, die the death note vindt ^^
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I Still Aint Bovvered Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 9:48 am
Light Yagami dus xD Of, in het Japans is het Raito xD
Weet niet of je Sub of Dub kijkt namelijk xD
LIGHT SHALL NEVER FIND A GIRLFRIEND, WHY? READ HIS SURNAME BACKWARDS :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 9:48 am
Ligt het trouwens aan mij of zijn er geen kassen? xD
Valaina Zwarts 3de Jaars
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 9:49 am
Nu wel :3 Kijk maar onder de Lokalen xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:00 am
*Lekker mijn eigen regels doorbreken*
Aangezien mijn vriendin het RPG'n toch niet zo zag zetten /shot, heb ik nu de macht over Sam :3
Dus ga ik 'm omtoveren tot een Samwise Gamgee look-a-like <3
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:04 am
DUBBELPOSTEN : O Mag jij doen hur xD
Samwise<3 Hij is zo lief in de boeken enzo c: Dus hier ook ~ RIGHT? D:
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:04 am
Ik hou van Samwise, en Pippin <3
THE HOBBITS ARE ZO MOTHERMUCKING ADORABLE D;
En toen was ik weg, byezz :3
Aswin Wright Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love is like heaven Bekwaamheid: Bezweringen~Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:06 am
Sammieeeee <3
He's coowl
Gast Gast
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:10 am
Uhm...
Zou ik Sean als faceclaim nemen? *Hij ziet er jong genoeg uit, right?* xD Of Elijah Wood zelf. Uhm...
God, dat gaat lastig worden xD
Aswin Wright Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Love is like heaven Bekwaamheid: Bezweringen~Astronomie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:20 am
Hmm geen idee :3
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 12:05 pm
'I care about you. I care about you. I care about you. No, I don't.' HAHA GENIUS. XD
I'm not a perfect person. There's many things I wish I didn't do. But I continue learning. I never meant to do those things to you. And so I have to say before I go. That I just want you to know... ♥
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 8:24 pm
Trololol Lyra toont gevoel XD Ze wordt helemaal gestoord van zichzelf ='D maarja ik ga naar mijn werk tot vanavond ~
Chalice O'Hall Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 15 years -> 02'04 Partner: I should die for some love x Bekwaamheid: Kruidkunde & Zwerkbal
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:18 pm
Wizard ID Leeftijd: 36 years Partner: I need nobody Bekwaamheid: Poisons
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:22 pm
hehe, eindelijk wakker :p
Claire Lovique Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Fuck off Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen & Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:24 pm
Chalice is zoow nice, Selma! ='D Ik denk dat ik Francee maar weg ga doen. Ze is niet leuk + 0% inspiratie met haar = nutteloos. Claire -ja, naam wordt veranderd- lijkt me veel leuker om te spelen c: Ze wordt trouwens alsnog een Huffelpuffer. <3
EDIT: Selma, zou ik een awesome Selma-setje mogen? c:
Chalice O'Hall Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:27 pm
Anouk... Meh, ben jij de Anouk van AW? D:
Ja hoor, stuur me maar de plaatjes + voorkeuren qua tekst etc. Hij komt alleen wel vanmiddag pas, ik ben mijn oplader van mijn laptop vergeten, dus die moet ik nog even ophalen xD
Claire Lovique Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: Fuck off Bekwaamheid: Gedaanteverwisselingen & Fabeldieren
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 vr maa 16, 2012 10:43 pm
Yep, that's me ;D
Speciaal voor jou en Quinty ben ik hier naartoe gekomen. \stiekem ook omdat ik een HP-fan ben. Ik zal vandaag nog proberen de plaatjes door te sturen. Geeft niet hoor, neem maar de tijd die je nodig hebt want ik weet zeker dat het mijn wachttijd waard is c: