Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Summary
;; 22 Years Later Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezeten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Ministerie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt.
Het Seizoen
We mogen met trots meedelen dat de eerste sneeuw gevallen is! Ook de koude heeft toegeslagen.
De directie wenst u nog een prettige dag verder.
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 4:54 am
Haha ik eerst ook niet, maar heb het over de tijd geleerd :] En ja.. moet alleen even inspiratie vinden xD
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 5:01 am
Ik heb er nu ook een C:
Yana Brown 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Nop Bekwaamheid: Zwarte Kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 5:04 am
Het ziet er, mits het een mooi kader is, wel sjieker uit.
Al onder je nachtkastje gekeken? [a]
@ Sammy:
Die is tof! Hij is alleen wat donker.
Gwen Bryson Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Partner: Right, it seems that sometimes, love is just around the corner. Bekwaamheid: Transfiguratie
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 5:12 am
What about this one?
LALALALALALA Ik moet eten, doei.
Dux Stark Docent Spreuken en Bezweringen
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 5:16 am
Kenley Lilith schreef:
Ik heb er nu ook een C:
Krijgt spontaan zin om Gossip Girl op te zetten
William Lee Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 17 Partner: A goodbye will surely come. Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 5:19 am
Vind die van Kenley heel mooi~ Die laatste vind ik iets te breed denk ik, maar verder is ie goed~
En ja vind ook dat kaders er mooier uitzien als ze mooi zijn. ;o Heb me nachtkastje al gecheckt.. misschien onder me bed eens proberen~
Yana Brown 1ste Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: Nop Bekwaamheid: Zwarte Kunsten
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 5:23 am
Onder 't bed wil ook wel eens wat liggen ja :+
@ Nadine:
Deze vind ik iets te breed. Ook lijkt de foto wat minder van kwaliteit dan de andere twee.
Kenley Lilith Dreuzel
Wizard ID Leeftijd: 16 Jaar Partner: If you have feelings for someone, nothing else in the world matters. Bekwaamheid: Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 5:26 am
Dankjullie c:
@ Boudicca: Hij is inderdaad wat donker, maar dat vond ik wel mooi =D Thanks!
@ Carolien: Gossip Girl is awesome! <3
Wizard ID Leeftijd: 25 Partner: I'm living like a rockstar Bekwaamheid: Zwarte Kunsten & Spreuken & Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 5:27 am
@Sammy, me knows hebt alleen bijna uitgekeken :c
Connor O'Macinsons Administrator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 6:05 am
@ Gaby, Snowcrystal etc, maar ik denk niet dat jij haar bent, right? o_O
& hello everyone c:
Chanel Watson Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 7:12 am
Nopp, ik ben me naam al vergeten daar xd. En die naam heb ik nog nooit echt gebruikt :3
David Smith Afdelingshoofd Ravenklauw & Docent MME
Wizard ID Leeftijd: 34 Jaar Partner: I've lost so many, but I don't want to lose you Bekwaamheid: Leer der oude Runen - Bezweringen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 7:13 am
Kenley Lilith schreef:
Dankjullie c:
@ Boudicca: Hij is inderdaad wat donker, maar dat vond ik wel mooi =D Thanks!
@ Carolien: Gossip Girl is awesome! <3
Hihi :3 Kleine aanpassing aan de codes, zo is het randje wat ... duidelijker :}
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 7:39 am
En toen was je haar opeens veel, heel veel korter
Belinda Lestrange 2de Jaars
Wizard ID Leeftijd: 15 Partner: F'CK OFF x Bekwaamheid: Leer der Zwarte Kunsten &&' Vervloekingen
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 7:46 am
Grrrrr, kan m'n pc wel kapot slaan. Wtf is er ineens mis met het fucking internet? :/
Nja, geen posts dan vanavond. K rond er nog wel eentje af op een RPG die wél normaal doet, maar daar blijft het ook bij qua normaligheid van m'n netwerk. En op GSM doet ie wel gewoon normaal, vette gekloot. Imma sorry Samsel, morgen heb ik maar 1 á 2 uurtjes postwijk en dan heb ik de hele dag! =D ~ <3
Wizard ID Leeftijd: Almost 16 Partner: I'll be there when you're insecure, letting you you're always lovely. Bekwaamheid: Spells { Protection & Transformation }
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 7:49 am
@ Caro, picture =D
Ga zo weer naar de film =D
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 7:57 am
Morgen ofzo mijn hoofd ziet er niet uit nu xD
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 8:04 am
Jawel, pleaaaase? =D
William Lee Dreuzel
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 8:19 am
haha, bij die games: Jay zou Yana echt haten, alleen al omdat ze in zwadderich zit.
Morgen maar eens berichtjes typelen voor beiden en antwoorden bij Rue. Is al lang geleden xD
Lyra Lupin Moderator & Klassenoudste
Wizard ID Leeftijd: 15 Jaar Partner: I'll be your teddywolf forever Bekwaamheid: Fabeldieren (Draken)&Kruidkunde
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 9:43 am
Will *hypert* xD Die reddingsactie van hem was te lief x3 I like him als Rue net als ik Connor like als Lyra x3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 9:55 am
Nein Zsa xD Dat doe ik de mensheid niet aan xd
Ianto Jones Docent Leer der Illusies
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 9:55 am
Zo, eindelijk met Ianto gepost <3 Meneer heeft het nog altijd zwaar. Hij is zo leuk om te spelen <3 Zo lief en schattig, maar toch weer ruig en stoer *drool*
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 9:56 am
Maar Caro ):
Wizard ID Leeftijd: 31 Jaar Partner: I'm just a blip in time for you~! Bekwaamheid: Gedaanteverwisseling & Leer der Illusies
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 10:59 am
En toen had Ianto een nieuwe signature :3
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 11:09 am
En Braveheart blijft zo'n mooie film
Onderwerp: Re: Lalalalala-Topic :3 do jul 19, 2012 11:09 am